Jak uwieść mężczyznę w 5 minut?

Jak uwieść mężczyznę w 5 minut?

Jak uwieść mężczyznę w 5 minut?



Głowisz się latami, jak mu zawrócić w głowie. My Ci podpowiemy. Czasem wystarczy chwila, a już masz go w ręku. Jak to zrobić? Oto kilka wypróbowanych rad, które sprawią, że będziesz go miała "w garści".

POLECAMY: ROZTAŃCZENI FACECI

Polub WP Kobieta na Facebooku

Oceń
tak 9 69,23%
nie 4 30,77%

Opinie (92)

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

0
1
~asiuleczka 2015-03-31 (21:13) 5 miesięcy 3 dni 19 godzin i 16 minut temu

Ból po rozstaniu jest wielki, wiem o tym z własnego doświadczenia, ale to nie minie z dnia na dzień, czy z miesiąca na miesiąc. Potzreba na to więcej czasu. Ja żeby się nie męczyć zamówiłam rytuał na urokmilosny24.pl i odzyskałam ukochanego. Aczkolwiek czasami lepiej przecierpiec trochę czasu niż na siłę kogoś odzyskiwać.

odpowiedz

1
0
~Deszczowa 2014-08-31 (16:54) 1 rok 3 dni 23 godziny i 35 minut temu

Idealnie opisane. Dzięki! ;)

odpowiedz

0
0
~mariilla 2014-05-06 (19:05) 1 rok 3 miesiące 28 dni 21 godzin i 24 minuty temu

Kupcie sobie dziewczyny coś seksownego humor poprawi, i facet innym wzrokiem spojrzy ja kupiłam sobie coś takiego me-seduce.pl Jak się ładnie ubiorę, od razu lepiej się czuję, nie wiem jak wy :)

odpowiedz

0
0
~olkaaawz 2011-08-29 (16:50) 4 lata 5 dni 23 godziny i 39 minut temu

no ok...

odpowiedz

0
0
~9okajhc 2010-12-03 (22:45) 4 lata 9 miesięcy 17 godzin i 44 minuty temu

eee tam, ja jestem w 100% sobą i nawet nie chce mi sie czytac tych rad..
lubie uwodzic po swojemu.. a nie bede na sile grac "niedostepnej" gdy mam ochote powiedziec męzczyznie że go uwielbiam! albo, że kocham.. i gdy chce się wtulic w jego ramiona, to to zrobię.. i jak bedzie mu na mnie zalezec to nie odrzuci mnie znudzony! nie chce się powstrzymywac, ukladac planow i specjalnie nosic dekolt. chodze ubrana w jeansy, adidasy, gladkie topy i mało się maluje.. i jesli to nie wystarcza to trudno.. ma mnie pokochac taką jaka jestem najczęsciej! oczywiscie jak juz pokocha, to moge zaprowadzic go do nieba:D..bede go kusic, uwodzic, zakladac szpilki i krecic mu tyleczkiem co noc;)

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

3
0
~amanita82 2009-04-20 (16:13) 6 lat 4 miesiące 15 dni i 16 minut temu

MIŁOŚĆ...
jest tylko jedna, do mamy, taty, brata, siostry, cała reszta pseudouczuć i emocji to naturalna praca mózgu i zmiany stężeń monoamin w nim obecnych, których równowagę można zaburzać farmakologicznie wywołując to co zbyt wielu uważa za magiczne. Tylko jedno uczucie można nazwać miłością, nieporównywalne, niepowtarzalne, niezauważalne więzy krwi...

odpowiedz

2
1
~ll 2009-04-20 (15:53) 6 lat 4 miesiące 15 dni i 36 minut temu

czas leczy rany uwierz mi!! bylam w podobnej sytuacji odeszlam od faceta a pozniej tego BARDZO zalowalam, ale bylo za pozno, zeby wrocic. z czasem wszystko sie ulozylo ale juz nie z nim. glowa do gory!

odpowiedz

0
0
~asX 2009-04-20 (10:14) 6 lat 4 miesiące 15 dni 6 godzin i 15 minut temu

ale brzydka i ten krzywy zgryz
powinni napisać jak odstraszyć faceta w 5 minut

odpowiedz

0
0
~Wariat 2009-04-03 (14:19) 6 lat 5 miesięcy 1 dzień 2 godziny i 10 minut temu

oddałbym życie dla miłości która już nie istnieje:(

odpowiedz

pokaż 17 ukrytych odpowiedzi

1
0
~Iza 2009-04-03 (14:05) 6 lat 5 miesięcy 1 dzień 2 godziny i 24 minuty temu

A PO CO UWODZIC
Jesli sam nie potrafi podjac inicjatywy to po co mi taki mieczakowaty facet

odpowiedz

pokaż 9 ukrytych odpowiedzi