Blumarine wiosna-lato 2013

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest natomiast miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet, a oprócz tego Anna Molinari (twórca marki) jest autorką ubrań dla nastolatek, które kryją się pod nazwą Blugirl. Duże znaczenie w rozwoju marki miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Obraz

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

(bb), kobieta.wp.pl

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

10 / 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

11 / 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

12 / 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

13 / 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

14 / 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

15 / 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

16 / 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

(bb), kobieta.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Goggins o samobójstwie żony: "Myślałem, że nie będę w stanie żyć"
Goggins o samobójstwie żony: "Myślałem, że nie będę w stanie żyć"
Koronkowa sukienka zachwyca. Ale tylko spójrzcie na kozaki Szroeder
Koronkowa sukienka zachwyca. Ale tylko spójrzcie na kozaki Szroeder
Dudziak porównywała się z kochanką męża. "Byłam wpatrzona w nią jak w obraz"
Dudziak porównywała się z kochanką męża. "Byłam wpatrzona w nią jak w obraz"
Kobiety częściej tracą przy rozwodzie. Prawniczka mówi, dlaczego
Kobiety częściej tracą przy rozwodzie. Prawniczka mówi, dlaczego
Wydmuchał 2 promile na wizji. Teraz Stockinger zabrał głos w tej sprawie
Wydmuchał 2 promile na wizji. Teraz Stockinger zabrał głos w tej sprawie
Gałęzie od sąsiada "wchodzą" na posesję? Musisz to mieć na uwadze
Gałęzie od sąsiada "wchodzą" na posesję? Musisz to mieć na uwadze
Jerzy Cnota nigdy się nie ożenił. Tak mówił o kobietach
Jerzy Cnota nigdy się nie ożenił. Tak mówił o kobietach
Serialowy syn Fronczewskiego. Dziś Mikołaj Radwan łączy technologię z aktorstwem
Serialowy syn Fronczewskiego. Dziś Mikołaj Radwan łączy technologię z aktorstwem
Pracowała w sekstelefonie. Mówi o "najfajniejszym" kliencie
Pracowała w sekstelefonie. Mówi o "najfajniejszym" kliencie
Brosnan przez 20 lat nie rozmawiał z synem. Teraz nastąpił przełom
Brosnan przez 20 lat nie rozmawiał z synem. Teraz nastąpił przełom
Była "króliczkiem Playboya". Tak wygląda dziś
Była "króliczkiem Playboya". Tak wygląda dziś
Posmaruj tym fugi. "Wyżre" cały brud w 20 minut
Posmaruj tym fugi. "Wyżre" cały brud w 20 minut