Trwa ładowanie...
Informacja prasowa: MODIVO

Moda, kultura i sztuka wpisane w misję MODIVO

MODIVO trzyma rękę na pulsie światowej mody, jednocześnie zachęcając do wyrażania siebie oraz eksperymentowania z własnym stylem. Multibrand to coś znacznie więcej niż sklep internetowy, to świat modowych przeżyć, który czerpie garściami z kultury.

Share
Moda, kultura i sztuka wpisane w misję MODIVO
Moda, kultura i sztuka wpisane w misję MODIVO Źródło: Materiały prasowe
d45ygsc

W strategię marki wpisane są artystyczne projekty, w których moda przenika się ze sztuką. W tym roku marka postawiła na kilka takich realizacji, w tym pożegnanie lata, podczas którego odbył się warsztat historyczki sztuki Mai Michalak (znanej jako "Poza Ramami"). MODIVO zostało również partnerem Opery Wrocławskiej.

Moda, kultura i sztuka wpisane w misję MODIVO Materiały prasowe
Moda, kultura i sztuka wpisane w misję MODIVO Źródło: Materiały prasowe

Pierwszym wspólnym projektem była premiera "Toski". Przy wejściu do gmachu opery został postawiony ekran mgłowy, na którym wyświetlono meduzę, zwiastującą najnowszą nostalgiczno-baśniową kampanię MODIVO. Kampania FW21/22 to piękne futurystyczne kadry z wykorzystaniem technologii CGI, która tylko udowadnia, że marka jest liderem fashion-tech.

Ekran mgłowy -premiera "Toski" Materiały prasowe
Ekran mgłowy -premiera "Toski" Źródło: Materiały prasowe

"Tosca" w Operze Wrocławskiej

MODIVO rozpoczęło współpracę z Operą Wrocławską. Pierwszym projektem była nowa interpretacja "Toski" w reżyserii Michaela Gielety. Huczna premiera odbyła się 27 i 28 sierpnia. Ten sztandarowy tytuł w kolekcji światowej opery doczekał się licznych adaptacji, a każda z nich chwyta za serce i porusza niezwykle uniwersalne tematy takie jak miłość, śmierć i poświęcenie. Realizacje Gielety ogląda publiczność na całym świecie, od Nowego Jorku i Londynu, przez Rzym, Warszawę, a teraz Wrocław. Do "Toski" zaproszono międzynarodowe grono twórców i wykonawców. Wyjątkowa scenografia to dzieło Gary’ego McCanna, uznanego artysty z Północnej Irlandii, który w swoim dorobku ma prace stworzone m.in. dla Opery Wiedeńskiej, czy Royal Court Theatre w Londynie.

  Opera Wrocławska - Premiera "Toski" Materiały prasowe
Opera Wrocławska - Premiera "Toski" Źródło: Materiały prasowe

MODIVO i operę łączy nie tylko zamiłowanie do sztuk wizualnych czy designu, ale przede wszystkim opowiadające historię oraz wyrażające emocje kostiumy. Moda w operze odgrywa kluczową rolę. Stroje bohaterów swoją stylistyką nawiązują do lat 50-tych i włoskiego neorealizmu. Tytułowa Tosca występuje w czerwonej kreacji, w tej samej kolorystyce prezentuje się bohaterka filmu promującego najnowszą kampanię MODIVO. Wspólny projekt multibrandu oraz Opery Wrocławskiej to zapowiedź jesienno-zimowej kampanii, nawiązującej do baśniowej stylistyki z wykorzystaniem technologii CGI. Premierę zaplanowano na 16 września 2021 roku.

Flaming Bistro - w oczekiwaniu na gości Materiały prasowe
Opera Wrocławska - Premiera "Toski"Źródło: Materiały prasowe

Pożegnanie Lata z MODIVO

Flaming Bistro - w oczekiwaniu na gości Materiały prasowe
Flaming Bistro - w oczekiwaniu na gości Źródło: Materiały prasowe

W jeden z ostatnich sierpniowych wieczorów MODIVO zaprosiło dziennikarzy z czołowych gazet modowych i lifestyle’owych na wspólną celebrację ostatnich dni lata. Redaktorzy i styliści z takich tytułów jak m.in. ELLE, Vogue, Glamour oraz Twój Styl wraz z dyrektor e-commerce MODIVO Aleksandrą Szol wzięli udział w warsztatach, podczas który zgłębiali wiedzę na temat dzieł artystów, z krajów, w których MODIVO zaznacza swoją obecność.

 Materiały prasowe
Źródło: Materiały prasowe

Multibrand jest dostępny na 13 rynkach, w tym: polskim, węgierskim, francuskim, włoskim, ukraińskim i czeskim. Na spotkaniu prasowym goście odczytywali znaczenie i przekaz dzieł takich twórców jak m.in.: Józef Chełmoński, Modigliani, Alfons Mucha i Paul Gauguin. Maja Michalak wykorzystała kreatywność gości i zachęciła ich do stworzenia obrazów, które kojarzą im się z podróżą ich życia, do której lubią wracać myślami. Wydarzenie odbyło się w urokliwych i klimatycznych wnętrzach Flaming Bistro na warszawskiej Saskiej Kępie.

Kamila Wagner, Hanna Rydlewska, Szymon Mach, Katarzyna Pietrewicz - VOGUE Materiały prasowe
Kamila Wagner, Hanna Rydlewska, Szymon Mach, Katarzyna Pietrewicz - VOGUE Źródło: Materiały prasowe

MODIVO udowadnia swoje nieszablonowe podejście w każdym aspekcie, umiejętnie łącząc technologię, modę i sztukę. Pożegnanie lata z historyczką sztuki Mają Michalak i współpraca z Operą Wrocławską to zapowiedź działań, jakie zaplanował multibrand w tym obszarze. Kontynuacją aktywności, wpisanych w wizję marki jest kampania na sezon AW2021/22.

Źródło: Materiały prasowe
Informacja prasowa: MODIVO
d45ygsc

Podziel się opinią

Share
d45ygsc
d45ygsc
Strona Główna WP