Beauty Inspektor - odcinek 3 

Poszukiwanie zysków dla swojego salonu powinno się zacząć od ...porządków. Takie pierwsze zadanie od inspektora otrzymał warszawski salon, które bierze udział w rewolucjach Kaliny Ben Siry.

Obraz

/ 8Beauty Inspektor w kolejnym salonie

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Poszukiwanie zysków dla swojego salonu powinno się zacząć od ...porządków. Takie pierwsze zadanie od inspektora otrzymał warszawski salon, które bierze udział w rewolucjach Kaliny Ben Siry. Nie da się prowadzić salonu beauty, którego wygląd nie daje poczucia bezpieczeństwa klientowi. Kurz, niedomyte narzędzia odstraszają klientów, którzy pojawiają się tylko raz i nie wracają na kolejne zabiegi. Szukanie oszczędności w wielokrotnym stosowaniu jednorazowych materiałów czy rezygnacja z właściwej sterylizacji narzędzi to myślenie krótkowzroczne. Gdy tak prowadzi się biznes, to wprowadzanie kolejnej promocji cenowej mija się z celem, a jedynie staje się przyczynkiem do rozpowszechniania negatywnych opinii o salonie.

Na niepowodzenie salonu, który notorycznie przynosi straty, składają się także: brak zarządzania pracownikami i umiejętności egzekwowania wykonywania podstawowych obowiązków oraz konflikt w zespole. Niestety "ryba psuje się od głowy", jak mówi inspektor. Właścicielka pozwalała na samowolne działanie pracowników, co spowodowało liczne uchybienia prowadzące do straty klientów.

W zwiększeniu liczby klientów nie pomagał też wystrój witryny, który po działaniach inspektora został zamieniony na estetyczny, z jednoznaczną informacją dla klienta. Salon otrzymał także nowy komputer do prowadzenia bazy danych klientów, a oferta zabiegowa została uzupełniona profesjonalnymi zabiegami na twarz.

materiały promocyjne

/ 8Beauty Inspektor w kolejnym salonie

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Poszukiwanie zysków dla swojego salonu powinno się zacząć od ...porządków. Takie pierwsze zadanie od inspektora otrzymał warszawski salon, które bierze udział w rewolucjach Kaliny Ben Siry. Nie da się prowadzić salonu beauty, którego wygląd nie daje poczucia bezpieczeństwa klientowi. Kurz, niedomyte narzędzia odstraszają klientów, którzy pojawiają się tylko raz i nie wracają na kolejne zabiegi. Szukanie oszczędności w wielokrotnym stosowaniu jednorazowych materiałów czy rezygnacja z właściwej sterylizacji narzędzi to myślenie krótkowzroczne. Gdy tak prowadzi się biznes, to wprowadzanie kolejnej promocji cenowej mija się z celem, a jedynie staje się przyczynkiem do rozpowszechniania negatywnych opinii o salonie.

Na niepowodzenie salonu, który notorycznie przynosi straty, składają się także: brak zarządzania pracownikami i umiejętności egzekwowania wykonywania podstawowych obowiązków oraz konflikt w zespole. Niestety "ryba psuje się od głowy", jak mówi inspektor. Właścicielka pozwalała na samowolne działanie pracowników, co spowodowało liczne uchybienia prowadzące do straty klientów.

W zwiększeniu liczby klientów nie pomagał też wystrój witryny, który po działaniach inspektora został zamieniony na estetyczny, z jednoznaczną informacją dla klienta. Salon otrzymał także nowy komputer do prowadzenia bazy danych klientów, a oferta zabiegowa została uzupełniona profesjonalnymi zabiegami na twarz.

materiały promocyjne

/ 8Beauty Inspektor w kolejnym salonie

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Poszukiwanie zysków dla swojego salonu powinno się zacząć od ...porządków. Takie pierwsze zadanie od inspektora otrzymał warszawski salon, które bierze udział w rewolucjach Kaliny Ben Siry. Nie da się prowadzić salonu beauty, którego wygląd nie daje poczucia bezpieczeństwa klientowi. Kurz, niedomyte narzędzia odstraszają klientów, którzy pojawiają się tylko raz i nie wracają na kolejne zabiegi. Szukanie oszczędności w wielokrotnym stosowaniu jednorazowych materiałów czy rezygnacja z właściwej sterylizacji narzędzi to myślenie krótkowzroczne. Gdy tak prowadzi się biznes, to wprowadzanie kolejnej promocji cenowej mija się z celem, a jedynie staje się przyczynkiem do rozpowszechniania negatywnych opinii o salonie.

Na niepowodzenie salonu, który notorycznie przynosi straty, składają się także: brak zarządzania pracownikami i umiejętności egzekwowania wykonywania podstawowych obowiązków oraz konflikt w zespole. Niestety "ryba psuje się od głowy", jak mówi inspektor. Właścicielka pozwalała na samowolne działanie pracowników, co spowodowało liczne uchybienia prowadzące do straty klientów.

W zwiększeniu liczby klientów nie pomagał też wystrój witryny, który po działaniach inspektora został zamieniony na estetyczny, z jednoznaczną informacją dla klienta. Salon otrzymał także nowy komputer do prowadzenia bazy danych klientów, a oferta zabiegowa została uzupełniona profesjonalnymi zabiegami na twarz.

materiały promocyjne

/ 8Beauty Inspektor w kolejnym salonie

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Poszukiwanie zysków dla swojego salonu powinno się zacząć od ...porządków. Takie pierwsze zadanie od inspektora otrzymał warszawski salon, które bierze udział w rewolucjach Kaliny Ben Siry. Nie da się prowadzić salonu beauty, którego wygląd nie daje poczucia bezpieczeństwa klientowi. Kurz, niedomyte narzędzia odstraszają klientów, którzy pojawiają się tylko raz i nie wracają na kolejne zabiegi. Szukanie oszczędności w wielokrotnym stosowaniu jednorazowych materiałów czy rezygnacja z właściwej sterylizacji narzędzi to myślenie krótkowzroczne. Gdy tak prowadzi się biznes, to wprowadzanie kolejnej promocji cenowej mija się z celem, a jedynie staje się przyczynkiem do rozpowszechniania negatywnych opinii o salonie.

Na niepowodzenie salonu, który notorycznie przynosi straty, składają się także: brak zarządzania pracownikami i umiejętności egzekwowania wykonywania podstawowych obowiązków oraz konflikt w zespole. Niestety "ryba psuje się od głowy", jak mówi inspektor. Właścicielka pozwalała na samowolne działanie pracowników, co spowodowało liczne uchybienia prowadzące do straty klientów.

W zwiększeniu liczby klientów nie pomagał też wystrój witryny, który po działaniach inspektora został zamieniony na estetyczny, z jednoznaczną informacją dla klienta. Salon otrzymał także nowy komputer do prowadzenia bazy danych klientów, a oferta zabiegowa została uzupełniona profesjonalnymi zabiegami na twarz.

materiały promocyjne

/ 8Beauty Inspektor w kolejnym salonie

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Poszukiwanie zysków dla swojego salonu powinno się zacząć od ...porządków. Takie pierwsze zadanie od inspektora otrzymał warszawski salon, które bierze udział w rewolucjach Kaliny Ben Siry. Nie da się prowadzić salonu beauty, którego wygląd nie daje poczucia bezpieczeństwa klientowi. Kurz, niedomyte narzędzia odstraszają klientów, którzy pojawiają się tylko raz i nie wracają na kolejne zabiegi. Szukanie oszczędności w wielokrotnym stosowaniu jednorazowych materiałów czy rezygnacja z właściwej sterylizacji narzędzi to myślenie krótkowzroczne. Gdy tak prowadzi się biznes, to wprowadzanie kolejnej promocji cenowej mija się z celem, a jedynie staje się przyczynkiem do rozpowszechniania negatywnych opinii o salonie.

Na niepowodzenie salonu, który notorycznie przynosi straty, składają się także: brak zarządzania pracownikami i umiejętności egzekwowania wykonywania podstawowych obowiązków oraz konflikt w zespole. Niestety "ryba psuje się od głowy", jak mówi inspektor. Właścicielka pozwalała na samowolne działanie pracowników, co spowodowało liczne uchybienia prowadzące do straty klientów.

W zwiększeniu liczby klientów nie pomagał też wystrój witryny, który po działaniach inspektora został zamieniony na estetyczny, z jednoznaczną informacją dla klienta. Salon otrzymał także nowy komputer do prowadzenia bazy danych klientów, a oferta zabiegowa została uzupełniona profesjonalnymi zabiegami na twarz.

materiały promocyjne

/ 8Beauty Inspektor w kolejnym salonie

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Poszukiwanie zysków dla swojego salonu powinno się zacząć od ...porządków. Takie pierwsze zadanie od inspektora otrzymał warszawski salon, które bierze udział w rewolucjach Kaliny Ben Siry. Nie da się prowadzić salonu beauty, którego wygląd nie daje poczucia bezpieczeństwa klientowi. Kurz, niedomyte narzędzia odstraszają klientów, którzy pojawiają się tylko raz i nie wracają na kolejne zabiegi. Szukanie oszczędności w wielokrotnym stosowaniu jednorazowych materiałów czy rezygnacja z właściwej sterylizacji narzędzi to myślenie krótkowzroczne. Gdy tak prowadzi się biznes, to wprowadzanie kolejnej promocji cenowej mija się z celem, a jedynie staje się przyczynkiem do rozpowszechniania negatywnych opinii o salonie.

Na niepowodzenie salonu, który notorycznie przynosi straty, składają się także: brak zarządzania pracownikami i umiejętności egzekwowania wykonywania podstawowych obowiązków oraz konflikt w zespole. Niestety "ryba psuje się od głowy", jak mówi inspektor. Właścicielka pozwalała na samowolne działanie pracowników, co spowodowało liczne uchybienia prowadzące do straty klientów.

W zwiększeniu liczby klientów nie pomagał też wystrój witryny, który po działaniach inspektora został zamieniony na estetyczny, z jednoznaczną informacją dla klienta. Salon otrzymał także nowy komputer do prowadzenia bazy danych klientów, a oferta zabiegowa została uzupełniona profesjonalnymi zabiegami na twarz.

materiały promocyjne

/ 8Beauty Inspektor w kolejnym salonie

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Poszukiwanie zysków dla swojego salonu powinno się zacząć od ...porządków. Takie pierwsze zadanie od inspektora otrzymał warszawski salon, które bierze udział w rewolucjach Kaliny Ben Siry. Nie da się prowadzić salonu beauty, którego wygląd nie daje poczucia bezpieczeństwa klientowi. Kurz, niedomyte narzędzia odstraszają klientów, którzy pojawiają się tylko raz i nie wracają na kolejne zabiegi. Szukanie oszczędności w wielokrotnym stosowaniu jednorazowych materiałów czy rezygnacja z właściwej sterylizacji narzędzi to myślenie krótkowzroczne. Gdy tak prowadzi się biznes, to wprowadzanie kolejnej promocji cenowej mija się z celem, a jedynie staje się przyczynkiem do rozpowszechniania negatywnych opinii o salonie.

Na niepowodzenie salonu, który notorycznie przynosi straty, składają się także: brak zarządzania pracownikami i umiejętności egzekwowania wykonywania podstawowych obowiązków oraz konflikt w zespole. Niestety "ryba psuje się od głowy", jak mówi inspektor. Właścicielka pozwalała na samowolne działanie pracowników, co spowodowało liczne uchybienia prowadzące do straty klientów.

W zwiększeniu liczby klientów nie pomagał też wystrój witryny, który po działaniach inspektora został zamieniony na estetyczny, z jednoznaczną informacją dla klienta. Salon otrzymał także nowy komputer do prowadzenia bazy danych klientów, a oferta zabiegowa została uzupełniona profesjonalnymi zabiegami na twarz.

materiały promocyjne

/ 8Beauty Inspektor w kolejnym salonie

Obraz
© Beauty Inspektor/Polsat Cafe

Poszukiwanie zysków dla swojego salonu powinno się zacząć od ...porządków. Takie pierwsze zadanie od inspektora otrzymał warszawski salon, które bierze udział w rewolucjach Kaliny Ben Siry. Nie da się prowadzić salonu beauty, którego wygląd nie daje poczucia bezpieczeństwa klientowi. Kurz, niedomyte narzędzia odstraszają klientów, którzy pojawiają się tylko raz i nie wracają na kolejne zabiegi. Szukanie oszczędności w wielokrotnym stosowaniu jednorazowych materiałów czy rezygnacja z właściwej sterylizacji narzędzi to myślenie krótkowzroczne. Gdy tak prowadzi się biznes, to wprowadzanie kolejnej promocji cenowej mija się z celem, a jedynie staje się przyczynkiem do rozpowszechniania negatywnych opinii o salonie.

Na niepowodzenie salonu, który notorycznie przynosi straty, składają się także: brak zarządzania pracownikami i umiejętności egzekwowania wykonywania podstawowych obowiązków oraz konflikt w zespole. Niestety "ryba psuje się od głowy", jak mówi inspektor. Właścicielka pozwalała na samowolne działanie pracowników, co spowodowało liczne uchybienia prowadzące do straty klientów.

W zwiększeniu liczby klientów nie pomagał też wystrój witryny, który po działaniach inspektora został zamieniony na estetyczny, z jednoznaczną informacją dla klienta. Salon otrzymał także nowy komputer do prowadzenia bazy danych klientów, a oferta zabiegowa została uzupełniona profesjonalnymi zabiegami na twarz.

materiały promocyjne

Wybrane dla Ciebie
Po hiszpańsku imię oznacza "kunę". Nosi je wiele Polek
Po hiszpańsku imię oznacza "kunę". Nosi je wiele Polek
Nosowska spytała go o żonę. Oto co jej powiedział
Nosowska spytała go o żonę. Oto co jej powiedział
Dorastała w cieniu komunizmu. O śmierci ojca Holland dowiedziała się z gazet
Dorastała w cieniu komunizmu. O śmierci ojca Holland dowiedziała się z gazet
Idealne spodnie dla dojrzałych. Wybór Wachowicz to strzał w dziesiątkę
Idealne spodnie dla dojrzałych. Wybór Wachowicz to strzał w dziesiątkę
Ten grzech powtarza się nagminnie. Księża mówią jasno
Ten grzech powtarza się nagminnie. Księża mówią jasno
Koniec serialu Polsatu. Tak komentuje to Socha
Koniec serialu Polsatu. Tak komentuje to Socha
Polacy ruszają po promocje. Boją się jednej rzeczy
Polacy ruszają po promocje. Boją się jednej rzeczy
Pożegnała Maciąg. "Jakby ktoś mnie trzymał za rękę"
Pożegnała Maciąg. "Jakby ktoś mnie trzymał za rękę"
Zakochał się w niej, gdy miał żonę. Nie każdy wie, kim była
Zakochał się w niej, gdy miał żonę. Nie każdy wie, kim była
Dodaj do wody i polej włosy. Ta płukanka wygładzi puszące się pasma
Dodaj do wody i polej włosy. Ta płukanka wygładzi puszące się pasma
Zatrzymało ją CBA. Po latach wyznała, kto zebrał 600 tys. zł kaucji
Zatrzymało ją CBA. Po latach wyznała, kto zebrał 600 tys. zł kaucji
Bije na głowę zwykłe kurtki. Tylko spójrzcie na płaszczyk rolniczki
Bije na głowę zwykłe kurtki. Tylko spójrzcie na płaszczyk rolniczki