Fitness na kanapie

01.07.2010
wp.pl>
 AAA
Fitness na kanapie
Po powrocie z pracy zalegasz na kanapie i oglądasz ulubiony serial, przegryzając chipsy lub paluszki? Jeśli tak wygląda większość twoich wieczorów w ciągu tygodnia, w krótkim czasie możesz spodziewać się oponki na brzuchu, bólu kręgosłupa i ogólnego pogorszenia kondycji. Poniżej znajdziesz zestaw ćwiczeń, które pomogą ci spalić kalorie i wzmocnić mięśnie przy okazji wieczornego odpoczynku przed telewizorem.
Ćwiczenie I: Połóż się na kanapie na plecach, ręce ułóż wzdłuż tułowia, a nogi zegnij w kolanach. Unieś biodra, równocześnie prostując lewą nogę, i wytrzymaj tak 5 sekund. Opuść biodra i nogę. Wykonaj 10 powtórzeń. Tak samo ćwicz, unosząc prawą nogę. Ćwiczenie to wzmacnia mięśnie podtrzymujące kręgosłup i mięśnie pośladków.
Ćwiczenie II

Leżąc na plecach, spleć ręce za głową, unieś proste nogi na wysokość około 20 centymetrów i wykonuj nożyce. Licz do 20. W ten sposób wzmocnisz przede wszystkim mięśnie brzucha i pośladków.

Ćwiczenie III

Połóż się na lewym boku, głowę ułóż na wyprostowanej lewej ręce. Prawą nogę zegnij w kolanie i przyciągnij ją prawą ręką z przodu do biodra. Unoś i opuszczaj lewą nogę, nie dotykając kanapy. Staraj się mieć cały czas napięte mięśnie brzucha. Wykonaj 10 powtórzeń. Tak samo ćwicz na prawym boku, unosząc prawą nogę. Ćwiczenie to doskonale wzmacnia mięśnie pośladków i ud oraz mięśnie brzucha.

Ćwiczenie IV

Połóż się na brzuchu. Lewą nogę zegnij w kolanie i przyciągnij ją ręką do lewego pośladka. Wytrzymaj tak około 10 sekund i wykonaj takie samo ćwiczenie prawą nogą. Powtórz 10 razy na każdą nogę. Dzięki temu ćwiczeniu rozciągniesz mięśnie pośladków i ud.

Ćwiczenie V

Kondycję mięśni brzucha i nóg poprawisz, wykonując popularny „rowerek”. Połóż się na plecach, ręce spleć za głową, unieś nogi zgięte w kolanach i „pedałuj” nimi przez kilka minut.

Jak oddychać podczas ćwiczeń?

Polub kobieta.wp.pl na Facebooku

1 2 z 2 następna
oceń
tak 0 50%
nie 0 50%

Galerie


Opinie (1)

Pozostało znaków: 4000

REGULAMIN

0
0
~Dorota 2010-07-02 (09:59) 4 lata 2 miesiące 21 dni 8 godzin i 21 minut temu

ćwiczenia są proste i skuteczne,tylko mobilizacja do nich
ja oprocz ćwiczen polecam paniom na odchudzanie fajne,naturalne,odżywcze i mające tylko 64 kalorii kawałki suszonej urugwajskiej wolowiny lubiane przez piękne,znane kobiety.

odpowiedz

Bądź z nami na bieżąco