Trwa ładowanie...
Artykuł sponsorowany

Przyjazne miejsce na home office - jak zaprojektować?

Praca zdalna jest o wiele łatwiejsza i przyjemniejsza, jeżeli ma się możliwość jej wykonywania z wygodnego biura. Można je stworzyć nawet we własnym domu, jeśli tylko zadba się o odpowiedni sprzęt do pracy oraz ergonomiczne meble. Sprawdź, jak zaprojektować home office do pracy zdalnej.

Share
 Źródło: materiały partnera
d2y6v4p

Biurko i fotel do pracy 

W domowym biurze niezbędne są meble, dzięki którym zadba się o komfort pracy. Biurko powinno być wyposażone w funkcję regulacji blatu, by dopasować je do wzrostu użytkownika. Blat powinien być dodatkowo szeroki, aby bez trudu zmieścić na nim monitor komputera, różne dokumenty, telefon, drukarkę i inne sprzęty, które przydają się podczas wykonywania obowiązków zawodowych. Praktyczne są w szczególności biurka, które posiadają dodatkowy kontenerek z półkami i szufladami. Dzięki niemu można uporządkować akcesoria biurowe i dokumenty.

Fotel do pracy powinien posiadać wygodne siedzisko i oparcie z funkcją regulacji. Regulacja wysokości siedziska i kąta nachylenia oparcia sprawiają, że mebel łatwo dopasowuje się do wzrostu i indywidualnych potrzeb użytkownika. Do home office warto wybierać w szczególności fotele, które posiadają podłokietniki i poduszkę lędźwiową. Podłokietniki umożliwiają wygodne podparcie ramion, natomiast poduszka lędźwiowa sprawia, że zmniejsza się obciążenie dolnych partii kręgosłupa podczas długiego siedzenia.

Wydajny smartfon 

Prowadzenie firmy i wykonywanie pracy zdalnej w różnych przedsiębiorstwach wymaga posiadania telefonu. Bez niego trudno jest omówić wiele tematów i ustalić szczegóły pracy. Ponadto telefon służy do kontaktowania się z klientami, umawiania terminów wykonania usług lub dostarczenia zamówionych towarów. Podczas tworzenia home office warto pamiętać o uwzględnieniu zakupu wydajnego smartfona i stworzenia praktycznego miejsca do jego ładowania. Dobrym wyborem są w szczególności smartfony z funkcją ładowania indukcyjnego. Ładowarka do nich pasująca może ładować również niektóre laptopy, tablety i inne sprzęty. Dzięki temu jeden sprzęt posłuży do uzupełnienia stanu akumulatora w kilku urządzeniach jednocześnie.

d2y6v4p

Jaki model smartfona wybrać do pracy? Uwagę warto zwrócić głównie na flagowce. Może to być zarówno iPhone, jak i Samsung Galaxy. Równie dobrze w pracy sprawdzi się telefon tańszych marek, jak choćby Xiaomi. Jeśli smartfon ma służyć wyłącznie do dzwonienia, można postawić na budżetowy model. Jego wydajność nie musi być tak duża, gdyż użytkownik nie wykorzysta jej w pełni.

Laptop do pracy - model biznesowy czy uniwersalny? 

Jaki laptop do pracy wybrać? Jest to kluczowe pytanie podczas tworzenia home office. Notebook powinien być dopasowany do rzeczywistych potrzeb użytkownika. Jeśli sprzęt jest potrzebny głównie do tworzenia prostych dokumentów tekstowych lub wysyłania maili, do domowego biura z powodzeniem można wstawić uniwersalny laptop. Urządzenie ze średniej półki cenowej w zupełności wystarczy, by zrealizować każde z tych zadań.

W przypadku osób, które korzystają ze skomplikowanych programów do projektowania grafiki lub animacji, powinno się stawiać na laptopy dla profesjonalistów. Biznesowy laptop powinien posiadać mocne podzespoły. Jego procesor, karta graficzna, dysk twardy i inne części są przystosowane do wykonywania wielu zadań jednocześnie przez długi czas. Laptopy tego typu mogą pracować pod silnym obciążeniem przez cały dzień bez ryzyka, że dojdzie do uszkodzenia zasilacza lub układu chłodzenia.

Drukarki, urządzenia wielofunkcyjne i inne sprzęty do home office 

W domowym biurze powinna znaleźć się również drukarka. Dzięki niej szybko przygotowuje się różne dokumenty i umowy. Zamiast klasycznej drukarki w biurze warto postawić na urządzenie wielofunkcyjne, które dodatkowo umożliwia skanowanie dokumentów i wykonywanie kserokopii.

Do home office przydają się też liczne akcesoria takie jak myszki, słuchawki z mikrofonem lub głośniki bezprzewodowe. Ponadto przydatne są dodatki w postaci podstawek chłodzących do laptopa bądź podkładki pod mysz. Dzięki nim praca jest komfortowa, nawet gdy 8 godzin dziennie spędza się za biurkiem.

Artykuł sponsorowany
d2y6v4p
d2y6v4p
d2y6v4p