Blisko ludzi"Słodka ściema" to nowy randkowy trend, który zrujnuje twoje życie uczuciowe

"Słodka ściema" to nowy randkowy trend, który zrujnuje twoje życie uczuciowe

"Słodka ściema" to nowy randkowy trend, który zrujnuje twoje życie uczuciowe
Źródło zdjęć: © 123RF.COM
Paulina Brzozowska
04.07.2017 14:24, aktualizacja: 04.07.2017 16:14

Od kilku lat głośno jest o catfishingu, czyli podszywaniu się pod inne osoby w mediach społecznościowych. Znany jest zwłaszcza w strefie randek, gdzie ludzie prześcigają się w tym, żeby sobie nawzajem imponować. Teraz odkrywamy zupełnie nową, łagodniejszą twarz tego zjawiska, a konkretnie kittenfishing. I chociaż brzmi przyjemnie, może zrujnować nasze życie uczuciowe.

Kittenfishing został zdefiniowany przez twórców aplikacji randkowej Hinge i polega na tym, że staramy się zaprezentować drugiej osobie w przesadnie pozytywny sposób. Wady? Jakie wady? Osoby uprawiające kittenfishing są perfekcyjne, mają mnóstwo wolnego czasu, podróżują do Tybetu, karmią w zoo małe lwiątka i jednocześnie mnóstwo zarabiają. Szkoda tylko, że tak naprawdę 90 proc. czasu spędzają w biurze, a pozostałe 10 proc. przesypiają. Ale czego się nie robi dla potencjalnej miłości?

Obraz
© 123RF.COM

W czym różni się to od catfishingu? Catfishing oznacza podszywanie się pod zupełnie inną osobę, istniejącą lub nie, włącznie z wykorzystaniem jej fotografii i danych personalnych. W kittenfishingu ściemniamy tylko w kwestii naszych cech. Przedstawiamy się prawdziwym imieniem, pokazujemy prawdziwą twarz, ale naginamy prawdę w przypadku naszego charakteru i codzienności.

Dlaczego to jest takie szkodliwe? No cóż, nie wyobrażamy sobie, żeby znaleźć prawdziwą miłość, budując relacje na kłamstwie i zatajaniu prawdy. Kiedy facet zakocha się w nas, bo wmówiłyśmy mu, że uwielbiamy porządek i każdą chwilę spędzamy aktywnie, może poczuć się rozczarowany i oszukany, kiedy okaże się, że poznał bałaganiarę leżącą całymi dniami na kanapie. W drugą stronę działa to dokładnie tak samo.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (55)
Zobacz także