Trwa ładowanie...
Artykuł sponsorowany
perfumy
Artykuł Sponsorowany
18-11-2022 17:41
Artykuł sponsorowany Prouvé

Katarzyna Trawińska i jej fascynujący świat zapachów

Piąty jubileusz firmy, pierwsza książka, pierwszy autorski program – twórczyni międzynarodowej marki Prouvé świętuje pasmo sukcesów. Każdego dnia poprzez swoje produkty przybliża ludziom wyjątkowy świat zapachów i sprawia, że kontakt z nimi jest inspirującym doświadczeniem.

 Katarzyna Trawińska Katarzyna TrawińskaŹródło: materiały partnera
d1i1uqe

Założona przez nią kilka lat temu marka Prouvé bardzo szybko zdobyła serca klientów. Teraz jej pachnące produkty – perfumy, kosmetyki do pielęgnacji, kosmetyki kolorowe oraz środki czystości, dostępne są już w kilkudziesięciu krajach – w Europie i Azji. Ma też kilka swoich oddziałów, m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Mongolii czy Grecji, a z firmą współpracuje ponad 230 tysięcy partnerów. Od początku istnienia sprzedano ponad 10 mln jej produktów, a każdego roku na rynek trafia 1 mln samych perfum.

Katarzyna wiedziała, że by odnieść sukces jej marka musi mocno wyróżniać się na rynku. Od razu postawiła na produkty najwyższej jakości, wyróżniające się zapachami.

- Zapachy to bardzo ważna część naszego życia. Niosą ze sobą wiele informacji. Są mocno związane z naszymi emocjami i wspomnieniami. Wpływają na nasz nastrój i zachowanie. Zapachowe wspomnienia są o wiele trwalsze i wywołują o wiele większe emocje, niż te przywoływane przez dźwięki czy obrazy. Niektóre aromaty przez całe życie przypominają nam konkretne miejsca, ludzi i sytuacje. Dlatego w Prouvé są dla nas tak ważne. Od początku współpracujemy z jedną z najstarszych i najbardziej uznanych firm perfumeryjnych z Grasse, stolicy światowego perfumiarstwa, tworząc z jej perfumiarzami nasze kompozycje zapachowe – mówi.

 materiały partnera
Katarzyna TrawińskaŹródło: materiały partnera

Mimo wielu sukcesów na swoim koncie, businesswoman z Wrocławia nie spoczywa na laurach. Skupia się nie tylko na rozwoju swojej marki, ale też działa społecznie, wspierając kobiety w życiu zawodowym i prywatnym. Stawia sobie też zupełnie nowe cele, by sprawdzać się w innych dziedzinach niż te biznesowe. I tak, w tym roku zadebiutowała w dwóch nowych rolach – jako autorka książki "Biznes społecznościowy. MLM moimi oczami", w której pisze o swoich doświadczeniach z marketingiem sieciowym oraz prowadząca program "Misja kobieta" w popularnym kobiecym kanale telewizyjnym.

d1i1uqe

W prywatnym życiu założycielki Prouvé też zaszły zmiany. We wrześniu powitała na świecie swoje trzecie dziecko. Dołączyła tym samym do wielu znanych kobiet, takich jak Małgorzata Rozenek-Majdan, Tamara Arciuch, Weronika Marczuk czy Katarzyna Skrzynecka, które zdecydowały się na dojrzałe macierzyństwo u szczytu kariery. – Moje córki są już teraz nastolatkami. Od czasu ich narodzin bardzo wiele zmieniło się w moim życiu prywatnym, w mojej karierze zawodowej, w podejściu do ciąży i wychowania dzieci. Będzie to więc dla mnie macierzyństwo na nowo – mówi Katarzyna Trawińska.

Artykuł sponsorowany Prouvé
d1i1uqe
d1i1uqe