Balmain X H&M Mania
Limitowane kolekcje H&M, które są efektem współpracy z projektantami, od lat biją rekordy popularności. Jednak tym razem zainteresowanie fanów szwedzkiego giganta odzieżowego przerosło wszelkie oczekiwania, a w sklepach dochodziło do makabrycznych scen.
Choć datę ogólnoświatowej premiery kolekcji stworzonej przez Balmain dla H&M wyznaczono na 9.00 rano 5 listopada, pierwsi klienci ustawili się w kolejce dzień wcześniej. Wielu z nich spędziło w niej całą noc, a i tak nie wszystkim udało się zakupić wymarzone ubranie. Kolekcja zniknęła ze sklepowych półek w mgnieniu oka, a na serwisach aukcyjnych ceny osiągały wysokość zawrotnych sumy.
Absolutny sukces sprzedażowy można tłumaczyć ogromną popularnością Balmain w mediach społecznościowych, które do promocji zaangażowało jedne z najbardziej wpływowych gwiazd i jednocześnie ulubienic Instagrama. W kampanii pojawiły się modelki młodego pokolenia: Kendall Jenner, Gigi Hadid i Jourdan Dunn.