Blumarine wiosna-lato 2013

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest natomiast miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet, a oprócz tego Anna Molinari (twórca marki) jest autorką ubrań dla nastolatek, które kryją się pod nazwą Blugirl. Duże znaczenie w rozwoju marki miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Obraz

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

(bb), kobieta.wp.pl

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

10 / 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

11 / 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

12 / 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

13 / 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

14 / 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

15 / 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

16 / 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

(bb), kobieta.wp.pl

Wybrane dla Ciebie

"Sophisticated silk" hitem na jesień. Manicure w stylu Seleny Gomez robi furorę
"Sophisticated silk" hitem na jesień. Manicure w stylu Seleny Gomez robi furorę
Doświadczył rytuału przejścia. Niewielu wie, z czym to się wiąże
Doświadczył rytuału przejścia. Niewielu wie, z czym to się wiąże
Pokazała zdjęcie Harry'ego. Uwagę zwraca jego nazwisko
Pokazała zdjęcie Harry'ego. Uwagę zwraca jego nazwisko
Przed laty stracił żonę. Dziś jest związany z młodszą o 20 lat modelką
Przed laty stracił żonę. Dziś jest związany z młodszą o 20 lat modelką
Pojawiła się na gali Emmy. Tak wygląda w wieku 43 lat
Pojawiła się na gali Emmy. Tak wygląda w wieku 43 lat
Wskoczyła w suknię z "nagim" dołem. Wow to mało powiedziane
Wskoczyła w suknię z "nagim" dołem. Wow to mało powiedziane
Potwierdzili związek. Minge nie gryzła się w język
Potwierdzili związek. Minge nie gryzła się w język
Zaczynają szukać schronienia. Co zrobić, gdy pojawią się w domu?
Zaczynają szukać schronienia. Co zrobić, gdy pojawią się w domu?
Była jego żoną przez 46 lat. Zmarł dwa miesiące po diagnozie
Była jego żoną przez 46 lat. Zmarł dwa miesiące po diagnozie
Imię wymiera. Nosi je tylko 13 Polek
Imię wymiera. Nosi je tylko 13 Polek
To imię noszą tylko dwie Polki. Ma wyjątkowe znaczenie
To imię noszą tylko dwie Polki. Ma wyjątkowe znaczenie
Jego imię to rzadkość. Nosi je tylko czterech Polaków
Jego imię to rzadkość. Nosi je tylko czterech Polaków