ModaMercedes-Benz Fashion Weekend Warsaw

Mercedes-Benz Fashion Weekend Warsaw

22.04.2015 14:56, aktualizacja: 27.04.2015 11:24

W dniach 15-17 maja wystartuje pierwsza edycja Mercedes-Benz Fashion Weekend Warsaw. Tym samym Warszawa dołączy do grona prawie 30 stolic i metropolii, w których odbywają się pokazy pod znakiem srebrnej gwiazdy.

W dniach 15-17 maja wystartuje pierwsza edycja Mercedes-Benz Fashion Weekend Warsaw. Tym samym Warszawa dołączy do grona prawie 30 stolic i metropolii, w których odbywają się pokazy pod znakiem srebrnej gwiazdy.

Pierwsza edycja Mercedes-Benz Fashion Weekend Warsaw odbędzie się od 15 do 17 maja 2015 roku w Soho Factory w Warszawie. “Moda i design to jedna z najważniejszych dziedzin w strategii marketingowej Mercedes-Benz. Fashion doskonale wpisuje się w tradycję i teraźniejszość marki, która jest znana z kooperacji z organizatorami najważniejszych imprez modowych na świecie. Mercedes-Benz jest partnerem wielu pokazów mody na całym świecie, m.in. w Berlinie, Mediolanie, Istambule czy Zurichu. Niezawodna technika, ponadczasowa elegancja i dopracowany design predestynują nasze modele do współpracy z branżą fashion” – mówi Niels Kowollik, prezes Mercedes-Benz w Polsce.

Dr Ewa Łabno-Falęcka, dyrektor komunikacji Mercedes-Benz Polska, wyjaśnia, dlaczego Mercedes zdecydował się zaangażować w jedno duże wydarzenie modowe w Polsce – “W naszej prawie 20 letniej historii istnienia firmy w Polsce wspieraliśmy wiele pojedynczych pokazów mody. W lecie w Stacji Mercedes odbyło się kilka niszowych imprez modowych, z drugiej strony jesteśmy zapraszani do współpracy z wybitnymi polskimi projektantami. Więc pomyśleliśmy, że może warto trochę skoordynować wydarzenia i pozwolić im odbyć się podczas Mercedes - Benz Fashion Weekend Warsaw. Mamy nadzieję, że nasze zaproszenie zostanie dobrze przyjęte przez polskich projektantów.”

Zdaniem Natalii Głowackiej, producentki Mercedes-Benz Fashion Weekend Warsaw 2015, współpraca z prestiżową marką nie tylko podniesie rangę wydarzenia, ale przede wszystkim wprowadzi Warszawę na modową mapę świata. “Warszawa jest jedną z najbardziej dynamicznych metropolii w Europie. Jest ważnym ośrodkiem biznesowym i kulturalnym. Czas pokazać światu twórczość utalentowanych polskich projektantów.” – wyjaśnia Natalia Głowacka.

Z myślą o promocji początkujących projektantów został zorganizowany konkurs na zaprojektowanie kolekcji inspirowanej Formułą 1.

Po raz pierwszy została powołana Rada Programowa skupiająca redaktorów z opiniotwórczych lifestylowych i modowych magazynów, a wśród nich Monika Stukonis (redaktor naczelna „Elle”), Anna Zejdler – Ibisz (redaktor naczelna „Gali”), Anna Jurgaś (redaktor naczelna „Glamour”), Anna Janicka (redaktor naczelna magazynu „Grazia”), Grażyna Olbrych (redaktor naczelna „VU Mag”), Katarzyna Montgomery (redaktor naczelna „Zwierciadła”), Ewa Łabno – Fałęcka (dyrektor PR Mercedes – Benz Polska).

Rada programowa wybrała następujących polskich projektantów: Edyta Jermacz, Luiza Kimak, Odio x Pieczarkowski, Moxos, Eva Grygo, Joanna Startek, Jolie Su.

Podczas pierwszej edycji Mercedes-Benz Fashion Weekend Warsaw swoją kolekcję zaprezentuje dziesięciu projektantów z zagranicy m.in.: Jessica Conzen (Francja), Marc Stone (Szwajcaria), Natalia Rivera (Hiszpania), Pitour (Austria), PPDC (Portugalia).

Gościem specjalnym będzie hiszpański duet Custo Barcelona, który regularnie prezentuje swoje kolekcje podczas New York Fashion Week. Marka ta została założona przez dwóch hiszpańskich projektantów, braci Custo i David’a Dalmau. Obecnie Custo Barcelona cieszy się dużym powodzeniem, a wyraziste wzory i barwy są ich znakiem rozpoznawczym. Twórczość braci doceniają zarówno klienci indywidualni, w tym celebryci, do grona których należą między innymi: Julia Roberts, Charlize Theron oraz Antonio Banderas, jak i profesjonaliści z branży mody.

Wkrótce zostaną także ujawnione nazwiska czołowych polskich projektantów, którzy zaprezentują swoje kolekcje na Mercedes – Benz Fashion Weekend Warsaw.

Formuła imprezy przewiduje - oprócz pokazów w SOHO Factory – „wyjście na miasto”. Do współpracy zostały zaproszone warszawskie butiki, restauracje i kawiarnie.

W ostatnim czasie Mercedes - Benz Fashion Weekend Warsaw poszerzył grono sponsorów, do których dołączyły dwie firmy: Samsung Galaxy S6 edge oraz Orange.

Ruszyła także sprzedaż biletów, które dostępne są na stronie internetowej.

Sponsor tytularny: Mercedes – Benz

Sponsorzy: Mercedes – Benz Bank Polska, Geberit, Samsung, Orange

Partnerzy strefy pokazów: MAC, Jaga Hupało Born to Create

Partnerzy: Absolut, Oshee, BoConcept, Belvedere Łazienki Królewskie, Regent Warsaw Hotel, Esquire

Patroni medialni: Elle, Gala, Glamour, InStyle, MaxModels.pl, Malemen, RMF Classic, Wp.pl, Fashion Biznes

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (1)
Zobacz także