ModaOtwarcie pierwszego salonu MODIVO. Sklep zachwyca markami i innowacjami

Otwarcie pierwszego salonu MODIVO. Sklep zachwyca markami i innowacjami

Otwarcie pierwszego sklepu MODIVO w Polsce
Otwarcie pierwszego sklepu MODIVO w Polsce
Źródło zdjęć: © Archiwum prywatne | Katarzyna Rapczyńska-Lubieńska

We wtorek odbyła się wielka uroczystość z okazji otwarcia pierwszego sklepu MODIVO w Polsce. Nie zabrakło oczywiście gwiazd, takich jak Maja Hyży, Małgorzata Rozenek-Majdan, Maja Sablewska czy Joanna Horodyńska. Mieliśmy okazję zobaczyć interaktywne przymierzalnie!

Brak tradycyjnych wieszaków i tablety zamiast regałów z ubraniami – tak wygląda pierwszy w Polsce salon odzieżowy MODIVO, który został uruchomiony przez spółkę ebuwie.pl. We wtorkowy wieczór olśniewające wnętrza luksusowego sklepu odzieżowego MODIVO, który znajduje się w warszawskiej Galerii Młociny, zgromadziły tłumy celebrytów i ludzi związanych ze światem mody.

Obraz
© Materiały prasowe

Café society polskiego show biznesu

Na złotej ściance z logo urodzinowej marki swoje kreacje prezentowało wiele gwiazd, m.in. Maja Hyży i Małgorzata Rozenek-Majdan, które jak widać, bardzo szybko wróciły do formy po porodzie. Zjawiła się także Anna Dereszowska, Wiktoria Gąsiewska, Anna Mucha czy Antek Królikowski z Joanną Opozdą. Nie umknęła nam także obecność Natalii Siwiec, która dopiero co obchodziła urodziny swojej córeczki, a teraz postanowiła świętować z MODIVO.

Materiały prasowe
Materiały prasowe

Na imprezie pojawiły się także znane stylistki, takie jak Maja Sablewska oraz Joanna Horodyńska, uważana za jeden z autorytetów w dziedzinie mody. Oprócz znanych twarzy gośćmi wydarzenia były influencerki znane doskonale z mediów społecznościowych i liczni dzienikarze, m.in. z redakcji "Vogue Polska". W centrum zainteresowania fotoreporterów początkowo była głównie śmietanka towarzyska, ale uwagę publiczności przykuło w pewnym momencie pojawienie się na scenie Oliviera Janiaka, który zapowiedział wystąpienie organizatorów wieczoru. O prezentacji kolekcji, a także strategii marki mówiła m.in. Paulina Ciecierska, dyrektor marketingu MODIVO.

Obraz
© Archiwum prywatne

Spodnie od Versace i torebka od Michaela Korsa

Salon odzieżowy MODIVO to starannie wyselekcjonowane ubrania, buty i dodatki od niemal 150 prestiżowych marek. Znajdziemy tu m.in. Pinko, Versace Jeans Couture, Michael Kors, Liu Jo, DKNY, Twinset, Elisabetta Franchi, Calvin Klein, Ralph Lauren czy Emporio Armani.

– Jeżeli chodzi o prezentację produktów na naszej stronie modivo.pl, staramy się łączyć je w odpowiedni sposób. Bierzemy pod uwagę zarówno DNA każdej z marek, jak i potrzeby naszych klientów. Staramy się tworzyć total looki, miksujemy i tworzymy jak najlepsze stylizacje – mówi Paulina Ciecierska, dyrektor marketingu MODIVO.

Luksusowe metki i odzież od znanych projektantów to nie wszystko. Sklep MODIVO zaskakuje przede wszystkim innowacyjnymi rozwiązaniami, które doskonale wpisują się w nowoczesny design. Salon działa podobnie do istniejących już sklepów eobuwie.pl. W wyborze odpowiednich produktów pomagają doradcy oraz… nowoczesne technologie.

Obraz
© Materiały prasowe

Tablety zamiast regałów z ubraniami

Zamiast tradycyjnych wieszaków i półek z bluzkami czy sukienkami klienci mogą teraz skompletować zamówienie za pomocą dostępnych w salonie tabletów. W MODIVO jest aż 65 takich urządzeń – każde zamontowane tuż przy wygodnej kanapie. Klienci mogą również skorzystać z rady concierge’a, który pomoże dobrać stylizację i dostarczy zamówienie bezpośrednio do przymierzalni. Można powiedzieć, że jest to zupełnie nowy wymiar robienia zakupów. Bez tłumów, kolejek czy przeglądania setek modeli na wieszakach.

Obraz
© Materiały prasowe

Dopełnieniem całości jest oryginalna przestrzeń z interaktywnymi przymierzalniami, które motywem nawiązują do światowych stolic mody. Jednym z niestandardowych rozwiązań jest to, że za pomocą ekranu w przymierzalni klienci mogą zmienić rozmiar wybranego ubrania, a nawet dobrać kolejne produkty bez konieczności opuszczania pomieszczenia. Sklep stacjonarny MODIVO to jedyne w swoim rodzaju miejsce, gdzie moda idzie w parze z nowymi technologiami. Zachęcamy, by na własne oczy przekonać się, jak to wszystko działa w praktyce!

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także