Akcja „Kilogramy spełnionych marzeń”
Akcja „Kilogramy spełnionych marzeń” to wspólna inicjatywa serwisu PotrafiszSchudnac.pl i Fundacji Spełnionych Marzeń.
18.02.2016 | aktual.: 18.02.2016 17:19
Akcja „Kilogramy spełnionych marzeń” to wspólna inicjatywa serwisu PotrafiszSchudnac.pl i Fundacji Spełnionych Marzeń. Partnerem akcji jest gazeta i serwis naszemiasto.pl (Polska Press Grupa). U jej podstaw leży raport „Bieżące statystyki otyłości i nadwagi w Polsce”, jaki serwis * PotrafiszSchudnac.pl* przygotował wraz z instytutem badawczym MillwardBrown. Wynika z niego, że w 2015 roku już niemal co drugi Polak (49,88%) cierpiał z powodu nadmiernej ilości zbędnych kilogramów.
Akcja „Kilogramy spełnionych marzeń” ma na celu przekonanie rodaków, że warto zmieniać swoje życie na zdrowsze – ale nie tylko dla siebie. Co najważniejsze, ideą akcji jest bowiem połączenie odchudzania polskiego społeczeństwa z pomocą dzieciom chorym na choroby nowotworowe. Pieniądze zarobione dzięki akcji zasilą konto Fundacji. To tym ważniejsze, że według szacunków każdego roku przybywa w naszym kraju około 1400 dzieci chorych na raka.
Pomysłodawcy akcji wierzą, że uda się zmobilizować większą ilość osób do odchudzania właśnie dlatego, że Polacy uwielbiają pomagać osobom potrzebującym. A „Fundacja Spełnionych Marzeń” już od 14 lat opiekuje się właśnie takimi dziećmi.
Jak to działa?
Z każdego programu dietetycznego, który zostanie zakupiony przez użytkowników serwisu * PotrafiszSchudnac.pl*, 100% jego wartości zostanie przekazanych na konto Fundacji. Dodatkowo za każdy kilogram zrzucony w czasie trwania akcji, serwis PotrafiszSchudnac.pl przekaże złotówkę na konto Fundacji. Jak łatwo wyliczyć – im więcej schudną uczestnicy tej akcji, tym więcej pieniędzy trafi do dzieci. Zatem nie tylko chudniemy, ale również pomagamy. Czy trzeba lepszej motywacji?
W trakcie akcji na łamach portalu naszemiasto.pl odbędzie się konkurs na najlepszy przepis dietetyczny. Głosować będzie można zarówno za pomocą sms-ów, jak i przy użyciu strony internetowej naszemiasto.pl oraz aplikacji internetowej Facebook. Zwycięzca konkursu otrzyma voucher o wartości 2000 zł do wykorzystania w wybranym medical spa (Malinowe Hotele), drugie miejsce to voucher o wartości 1000 zł, zaś trzecie miejsce – 500 zł. Efektem konkursu będzie baza dietetycznych przepisów kulinarnych, idealna do wykorzystania przez użytkowników.
Wsparcie
W akcję „Kilogramy spełnionych marzeń” zaangażowały się również osoby znane i lubiane –Tomasz Ciachorowski czy Mikołaj Roznerski. Inicjatywę wspierają również patroni medialni – gazeta i serwis naszemiasto.pl (Polska Press Grupa) oraz Superlinia. Akcja wystartuje 18 lutego br., a jej zakończenie wraz z rozstrzygnięciem konkursu planowane jest na koniec marca. Jeśli okaże się sukcesem, inicjatorzy planują kolejne edycje.