Znamy już finalistki VII edycji konkursu Bizneswoman Roku!

Znamy już finalistki VII edycji konkursu Bizneswoman Roku!

Znamy już finalistki VII edycji konkursu Bizneswoman Roku!
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
27.01.2016 14:36, aktualizacja: 27.01.2016 14:47

Właśnie zakończył się I etap konkursu Bizneswoman Roku. Oznacza to, że znamy już nazwiska finalistek w czterech kategoriach: Debiut Roku, Moja Firma, Korporacja i Działalność na Rzecz Kobiet. O tym, kto zdobędzie tytuł Bizneswoman Roku dowiemy się podczas gali finałowej już 25 lutego 2016 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Właśnie zakończył się I etap konkursu Bizneswoman Roku. Oznacza to, że znamy już nazwiska finalistek w czterech kategoriach: Debiut Roku, Moja Firma, Korporacja i Działalność na Rzecz Kobiet. O tym, kto zdobędzie tytuł Bizneswoman Roku dowiemy się podczas gali finałowej już 25 lutego 2016 roku na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Jak co roku, oprócz czterech statuetek, jedna z finalistek otrzyma także nagrodę publiczności. Każdy internauta może oddać głos na swoją faworytkę na stronie www.forbes.pl/bizneswomanroku . Głosowanie potrwa do 24 lutego 2016. Dodatkowo uczestniczki konkursu mają szansę otrzymać nagrodę specjalną ufundowaną przez firmę GTECH za dokonania w świecie nowych technologii.

W poprzednich edycjach konkursu w każdej z kategorii było wyłanianych po 5 kandydatek. Ze względu na bardzo wysoki poziom nadesłanych formularzy komisja oceniająca zdecydowała się w tym roku wytypować aż 7 pań zarówno w kategorii Korporacja jak i Moja Firma.

Kto masz szansę na tytuł Bizneswoman Roku 2015? Sprawdź już teraz!
Oto lista elitarnego grona finalistek:

KATEGORIA: DEBIUT ROKU

1. Justyna Duszyńska i Maryna Tomaszewska - Fashion Post– twórczynie portalu modowego promującego także młodych projektantów i kreatywne inicjatywy. Przemyślana i konsekwentnie wdrażana strategia marketingowa oraz współpraca z wyspecjalizowanymi dziennikarzami spowodowały, że Fashion Post uchodzi za jeden z najbardziej merytorycznych portali modowych w Polsce.

* 2. Karina Friedel - Karina Products Processing* - kobieta świetnie odnajdująca się w męskiej branży. Stworzyła firmę produkującą podzespoły z tworzyw sztucznych, które stanowią jedno z ogniw w procesie budowy innowacyjnych maszyn z branży energii odnawialnej, elektronicznej, czy ochrony środowiska.

3. Olga Malinkiewicz – Saule Technologies - liderka jednego z najbardziej innowacyjnych przedsięwzięć w zakresie energetyki w Polsce i na świecie. Młoda naukowczyni, która wpadła na pomysł, jak uprościć proces produkcji ogniw perowskitowych.

4. Zuzanna Sielicka-Kalczyńska i Julia Sielicka-Jastrzębska – Whisbear Sp. z o.o.– założycielki innowacyjnego start-upu i twórczynie Szumiącego Misia Whisbear – zabawki wspierającej młodych rodziców, której szum uspokaja noworodki i starsze dzieci m.in. podczas kolek. Po roku działalności siostry Sielickie mogą pochwalić się rosnącą sprzedażą w Polsce i zagranicą, szeroką rzeszą fanów oraz nagrodami konsumentów.

5. Agnieszka Zembrzycka – Booksy International Sp. z o.o. - współzałożycielka globalnej firmy zajmującej się rezerwowaniem wizyt w branży usługowej. Istnieje na rynku zaledwie od półtora roku, a działa już na terenie Polski, USA, Wielkiej Brytanii, Kanady, na Filipinach i w Indiach.

KATEGORIA: MOJA FIRMA

1. Emilia Bańbura – Endurance- współwłaścicielka firmy oferującej systemy dystrybucji naturalnych soków Nektar Natura oraz porcjowanej kawy Lavazza. Obecnie współpracuje z klientami takimi jak: Pijalnie Czekolady WEDEL, Fornetti Polska, Hotele Sofitel, Novotel, Mercure, Diament czy Narvil.

2. Agata Brucko-Stępkowska – Futuro Finance – założycielka firmy doradztwa i pośrednictwa finansowego, która oferuje spersonalizowane produkty finansowe jednocześnie tworząc miejsce pracy z wysokimi standardami zatrudnienia. Pod jej kierownictwem firma kilkuosobowa rozrosła się do 80 osobowego zespołu profesjonalistów.

3. Monika Ferreira - Mała Lingua - założycielka ogólnopolskiej sieci franczyzowej wyspecjalizowanych szkół językowych dla dzieci i młodzieży. Stworzyła autorską metodę nauczania. Nawiązała współpracę z 40 partnerami franczyzowymi działającymi w ponad 150 miejscach w Polsce.

4. Joanna Komorniczak – Marka „My Tummy”– pomysłodawczyni ciążowej marki odzieżowej, która w ciągu 5 lat rozwinęła się na skalę międzynarodową obecną dziś w 30 krajach. Współpracuje ze światowymi graczami takimi jak Amazon i Alibaba.

5. Adriana Piekarska – Exclusive Event– właścicielka firmy organizującej eventy biznesowe i korporacyjne. W roku 2013 podjęła się zorganizowania eventu w najbardziej ekstremalnych warunkach w kraju pod kątem logistycznym, czyli na terenie Polskiej Sahary. Stworzyła także markę Event Intitute zajmującą się kompleksową edukacją branży eventowej.

6. Martyna Wójtowicz – Firma Flash - założycielka sieci placówek opieki nad dziećmi w województwie świętokrzyskim. Umiejętne wykorzystała fundusze UE w celu rozwoju działalności, zwiększania zatrudnienia oraz szkolenia kadr.

7. Monika Żochowska i Ewa Dudzic - Phenicoptere Sp. z o.o. - założycielki start-upu, który po 3 latach działalności stał się globalną firmą kosmetyczną wartą kilkadziesiąt milionów złotych. Stworzyły innowacyjny produkt jakim jest GLOV – akcesorium do demakijażu. Obecnie jest on dostępny na czterech kontynentach.

KATEGORIA: KORPORACJA

1. Anna Flis – BPH S.A.- Dyrektor Zarządzający, Departament Rozwoju Kompetencji Sieci Sprzedaży.
Jest menedżerką i specjalistką m.in. w zakresie strategicznego zarządzania zespołami i zarządzania zmianą. Wprowadziła w życie projekt, którego celem była edukacja pracowników w zakresie obsługi klienta. Dzięki niemu Bank BPH awansował w rankingach Przyjaznych Banków tworzonych przez Newsweek i Forbesa.

2. Agnieszka Kosik – MediaCom Warszawa Sp. z o.o. – CEO
Ma ponad 20-letnie doświadczenie pracy w firmach z branży reklamowej. Pod jej kierunkiem zysk MediaComu wzrósł trzykrotnie i to w okresie, kiedy w Polsce nastąpiło spowolnienie gospodarcze i ograniczanie budżetów reklamowych. MediaCom dołączył do grona największych agencji mediowych, a spółka osiągnęła czołową pozycję w swojej kategorii pod względem efektywności realizowanych działań oraz profesjonalnego podejścia do obsługi klienta.

3. Bożena Leśniewska - Orange Polska SA- Członek Zarządu ds. Sprzedaży i Komercyjnej Digitalizacji

Jest specjalistką w zakresie m.in. zarządzanie strategiczne, zarządzanie sprzedażą, eCommerce, multichannel, business transformation. Pod jej nadzorem w 2015 roku Orange Polska otworzył 8 nowoczesnych, interaktywnych salonów sprzedaży - Smart Store.

4. Joanna Pawlak - Grupa Wirtualna Polska - Sales Key Clients
Jest managerem i ekspertem w zakresie m.in. rynku mediowego, e-commerce i negocjacji. Dzięki jej wiedzy, kompetencjom i doświadczeniu z dużym sukcesem udało się przeprowadzić spółkę przez bardzo trudny okres połączenia dwóch konkurencyjnych marek i struktur.

5. Anna Sakowicz – Starcom Sp. z o.o. – Członek zarządu, Chief Digital, Data&Analitics Officer SMG
Od 15 lat w branży marketingowej. Innowacje, które od 2014 r. wprowadza w SMG, odpowiadają na nowe potrzeby biznesowe klientów agencji w obszarach BIG DATA, analityki i marketingu precyzyjnego. Restrukturyzacja przyczyniła się do wzrostu przychodów firmy i budowania partnerskich relacji z klientami.

6. Ilona Weiss – ABC Data S.A. - Prezes Zarządu
Od 25 lat związana jest z rynkiem finansowym i inwestycyjnym oraz z firmami z branży technologii i IT. W styczniu 2015 objęła stanowisko prezesa ABC Data, a wprowadzone przez nią zmiany już po kilku miesiącach przyczyniły się do wzmocnienia pozycji firmy na rynku polskim i zagranicznym.

7. Małgorzata Wróblewska – SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny - Dyrektor Generalny
Od początku kariery związana z obszarem edukacji. Kieruje rozbudowaną strukturą, na którą składają się m.in. kampusy w pięciu największych miastach w kraju. Między innymi dzięki jej konsekwencji SWPW stał się pierwszą uczelnią niepubliczną w Polsce, która zyskała status uniwersytetu.

KATEGORIA: DZIAŁALNOŚĆ NA RZECZ KOBIET

1. Karolina Cikowska i Van Anh Dam – pomysłodawczynie Girls Code Fun - fundacji mającej na celu motywowanie i zachęcanie dzieci w wieku szkolnym (szczególnie dziewczynek) do zdobywania wiedzy w zakresie nowych technologii. Uczą programowania komputerowego i przekazują umiejętności umożliwiające sukces oraz lepsze zrozumienie współczesnego świata zdominowanego przez nowe technologie.

2. Katarzyna Gulczyńska – Prezes Fundacji Pokonaj Raka, której celem działania jest pokazywanie na przykładach konkretnych osób, iż raka można pokonać, a po chorobie można wrócić do życia pełnego pasji i marzeń. Fundacja ma przekonywać o tym, że rak to diagnoza nie wyrok.

3. Joanna Pruszyńska-Witkowska - inicjatorka projektu Znane Ekspertki, który promuje obecność kobiet w debacie publicznej i ma na celu zmianę stereotypowego obrazu eksperta w świadomości społecznej, gospodarczej i medialnej. Ułatwia mediom i organizatorom konferencji wybór ekspertek oraz kontakt z nimi.

4. Katarzyna Twarowska – Prezes Fundacji Liderek Biznesu, której misją jest propagowanie idei równości i różnorodności w zarządzaniu oraz równomiernego dostępu do najwyższych stanowisk zarządczych. Fundacja stała się miejscem i platformą wymiany opinii i doświadczeń, gdzie każda kobieta znajdzie wskazówki, wsparcie oraz inspirację do ciągłego samodoskonalenia się i podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

5. Urszula Wójtowicz – współzałożycielka Fundacji Force Feminite, której celem jest promowanie wśród kobiet wiedzy na temat innowacyjnych rozwiązań telemedycznych m.in. w obszarze treningu mięśni dna miednicy. W czasie wykonywania opracowanego zestawu ćwiczeń pacjentka może obserwować na ekranie smartfonu działanie swoich mięśni dna miednicy.

Więcej o kandydatkach można dowiedzieć się na www.bizneswomanroku.pl oraz www.sukcespisanyszminka.pl

_**Bizneswoman Roku**to pierwszy ogólnopolski i jedyny stricte biznesowy konkurs dla przedsiębiorczych kobiet, w którym od sześciu lat honorowane i doceniane są kobiety realizujące ambitne projekty zawodowe. Wyróżnienie, poza prestiżem i satysfakcją, jest także okazją do nagłośnienia ich sukcesów. Kobiety coraz odważniej zdobywają różne obszary świata biznesu. Rozwijają firmy na skalę międzynarodową, sięgają po najwyższe stanowiska w korporacjach, angażują się w prospołeczne inicjatywy. W dalszym ciągu jednak, nie są widoczne w mediach. Inicjatywa Bizneswoman Roku powstała, by to zmienić._

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także