Trwa ładowanie...
Aleksandra Kisiel
30-08-2016 13:37

Roma Gąsiorowska ambasadorką L’Occitane en Provence

L’Occitan en Provence to marka, którą doskonale znają miłośniczki naturalnych kosmetyków, sprawdzonych receptur i pięknego designu. Założona 40 lat temu firma po raz pierwszy zdecydowała się na mianowanie polskiej ambasadorki. Została nią Roma Gąsiorowska, bo jak twierdzą przedstawiciele L’Occitane, życiowa filozofia Romy jest dokładnie taka sama, jak wartości, które wyznaje marka.

Roma Gąsiorowska ambasadorką L’Occitane en ProvenceŹródło: Materiały prasowe
d3l1hi9
d3l1hi9

L’Occitane to marka w idealny sposób łącząca tradycyjne wartości i naturalne składniki z nowoczesnymi technologiami i najnowszymi odkryciami naukowymi. Tworząc kosmetyki Francuzi wcielają w życie zasady Fair Trade. Uczciwie traktują swoich współpracowników, dostawców i klientów. I pewnie dlatego od 40 lat mają silną pozycję na rynku we Francji i Europie.
L’Occitane to marka, która angażuje się w działania społeczne i charytatywne
wspierając w autorskich programach fundacje i stowarzyszenia osób niewidomych,
wspierając budowę szkół, edukację i emancypację gospodarczą kobiet w Burkina
Faso i przywracając do życia ginące gatunki (np. drzewa migdałowców w Prowansji).
Z wielkim zaangażowaniem kibicuje artystom, których prace wykorzystuje na
opakowaniach kosmetyków oraz osobom, które tak jak oni, wyznają podobne
wartości i kierują się w życiu podobnymi zasadami. Dlatego wybór pierwszej polskiej ambasadorki nie mógł być przypadkowy.

Roma Gąsiorowska, aktorka, projektantka, edukatorka i coach zagrała w ponad 40
filmach fabularnych, serialach i spektaklach teatru telewizji. Ma na swoim koncie 20
ról teatralnych, jest założycielką szkoły aktorskiej aktoRstudio, reżyseruje,
projektuje ubrania i kostiumy, nieustająco jest w procesie twórczym. Jej najnowszym
projektem jest W-ARTE! Open Art Space to kompilacja dotychczasowych działań na
wielu płaszczyznach. W-ARTE! będzie nowoczesną, interdyscyplinarną platformą
artystyczno-edukacyjną, promującą młode talenty, wyznaczającą nowe trendy
i wypełniającą twórczą niszę w środowisku kulturalnym Warszawy.
To nowe miejsce na kulturalnej mapie Warszawy, które będzie łączyć klub, kawiarnię
i restaurację ze sceną. Znajdzie się tam równiez część edukacyjno-szkoleniowa oraz
concept store z własnymi produktami.

Za co Roma pokochała L’Occitane?
Roma dba o jakość życia, jest uczciwa wobec siebie i szanuje naturę . Dlatego
filozofia marki L‘Occitane jest jej tak bliska. Aktorka nie robi niczego, co nie jest
w zgodzie z jej przekonaniami, uważnie słucha siebie i swojego ciała, a ponieważ jest
alergikiem wybiera kosmetyki bardzo ostrożnie i decyduje się tylko na takie, które
zawierają naturalne składniki. Ważna jest dla niej również filozofia L’Occitane,
zaangażowanie marki w sprawy społeczne i działalność charytatywną.

d3l1hi9
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3l1hi9