Trwa ładowanie...
Informacja prasowa: Hair2go

Kien Haong prawa ręka Oribe Canalesa w Polsce!

Oribe Canales o włosach wiedział wszystko. W branży mody uchodził za największego eksperta w tym temacie. Dlatego też jego marka profesjonalnych kosmetyków szybko zyskała status kultowej.

Share
 Źródło: materiały partnera
d2ysr11

Jennifer Aniston, Rihanna, Meryl Streep, Jennifer Lopez - to tylko kilka gwiazd, z którymi współpracował. To on też współtworzył wizerunek supermodelek z lat 90., na czele z Cindy Crawford, Claudią Schiffer, Lindą Evangelistą.

Oribe Canales pierwsze kroki we fryzjerstwie stawiał w nowojorskim salonie The Plaza na Manhattanie, a sławę zyskał pod koniec lat 80. dzięki swoim charakterystycznym, "dużym" stylizacjom włosów. Jego fryzury, które przygotowywał do najważniejszych sesji zdjęciowych i pokazów mody, były spektakularne i pełne objętości, zgodnie z obowiązującą w tej dekadzie zasadą: więcej znaczy więcej. Stanowiły też idealne dopełnienie dla charakterystycznych sylwetek z mocno zaznaczonymi, powiększonymi poduszkami ramionami.

W 2008 roku swoją miłością do fryzjerstwa postanowił zarażać innych, tworząc własną markę Oribe Hair Care. Od początku jego celem było dostarczanie najlepszej jakości produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów, opartych na tradycyjnej sztuce fryzjerskiej wspartej przez innowacyjne technologie.

Źródło: materiały partnera

Luksus, wydajność i uniwersalność

To słowa klucze dla Oribe Hair Care. Wszystkie produkty są testowane przez profesjonalistów w ich naturalnym środowisku pracy. "Modowy" rodowód marki potwierdzają też designerskie opakowania, które jednocześnie wpisują się w trend na świadomą i zrównoważoną pielęgnację. Do ich produkcji wykorzystuje się drewno z lasów zrównoważonych, a nadruki powstają z przyjaznych środowisku farb roślinnych. Znakiem rozpoznawczym marki jest również stworzony specjalnie dla niej zapach Cote d’Azur. Czuć w nim nuty białych kwiatów, śródziemnomorskich owoców, wetywerii i drzewa sandałowego. Zmysłowe, luksusowe, po prostu piękne.

d2ysr11

W portfoli Oribe Hair Care znajdują się szampony, które równoważą skórę głowy i przygotowują ją do dalszych zabiegów, bogate w składniki aktywne odżywki i maski, olejki, lakiery, profesjonalne zabiegi i wiele innych produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów.

25 kwietnia w Warszawie odbył się pierwszy event marki i prezentacja nowej linii Hair Alchemy, którą przedstawili DANIEL LOPEZ Director, International Business Development & Distribution oraz Kien Haong – globaly educator Oribe. Kien pracował razem z Oribe Canalesem przy największych pokazach, był jego prawą ręką. Podczas spotkania z gwiazdami, dziennikarzami i influencerami edukatorzy marki Jessica Romaniuk i Kien Haong wykonali 4 fryzury:

Signature Blowout – fryzura idealna na imprezę, skupiająca się na dużej ilości aplikacji produktu

Cinq-a-Sept Set - unikalny zestaw ósemek zapewniający efektowną, ale młodzieńczą objętość

d2ysr11

Markarian - stylizacja stworzona na New York Fashion Week 2020, inspirowana wczesnymi latami 20stymi dla dziewczyny która przeprowadza się z Nowego Jorku do Kalifornii i potrzebuje więcej luzu w życiu

Double French Twist – klasyczna fryzura, która została stworzona przez samego Oribe Canalesa i używana na niezliczonych wybiegach czy pokazach.

Markarian -  stylizacja stworzona na New York Fashion Week 2020 materiały partnera
Markarian - stylizacja stworzona na New York Fashion Week 2020Źródło: materiały partnera, fot: Jackie Molloy

Produkty Oribe Hair Care są dostępne w wybranych salonach fryzjerskich i na hair2go.pl.

Informacja prasowa: Hair2go
d2ysr11
d2ysr11
d2ysr11