Beauty Inspektor - odcinek 3 

Poszukiwanie zysków dla swojego salonu powinno się zacząć od ...porządków. Takie pierwsze zadanie od inspektora otrzymał warszawski salon, które bierze udział w rewolucjach Kaliny Ben Siry.

Obraz

/ 8Beauty Inspektor w kolejnym salonie

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Poszukiwanie zysków dla swojego salonu powinno się zacząć od ...porządków. Takie pierwsze zadanie od inspektora otrzymał warszawski salon, które bierze udział w rewolucjach Kaliny Ben Siry. Nie da się prowadzić salonu beauty, którego wygląd nie daje poczucia bezpieczeństwa klientowi. Kurz, niedomyte narzędzia odstraszają klientów, którzy pojawiają się tylko raz i nie wracają na kolejne zabiegi. Szukanie oszczędności w wielokrotnym stosowaniu jednorazowych materiałów czy rezygnacja z właściwej sterylizacji narzędzi to myślenie krótkowzroczne. Gdy tak prowadzi się biznes, to wprowadzanie kolejnej promocji cenowej mija się z celem, a jedynie staje się przyczynkiem do rozpowszechniania negatywnych opinii o salonie.

Na niepowodzenie salonu, który notorycznie przynosi straty, składają się także: brak zarządzania pracownikami i umiejętności egzekwowania wykonywania podstawowych obowiązków oraz konflikt w zespole. Niestety "ryba psuje się od głowy", jak mówi inspektor. Właścicielka pozwalała na samowolne działanie pracowników, co spowodowało liczne uchybienia prowadzące do straty klientów.

W zwiększeniu liczby klientów nie pomagał też wystrój witryny, który po działaniach inspektora został zamieniony na estetyczny, z jednoznaczną informacją dla klienta. Salon otrzymał także nowy komputer do prowadzenia bazy danych klientów, a oferta zabiegowa została uzupełniona profesjonalnymi zabiegami na twarz.

materiały promocyjne

/ 8Beauty Inspektor w kolejnym salonie

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Poszukiwanie zysków dla swojego salonu powinno się zacząć od ...porządków. Takie pierwsze zadanie od inspektora otrzymał warszawski salon, które bierze udział w rewolucjach Kaliny Ben Siry. Nie da się prowadzić salonu beauty, którego wygląd nie daje poczucia bezpieczeństwa klientowi. Kurz, niedomyte narzędzia odstraszają klientów, którzy pojawiają się tylko raz i nie wracają na kolejne zabiegi. Szukanie oszczędności w wielokrotnym stosowaniu jednorazowych materiałów czy rezygnacja z właściwej sterylizacji narzędzi to myślenie krótkowzroczne. Gdy tak prowadzi się biznes, to wprowadzanie kolejnej promocji cenowej mija się z celem, a jedynie staje się przyczynkiem do rozpowszechniania negatywnych opinii o salonie.

Na niepowodzenie salonu, który notorycznie przynosi straty, składają się także: brak zarządzania pracownikami i umiejętności egzekwowania wykonywania podstawowych obowiązków oraz konflikt w zespole. Niestety "ryba psuje się od głowy", jak mówi inspektor. Właścicielka pozwalała na samowolne działanie pracowników, co spowodowało liczne uchybienia prowadzące do straty klientów.

W zwiększeniu liczby klientów nie pomagał też wystrój witryny, który po działaniach inspektora został zamieniony na estetyczny, z jednoznaczną informacją dla klienta. Salon otrzymał także nowy komputer do prowadzenia bazy danych klientów, a oferta zabiegowa została uzupełniona profesjonalnymi zabiegami na twarz.

materiały promocyjne

/ 8Beauty Inspektor w kolejnym salonie

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Poszukiwanie zysków dla swojego salonu powinno się zacząć od ...porządków. Takie pierwsze zadanie od inspektora otrzymał warszawski salon, które bierze udział w rewolucjach Kaliny Ben Siry. Nie da się prowadzić salonu beauty, którego wygląd nie daje poczucia bezpieczeństwa klientowi. Kurz, niedomyte narzędzia odstraszają klientów, którzy pojawiają się tylko raz i nie wracają na kolejne zabiegi. Szukanie oszczędności w wielokrotnym stosowaniu jednorazowych materiałów czy rezygnacja z właściwej sterylizacji narzędzi to myślenie krótkowzroczne. Gdy tak prowadzi się biznes, to wprowadzanie kolejnej promocji cenowej mija się z celem, a jedynie staje się przyczynkiem do rozpowszechniania negatywnych opinii o salonie.

Na niepowodzenie salonu, który notorycznie przynosi straty, składają się także: brak zarządzania pracownikami i umiejętności egzekwowania wykonywania podstawowych obowiązków oraz konflikt w zespole. Niestety "ryba psuje się od głowy", jak mówi inspektor. Właścicielka pozwalała na samowolne działanie pracowników, co spowodowało liczne uchybienia prowadzące do straty klientów.

W zwiększeniu liczby klientów nie pomagał też wystrój witryny, który po działaniach inspektora został zamieniony na estetyczny, z jednoznaczną informacją dla klienta. Salon otrzymał także nowy komputer do prowadzenia bazy danych klientów, a oferta zabiegowa została uzupełniona profesjonalnymi zabiegami na twarz.

materiały promocyjne

/ 8Beauty Inspektor w kolejnym salonie

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Poszukiwanie zysków dla swojego salonu powinno się zacząć od ...porządków. Takie pierwsze zadanie od inspektora otrzymał warszawski salon, które bierze udział w rewolucjach Kaliny Ben Siry. Nie da się prowadzić salonu beauty, którego wygląd nie daje poczucia bezpieczeństwa klientowi. Kurz, niedomyte narzędzia odstraszają klientów, którzy pojawiają się tylko raz i nie wracają na kolejne zabiegi. Szukanie oszczędności w wielokrotnym stosowaniu jednorazowych materiałów czy rezygnacja z właściwej sterylizacji narzędzi to myślenie krótkowzroczne. Gdy tak prowadzi się biznes, to wprowadzanie kolejnej promocji cenowej mija się z celem, a jedynie staje się przyczynkiem do rozpowszechniania negatywnych opinii o salonie.

Na niepowodzenie salonu, który notorycznie przynosi straty, składają się także: brak zarządzania pracownikami i umiejętności egzekwowania wykonywania podstawowych obowiązków oraz konflikt w zespole. Niestety "ryba psuje się od głowy", jak mówi inspektor. Właścicielka pozwalała na samowolne działanie pracowników, co spowodowało liczne uchybienia prowadzące do straty klientów.

W zwiększeniu liczby klientów nie pomagał też wystrój witryny, który po działaniach inspektora został zamieniony na estetyczny, z jednoznaczną informacją dla klienta. Salon otrzymał także nowy komputer do prowadzenia bazy danych klientów, a oferta zabiegowa została uzupełniona profesjonalnymi zabiegami na twarz.

materiały promocyjne

/ 8Beauty Inspektor w kolejnym salonie

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Poszukiwanie zysków dla swojego salonu powinno się zacząć od ...porządków. Takie pierwsze zadanie od inspektora otrzymał warszawski salon, które bierze udział w rewolucjach Kaliny Ben Siry. Nie da się prowadzić salonu beauty, którego wygląd nie daje poczucia bezpieczeństwa klientowi. Kurz, niedomyte narzędzia odstraszają klientów, którzy pojawiają się tylko raz i nie wracają na kolejne zabiegi. Szukanie oszczędności w wielokrotnym stosowaniu jednorazowych materiałów czy rezygnacja z właściwej sterylizacji narzędzi to myślenie krótkowzroczne. Gdy tak prowadzi się biznes, to wprowadzanie kolejnej promocji cenowej mija się z celem, a jedynie staje się przyczynkiem do rozpowszechniania negatywnych opinii o salonie.

Na niepowodzenie salonu, który notorycznie przynosi straty, składają się także: brak zarządzania pracownikami i umiejętności egzekwowania wykonywania podstawowych obowiązków oraz konflikt w zespole. Niestety "ryba psuje się od głowy", jak mówi inspektor. Właścicielka pozwalała na samowolne działanie pracowników, co spowodowało liczne uchybienia prowadzące do straty klientów.

W zwiększeniu liczby klientów nie pomagał też wystrój witryny, który po działaniach inspektora został zamieniony na estetyczny, z jednoznaczną informacją dla klienta. Salon otrzymał także nowy komputer do prowadzenia bazy danych klientów, a oferta zabiegowa została uzupełniona profesjonalnymi zabiegami na twarz.

materiały promocyjne

/ 8Beauty Inspektor w kolejnym salonie

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Poszukiwanie zysków dla swojego salonu powinno się zacząć od ...porządków. Takie pierwsze zadanie od inspektora otrzymał warszawski salon, które bierze udział w rewolucjach Kaliny Ben Siry. Nie da się prowadzić salonu beauty, którego wygląd nie daje poczucia bezpieczeństwa klientowi. Kurz, niedomyte narzędzia odstraszają klientów, którzy pojawiają się tylko raz i nie wracają na kolejne zabiegi. Szukanie oszczędności w wielokrotnym stosowaniu jednorazowych materiałów czy rezygnacja z właściwej sterylizacji narzędzi to myślenie krótkowzroczne. Gdy tak prowadzi się biznes, to wprowadzanie kolejnej promocji cenowej mija się z celem, a jedynie staje się przyczynkiem do rozpowszechniania negatywnych opinii o salonie.

Na niepowodzenie salonu, który notorycznie przynosi straty, składają się także: brak zarządzania pracownikami i umiejętności egzekwowania wykonywania podstawowych obowiązków oraz konflikt w zespole. Niestety "ryba psuje się od głowy", jak mówi inspektor. Właścicielka pozwalała na samowolne działanie pracowników, co spowodowało liczne uchybienia prowadzące do straty klientów.

W zwiększeniu liczby klientów nie pomagał też wystrój witryny, który po działaniach inspektora został zamieniony na estetyczny, z jednoznaczną informacją dla klienta. Salon otrzymał także nowy komputer do prowadzenia bazy danych klientów, a oferta zabiegowa została uzupełniona profesjonalnymi zabiegami na twarz.

materiały promocyjne

/ 8Beauty Inspektor w kolejnym salonie

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Poszukiwanie zysków dla swojego salonu powinno się zacząć od ...porządków. Takie pierwsze zadanie od inspektora otrzymał warszawski salon, które bierze udział w rewolucjach Kaliny Ben Siry. Nie da się prowadzić salonu beauty, którego wygląd nie daje poczucia bezpieczeństwa klientowi. Kurz, niedomyte narzędzia odstraszają klientów, którzy pojawiają się tylko raz i nie wracają na kolejne zabiegi. Szukanie oszczędności w wielokrotnym stosowaniu jednorazowych materiałów czy rezygnacja z właściwej sterylizacji narzędzi to myślenie krótkowzroczne. Gdy tak prowadzi się biznes, to wprowadzanie kolejnej promocji cenowej mija się z celem, a jedynie staje się przyczynkiem do rozpowszechniania negatywnych opinii o salonie.

Na niepowodzenie salonu, który notorycznie przynosi straty, składają się także: brak zarządzania pracownikami i umiejętności egzekwowania wykonywania podstawowych obowiązków oraz konflikt w zespole. Niestety "ryba psuje się od głowy", jak mówi inspektor. Właścicielka pozwalała na samowolne działanie pracowników, co spowodowało liczne uchybienia prowadzące do straty klientów.

W zwiększeniu liczby klientów nie pomagał też wystrój witryny, który po działaniach inspektora został zamieniony na estetyczny, z jednoznaczną informacją dla klienta. Salon otrzymał także nowy komputer do prowadzenia bazy danych klientów, a oferta zabiegowa została uzupełniona profesjonalnymi zabiegami na twarz.

materiały promocyjne

/ 8Beauty Inspektor w kolejnym salonie

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Poszukiwanie zysków dla swojego salonu powinno się zacząć od ...porządków. Takie pierwsze zadanie od inspektora otrzymał warszawski salon, które bierze udział w rewolucjach Kaliny Ben Siry. Nie da się prowadzić salonu beauty, którego wygląd nie daje poczucia bezpieczeństwa klientowi. Kurz, niedomyte narzędzia odstraszają klientów, którzy pojawiają się tylko raz i nie wracają na kolejne zabiegi. Szukanie oszczędności w wielokrotnym stosowaniu jednorazowych materiałów czy rezygnacja z właściwej sterylizacji narzędzi to myślenie krótkowzroczne. Gdy tak prowadzi się biznes, to wprowadzanie kolejnej promocji cenowej mija się z celem, a jedynie staje się przyczynkiem do rozpowszechniania negatywnych opinii o salonie.

Na niepowodzenie salonu, który notorycznie przynosi straty, składają się także: brak zarządzania pracownikami i umiejętności egzekwowania wykonywania podstawowych obowiązków oraz konflikt w zespole. Niestety "ryba psuje się od głowy", jak mówi inspektor. Właścicielka pozwalała na samowolne działanie pracowników, co spowodowało liczne uchybienia prowadzące do straty klientów.

W zwiększeniu liczby klientów nie pomagał też wystrój witryny, który po działaniach inspektora został zamieniony na estetyczny, z jednoznaczną informacją dla klienta. Salon otrzymał także nowy komputer do prowadzenia bazy danych klientów, a oferta zabiegowa została uzupełniona profesjonalnymi zabiegami na twarz.

materiały promocyjne

Wybrane dla Ciebie

Odsłoniła plecy na premierze "Chopin, Chopin". Strzał w dziesiątkę
Odsłoniła plecy na premierze "Chopin, Chopin". Strzał w dziesiątkę
"Ludzie chcieli mnie zabić". Nazwała Emmę Watson ignorantką
"Ludzie chcieli mnie zabić". Nazwała Emmę Watson ignorantką
Żonę poznał w pracy. "Jesteśmy małżeństwem z wpadki"
Żonę poznał w pracy. "Jesteśmy małżeństwem z wpadki"
Nosi szpilki "slingback". Fashionistki nie uznają teraz innych
Nosi szpilki "slingback". Fashionistki nie uznają teraz innych
Gdy poznał żonę, miała dziecko. Tak mówi dziś o relacji z córką
Gdy poznał żonę, miała dziecko. Tak mówi dziś o relacji z córką
Wsyp 5 łyżek do odpływu i zalej wrzątkiem. "Wyżre" gnijące resztki
Wsyp 5 łyżek do odpływu i zalej wrzątkiem. "Wyżre" gnijące resztki
Ujawniła, jak schudła. "Byłam przykryta tym wszystkim"
Ujawniła, jak schudła. "Byłam przykryta tym wszystkim"
Zamiast wyrzucać, zakop w ogrodzie. Efekt na wagę złota
Zamiast wyrzucać, zakop w ogrodzie. Efekt na wagę złota
Pokazała stare zdjęcie. Zrobił je mąż
Pokazała stare zdjęcie. Zrobił je mąż
Zbudowała firmę wartą miliony. Na początku musiała zastawić dom
Zbudowała firmę wartą miliony. Na początku musiała zastawić dom
Nie ma modniejszej kurtki na jesień 2025. Lewandowska już się w niej pokazała
Nie ma modniejszej kurtki na jesień 2025. Lewandowska już się w niej pokazała
Usuń z ogrodu do 2027 roku. Kto się nie dostosuje, ten pożałuje
Usuń z ogrodu do 2027 roku. Kto się nie dostosuje, ten pożałuje