ModaBlumarine wiosna-lato 2013

Blumarine wiosna-lato 2013

Blumarine wiosna-lato 2013

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest natomiast miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet, a oprócz tego Anna Molinari (twórca marki) jest autorką ubrań dla nastolatek, które kryją się pod nazwą Blugirl. Duże znaczenie w rozwoju marki miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

(bb), kobieta.wp.pl

1 / 15

Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

2 / 15

Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

3 / 15

Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

4 / 15

Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

5 / 15

Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

6 / 15

Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

7 / 15

Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

8 / 15

Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

9 / 15

Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

10 / 15

Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

11 / 15

Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

12 / 15

Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

13 / 15

Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

14 / 15

Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

15 / 15

Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

(bb), kobieta.wp.pl

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)