Dlaczego on ogląda filmy erotyczne?

Daria Jaworska / 24.02.2011
wp.pl>
 AAA
Dlaczego on ogląda filmy erotyczne?
„Nie wiem już czy martwić się, zrobić awanturę czy zignorować. Może naprawdę mężczyźni po prostu tacy są?” - pisze Ania na jednym z forów internetowych. Domyśla się, czego jej mąż szuka w Internecie, gdy ona idzie spać. Sprawdziła to w historii przeglądanych stron. Naukowcy zbadali jak jest w rzeczywistości z oglądaniem przez mężczyzn erotycznych filmów. Czy oni naprawdę po prostu „tacy” są?
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez BitDefender, ponad 72% z przeszło 2017 uczestników przyznało się do poszukiwania i wchodzenia na strony zawierające materiały erotyczne. 78% z nich stanowili mężczyźni. Głównym powodem odwiedzania stron dla dorosłych była chęć odprężenia (54%) oraz ciekawość (38%). Naukowcy z Uniwersytetu z Montrealu postanowili zbadać również nawyki mężczyzn odwiedzających strony erotyczne.
Okazało się, że 90% badanych mężczyzn czerpie filmy wideo z Internetu, jeżeli jednak materiał okazuje się niesmaczny lub zbyt mocny – pozbywają się go. Według badaczy statystyczny mężczyzna odwiedza strony dla dorosłych średnio trzy razy w tygodniu i ogląda je przez ok. 40 minut. Naukowcy stwierdzili jednak, że w zdecydowanej większości przypadków oglądanie erotycznych filmów nie miało negatywnego wpływu na psychikę mężczyzn, nie zaburzyło również ich życia seksualnego. Jak to jest więc z filmami dla dorosłych, szkodzą czy nie? W jakim momencie kończy się odprężenie, a zaczyna uzależnienie?

Nie ulega wątpliwości, że przyłapanie ukochanego na posiadaniu kolekcji filmów erotycznych jest poważną zadrą w relacji partnerów. Prowadzi do kłótni, a czasem również do rozpadu związku. Zazdrość, złość, niepokój, obrzydzenie – wachlarz emocji, z którymi zmaga się kobieta jest ogromny. Pojawiają się pytania: „czy nie jest mu ze mną dobrze?”, „nie podniecam już go?”, „czegoś mi brakuje?”. Porównujemy się z aktorką, co niestety zwykle zwiększa rozgoryczenie. Równie ważny i przygnębiający jest fakt, iż partner robił to w tajemnicy. Jakkolwiek by nie spojrzeć na taką sytuację, ciężko jest zareagować spokojnie i bez poczucia zdrady.

Tymczasem mężczyzna wybiera zwykle taki a nie inny film bez głębszego zastanowienia. Erotyczne wideo stanowi silny bodziec wzrokowy, pobudzający szybko i skutecznie. Prowokująca aktorka w lakierowanych kozaczkach jest symbolem porno, pobudza męską wyobraźnię, w rzeczywistości jednak partner pewnie nigdy nie zainteresowałby się taką kobietę. Tak zaspokaja swoją ciekawość. Niemniej jednak rozmowa między partnerami jest niezbędna.

Polub kobieta.wp.pl na Facebooku

1 2 z 2 następna
oceń
tak 9 75%
nie 3 25%

Galerie


Opinie (101)

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

0
0
~ewela 2014-04-08 (17:25) 4 miesiące 20 dni 18 godzin i 53 minuty temu

Z kad ją znam to uczucie czuje się oglądana i zdradzony przez zachowanie mojego męża

odpowiedz

0
0
~anonimowo 2014-01-18 (23:17) 7 miesięcy 10 dni 13 godzin i 1 minutę temu

Niekoniecznie.Są faceci ,którzy uważają ,że jeśli są w internecie strony erotyczne to trzeba oglądać bo to lubią.Dobrze jeśli kończy się tylko na oglądaniu.....

odpowiedz

0
0
~gosia lis historia 2013-07-19 (18:20) 1 rok 1 miesiąc 9 dni 17 godzin i 58 minut temu

ale seksowne czarne pończoszki założyła ;)

odpowiedz

0
0
~anna24 2013-01-26 (11:26) 1 rok 7 miesięcy 3 dni i 52 minuty temu

mam z moim taki sam problem

odpowiedz

0
0
~news 2012 2012-12-25 (07:02) 1 rok 8 miesięcy 4 dni 5 godzin i 16 minut temu

Postanawiam zakończyć swoją przygodę z oglądaniem treści porno. Za stary już jestem na idiotyzmy. mam 30 lat. A wciąż jestem samotnym singlem. Życzcie mi szczęścia, proszę was. Bo będzie mi potrzebne w tym ogólnie samotnym świecie.

odpowiedz

0
0
~toronto 2012-12-12 (13:25) 1 rok 8 miesięcy 16 dni 22 godziny i 53 minuty temu

a ja jak wejde na jakas strone porno to lubie obejrzec jak chlop spuszcza sie kobiecie do papusi lub leje zlotym deszczem po calym ciele wtedy to najbardziej mnie podnieca i korci zeby strzepac kapucyna czasami trzeba smiglem ruszyc basia chenia 99 zmiana reki czasami godzina zanim dojde to jak sie nazbiera to pol litra to taka panie to moglbym wykapac lub nawet utopic w spermie podobno maseczka ze spermy u kobiet wyjedrnia policzki i cycuszki

odpowiedz

0
0
~u 2012-12-12 (13:19) 1 rok 8 miesięcy 16 dni 22 godziny i 59 minut temu
0
0
~BET 2012-11-29 (15:45) 1 rok 8 miesięcy 30 dni 20 godzin i 33 minuty temu

a ja uważam ze mam dobre ciało, pociągam mojego faceta bardzo ciągle mi powtarza jak bardzo na niego działam, kazda kobieta jest inna, w większosci faceci nie rozumieją ze te aktorki porno mają silikony i udają:) dla potrzeb filmu:) a panienki wijące sie w tv zeby zachęcic faceta do dzwonienia szukają frajerów którzy dzwonią:) nie mam nic przeciwko oglądaniu czasem filmu porno problem zaczyna sie wtedy kiedy partner zastąpi oglądanie filmów zamiast kochac sie ze swoja partnerką wtedy zaczyna sie uzależnienie a to juz nie jest dobre, a inne baby, mam ich w dupie szczerze mówiac mnie interesuje bardziej to jak ja na niego działam to jest najważniejsze.

odpowiedz

0
0
~monia 2012-11-29 (15:34) 1 rok 8 miesięcy 30 dni 20 godzin i 44 minuty temu

ZGADZAM SIE W ZUPEŁNOSCI Z AUTOREM ARTYKUŁU, JA JESTEM KOBIETĄ TEZ NIE ROZUMIAŁM PEWNYCH SPRAW ALE ZROZUMIAŁAM, I TEZ CZUJE ZAZDROSC KIEDY MÓJ FACET PRZYGLĄDA SIE NAGIEJ KOBIECIE, TYLKO ZE JA MYSLE ZE ON SIE NIA INTERESUJE , JESLI CHODZI O FILMY CÓZ SAMA LUBIE I CZASEM OGLĄDAMY RAZEM, ZEBY PODKRĘCIC ATMOSFERE:) JESLI FACET DAJE WAM WSZYSTKO W ŁÓZKU NIE WARTO BYC ZAZDROSNYM PRZECIEZ NIE PÓJDZIE DO TAKIEJ ZDZIRKI Z TV:)

odpowiedz

3
0
~keros 2011-02-27 (01:14) 3 lata 6 miesięcy 2 dni 11 godzin i 4 minuty temu

Jeszcze rozumiem, żeby to były normalne filmy.
Ale oni oglądają sikanie, lateksy, butelki w tyłkach i orale! To już nie jest normalne!

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

1
2
~facet 2011-03-11 (00:06) 3 lata 5 miesięcy 18 dni 12 godzin i 12 minut temu

Mężczyzna ma o niebo większe libido
Mężczyzna ma po prostu o niebo większy popęd seksualny, do tego jest wzrokowcem to i wielokronie częściej ogląda porno. Panie powinny raczej się cieszyć, że kończy się na porno i masturbacji a nie na znalezieniu sobie kogoś na boku.

odpowiedz

pokaż 4 ukryte odpowiedzi

1
1
~lo 2012-11-08 (20:36) 1 rok 9 miesięcy 20 dni 15 godzin i 42 minuty temu

smieszy mnie takie gadanie niektorych kobiet... lepiej ze oglada takie panienki niz szuka w realu. pewnie wypowiadaja sie jakies wieloryby bo kiedy ja zrobie tylko seksowna minke to moj facet jest ulegly jak pies i bzykam sie z nim tak duzo i na tyle sposobow ze w glowie mu pornole nie siedza.

odpowiedz

3
2
~lola 2011-02-24 (20:16) 3 lata 6 miesięcy 4 dni 16 godzin i 2 minuty temu

:)
Kobiety też lubią oglądać filmy erotyczne

odpowiedz

pokaż 14 ukrytych odpowiedzi

6
0
~nana 2011-03-16 (13:42) 3 lata 5 miesięcy 12 dni 22 godziny i 36 minut temu

bardzo
dobrym remedium na mężowską kolekcję filmików jest wibrator. Moja mina przy jego szoku po odnalezieniu pobudzacza - to pikuś :)

odpowiedz

pokaż 1 ukrytą odpowiedź

0
3
~GA-GA 2011-03-17 (23:53) 3 lata 5 miesięcy 11 dni 12 godzin i 25 minut temu

Jeśli byś...
mu dobrze dała to pewnie by nie oglądał...

odpowiedz

4
1
~ona28 2011-03-17 (20:08) 3 lata 5 miesięcy 11 dni 16 godzin i 10 minut temu

Ja lubię obejrzeć czasem fajnego pornosa
Jestem kobietą i od czasu do czasu lubię obejrzeć pornoska:) Ale nie byle co, gdzie faceci kobietom plują w twarz, czy w inny sposób znęcają się nad nimi. Lubię takie bardziej delikatne:) Podniecają mnie fajnie nakręcone sceny seksu. Nie widzę w tym nic złego. Mój partner jest dla mnie moim bogiem sexu i pomimo, że czasem oglądam te filmy to nigdy nie fantazjuję o obcych facetach, tylko wyobrażam sobie jak później będę się bawić z moim ukochanym:)

odpowiedz

2
2
~mądry przed szkodą 2011-02-26 (20:52) 3 lata 6 miesięcy 2 dni 15 godzin i 26 minut temu

WIADOMO baby są wredne
i chciałyby traktować mężczyznę jak swoją własność. Tak się nie da moje panie. Udajecie święte oburzenie, że facet ogląda pornusy ale same nie jesteście lepsze bo na każdym kroku podle obgadujecie wszystkich, koleżanki, teściowe, sąsiadów a do tego jeszcze często zachowujecie się jak typowe ździry. Wystarczy jak wyrwiecie się z domu na imprezę to wtedy ogarnia was ruja i poróbstwo.

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

6
1
~majka 2011-03-10 (23:25) 3 lata 5 miesięcy 18 dni 12 godzin i 53 minuty temu

ZŁUDZENIA
Oj panowie, naoglądacie się filmików dla dorosłych i tracicie kontakt z rzeczywistością. Gdybyśmy my kobiety chciały wymagać od was tego czym wykazują się kochankowie na planie , to nawet w połowie nie sprostalibyście naszym oczekiwaniom. Dzięki temu ,że mamy więcej rozumu i nie ulegamy złudzeniom, to zadowalamy się tym, co możecie nam dać.

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

3
0
~gosia 2011-02-26 (16:00) 3 lata 6 miesięcy 2 dni 20 godzin i 18 minut temu

one
Moj facet uwielbia erotyki a i sam sobie Panem.Zapomnial co to prawdziwi sex-jest samowystarczalny.Duzo jest takich kolesi ale wstydza sie dotego przyznac.Uwazacie ze to normalne?TOJEST POPROSTU ZBOCZENIE

odpowiedz

pokaż 7 ukrytych odpowiedzi

0
1
~Bartek 2011-03-10 (23:53) 3 lata 5 miesięcy 18 dni 12 godzin i 25 minut temu

zerwanie
ponoc sporadyczne wchodzenie przeze mnie na strony z nagimi papienkami i pare filmow na dyskou bylo glownym powodu rozstania, jak to okreslila nie umiala mi przez to zaufac - widac takich facetow jest sporo...ktorzy ogladaja z ciekowsci, dla relaksu i nauki:),mimo ze seks z nia byl cudowny i pod tymwzgledem niczego mi nie brakowalo, pozdrawiam Ciebie Asiu...chyba sie sporo naszukasz...ja sie przynajmniej z tym nie krylem

odpowiedz

pokaż 2 ukryte odpowiedzi

Bądź z nami na bieżąco