Moda7. edycja Fashion Designer Awards

7. edycja Fashion Designer Awards

W restauracji Florentin , przy hotelu Indigo, w Warszawie odbyło się spotkanie prasowe 9. edycji najważniejszego konkursu dla młodych projektantów Fashion Designer Awards, którego pomysłodawczynią i producentką jest Joanna Sokołowska-Pronobis.

7. edycja Fashion Designer Awards
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

Tegoroczny konkurs przebiega pod hasłem "Tribute to nature", a wśród jurorów , którzy poszukiwać będzie prawdziwych modowych pereł, na spotkaniu prasowym obecni byli wspaniali polscy projektanci: Gosia Baczyńska, Agnieszka Maciejak, duet BIZUU, czyli Zuzanna Wachowiak i Blanka Jordan, oraz stylistki Dorota Williams i Joanna Horodyńska, najbarwniejsza blogerka modowa Tamara Gonzalez Perea, aktorki, ikony mody: Marieta Żukowska, Karolina Gorczyca , Maryna Tomaszewska, założycielka portalu Fashion Post i Andrzej Foder, dyrektor MSKPU.

Atmosfera spotkania była bardzo gorąca, dyskutowano o szansach młodych projektantów w dzisiejszym świecie, tym realnym i online. O tym jak ważna jest moda ekologiczna i świadome zarzadzanie własną marką. O tym jak najlepiej wykorzystać imponująca pulę nagród w konkursie.

Obraz
© Materiały prasowe

- W dzisiejszym pędzącym świecie emocje, wspólne przeżywanie, budowanie relacji jest bardzo potrzebne. I te prawdziwe emocje i wspólną przygodę staram się dawać młodym projektantom w FDA. Dużo się dziś mówi o ekologii w modzie i o naturalnych tkaninach. Chciałam, aby uczestnicy konkursu mieli to na względzie i, aby pokazali naturalność i młodość w swoich kolekcjach Natura to nie tylko żywioły, krajobraz za oknem, flora, fauna, to także tęsknota do dzieciństwa, do smaków, zapachów, wakacje na wsi, chodzeniu po drzewach w sadzie. Dużo mówimy o takich właśnie inspiracjach, ale one są po to, aby pobudzić ich emocje i otworzyć na otaczający świat, a jak wiemy wyobraźnia artystów jest niezmierzona - mówi Joanna Sokołowska-Pronobis.

- Na sukces składa się 20 proc. osobowości, 75 proc. ciężkiej pracy i 5 prc. szczęścia. Ten konkurs to jest pierwszy krok ku przyszłości, ku sukcesowi i myślę, że jeśli ktoś chce rozpocząć przygodę z projektowaniem to doskonała okazja by zawalczyć o swoje marzenia. A dla nas, ludzi związanych z modą, to okazja, by zobaczyć kto zawładnie polską modą w następnych latach. Dzięki FDA możemy wziąć udział w narodzinach gwiazdy - mówi Tamara Gonzalez Perea.

- Dla mnie królową wszelkich dzieł, której nigdy nie da się prześcignąć, a którą można jedynie podziwiać, jest natura. Różnorodność kształtów, kolorów, całe jej bogactwo jest dla mnie nieskończoną inspiracją. Polecam to każdemu projektantowi na początku drogi. Wystarczy rozejrzeć się dookoła, by dostrzec harmonię kształtów i połączeń kolorystycznych. Mam nadzieję, że ten temat wyzwoli wśród uczestników pierwotną potrzebę wyrażenia siebie. Prawdziwy przekaz płynie prosto z duszy - mówi Agnieszka Maciejak.

Obraz
© Materiały prasowe

- Sukces to konsekwencja, marzenia, dużo ciężkiej pracy, podejmowanie wyzwań niemożliwych do zrealizowania za wszelką cenę, nie poddawanie się. Możemy tworzyć najpiękniejsze rzeczy do szafy, do szuflady, na manekin i co z tego? Trzeba nauczyć się jeszcze biznesu. Bardzo bym jednak chciała, aby ten biznes nie był pozbawiony sfery artystycznej, duszy, unikalności mody. Sukcesem jest robienie tego, co nam w duszy gra i umiejętność sprzedaży tego, co mamy do zaoferowania - mówi Gosia Baczyńska.

Partnerem strategicznym konkursu jest Microsoft Surface, goście spotkania prasowego mieli możliwość przekonać się, że to urządzenie to nie tylko komputer, to mobilne studio graficzne, tworzące zgrany duet z Surface pen’em.

Natura i naturalność to również słowo klucz dla Partnerów beauty 9 edycji FDA - Quiskin, Quantum Clinic Wella Professionals zadbają o naturalny look modelek podczas pokazów FDA. Spotkanie poprowadziły : Joanna Sokołowska-Pronobis oraz Natalia Hołownia, red. naczelna Gala.pl.

Zgłoszenia do konkursu można przesyłać do2 lutego 2018 roku
Wielki finał 23 kwietnia 2018 roku.
więcej na www.fashiondesignerawards.com.pl

Partnerzy: Microsoft Surface, Designer Gallery (Galeria Mokotów), Wella Professionals, MAC Cosmetics, Quiskin, Quantum Clinic, Hotel Indigo, Florentin Restauracja, Shaanxi Polytechnic Institute, MSKPU
Patroni Medialni: Radio Czwórka, Gala, wp.pl, lamode.info, fashionpost.pl, Co Jest Grane 24, Kmag Magazyn, FashionTv Magazine, Clear Channel

Źródło artykułu:Informacja prasowa

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)