Beauty Inspektor – odcinek 3

Beauty Inspektor – odcinek 3

Beauty Inspektor – odcinek 3
Źródło zdjęć: © Polsat Cafe
19.11.2014 14:34, aktualizacja: 20.11.2014 16:57

Poszukiwanie zysków dla swojego salonu powinno się zacząć od ...porządków. Takie pierwsze zadanie od inspektora otrzymał warszawski salon, które bierze udział w rewolucjach Kaliny Ben Siry. Nie da się prowadzić salonu beauty, którego wygląd nie daje poczucia bezpieczeństwa klientowi.

Poszukiwanie zysków dla swojego salonu powinno się zacząć od ...porządków. Takie pierwsze zadanie od inspektora otrzymał warszawski salon, które bierze udział w rewolucjach Kaliny Ben Siry. Nie da się prowadzić salonu beauty, którego wygląd nie daje poczucia bezpieczeństwa klientowi. Kurz, niedomyte narzędzia odstraszają klientów, którzy pojawiają się tylko raz i nie wracają na kolejne zabiegi. Szukanie oszczędności w wielokrotnym stosowaniu jednorazowych materiałów czy rezygnacja z właściwej sterylizacji narzędzi to myślenie krótkowzroczne. Gdy tak prowadzi się biznes, to wprowadzanie kolejnej promocji cenowej mija się z celem, a jedynie staje się przyczynkiem do rozpowszechniania negatywnych opinii o salonie.

Na niepowodzenie salonu, który notorycznie przynosi straty, składają się także: brak zarządzania pracownikami i umiejętności egzekwowania wykonywania podstawowych obowiązków oraz konflikt w zespole. Niestety „ryba psuje się od głowy”, jak mówi inspektor. Właścicielka pozwalała na samowolne działanie pracowników, co spowodowało liczne uchybienia prowadzące do straty klientów. O ile łatwiej jest zarządzać zespołem, gdy każdy ma wypisany podział obowiązków i wie za co odpowiada. W tym salonie niestety nie istnieje ani kontrola wyników, pracowników, ani żadne standardy pracy i opisy stanowisk. Nie wspominając już o profesjonalnej karcie klienta, która obecnie jest podstawowym narzędziem do utrzymania długotrwałej relacji z klientem.

W zwiększeniu liczby klientów nie pomagał też wystrój witryny, który po działaniach inspektora został zamieniony na estetyczny, z jednoznaczną informacją dla klienta. Salon otrzymał także nowy komputer do prowadzenia bazy danych klientów, a oferta zabiegowa została uzupełniona profesjonalnymi zabiegami na twarz.

Czystość, a także nowe uniformy dla pracowników sprawiły, że salon nabrał bardziej profesjonalnego wyrazu, a klientki będą tu wracać i polecać go znajomym.

informacja prasowa

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także