UrodaIrina Shayk nową twarzą L’Oreal

Irina Shayk nową twarzą L’Oreal

Irina Shayk nową twarzą L’Oreal
Źródło zdjęć: © mat. prasowy
Aleksandra Kisiel
02.11.2015 11:09, aktualizacja: 19.04.2019 12:32

Irina Shayk ma wyjątkowo dobry rok. Pojawiła się na okładce „Sports Illustrated”, powróciła na wybiegi (chodziła zarówno w pokazie Marka Jacobsa, jak i Givenchy), a teraz zgarnęła zapewne najważniejszy kontrakt reklamowy w swoim życiu, bowiem rosyjska modelka została twarzą L’Oreal.

Irina Shayk ma wyjątkowo dobry rok. Pojawiła się na okładce „Sports Illustrated”, powróciła na wybiegi (chodziła zarówno w pokazie Marka Jacobsa, jak i Givenchy), a teraz zgarnęła zapewne najważniejszy kontrakt reklamowy w swoim życiu, bowiem rosyjska modelka została twarzą L’Oreal.

Dla 29-letniej piękności urodzonej w Yemanzhelinsku, niedaleko rosyjsko-kazachskiej granicy, bycie ambasadorką największego koncernu urodowego na świecie to ogromne wyróżnienie. Zwłaszcza, że gdy 10 lat temu Shayk przyjechała po raz pierwszy do Paryża, nic nie wskazywało na to, że nieznająca języka Rosjanka osiągnie taki sukces. Irina podpisała pierwszy kontrakt z agencją modelek 10 lat temu. Została odkryta w Rosji, w szkole dla kosmetyczek, do której chodziła jej siostra i niemal z dnia na dzień znalazła się we Francji. Początki były niezwykle trudne. Irina nie mówiła po francusku, nie miała w Paryżu znajomych, a jej fundusze były bardzo skromne. Jako nastolatka mogła tylko pomarzyć o kosmetykach L’Oreal. „To dla mnie wielki zaszczyt być ambasadorką L’Oreal Paris. Jestem dumna, że dołączyłam do tak zróżnicowanej grupy mądrych, pracowitych, silnych i niezwykłych kobiet,” oznajmiła. „Moje wspomnienia dotyczące marki L’Oreal sięgają czasów, gdy makijaż był dla mnie luksusem. Dorastając marzyłam o
zakupie pomadki L’Oreal
,” dodała Shayk w oficjalnym komunikacie skierowanym do mediów.

Shayk zdradziła też, że jako młoda dziewczyna eksperymentowała z kolorem włosów. Większość tych prób kończyła się katastrofalnie. Dziś o zjawiskową, ciemną czuprynę Iriny dba sztab fryzjerów, a ona, jak na dobrą ambasadorkę przystało, wychwala linię Elvive Extraordinary Oil z odżywczymi olejkami od L’Oreal. Ponadto, jak większość modelek, Irina Shayk przykłada ogromną wagę do właściwej pielęgnacji skóry. „Dzień zaczynam od oczyszczania i nawilżania skóry. Czasem, aby się obudzić, używam kostek lodu – tak robi moja mama i ma przepiękną cerę. Jeśli pracuję, zawsze chronię moją skórę nakładając bazę pod makijaż. Uwielbiam krem BB L’Oreal Paris. Gdy go stosuję, nie muszę dodatkowo nakładać podkładu. Jest lekki, ale świetnie kryje,” tłumaczy Shayk.

Irina Shayk nie jest jedyną modelką, która reprezentuje gigantyczny koncern. Kontrakty reklamowe z L’Oreal mają: Natasha Poly, Lara Stone, Barbara Palvin, Karlie Kloss czy Doutzen Kroes. Oprócz modelek ambasadorkami marki są też artystki z całego świata, z* Beyonce i Jennifer Lopez na czele*.

Aleksandra Kisiel/ Kobieta WP

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (3)
Zobacz także