Blumarine wiosna-lato 2013

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest natomiast miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet, a oprócz tego Anna Molinari (twórca marki) jest autorką ubrań dla nastolatek, które kryją się pod nazwą Blugirl. Duże znaczenie w rozwoju marki miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Obraz

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

(bb), kobieta.wp.pl

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

/ 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

10 / 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

11 / 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

12 / 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

13 / 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

14 / 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

15 / 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

16 / 16Poznaj trendy z najlepszych wybiegów!

Obraz
© Eastnews

Marka ta nie ma bardzo długiej historii, bo jej początki to lata 70-te. Siedzibą firmy jest miasteczko Capri we Włoszech. Ubrania Blumarine przeznaczone są dla kobiet znających się na modzie. Warto też wiedzieć, że oprócz tego Anna Molinari (twórczyni marki) jest autorką linii Blugirl - ubrań dla nastolatek. Duże znaczenie w rozwoju firmy miały kampanie reklamowe, w których brały udział modelki Naomi Campbell oraz Nadia Auermann.

Warto obejrzeć pokaz marki Blumarine, ponieważ trendy promowane przez ten dom mody na sezon wiosna-lato 2013 są propozycją kobiecą, stylową i oryginalną. Zwiewne spódnice, falbany i błyszczące cekiny - czas na nową wizję mody!

(bb), kobieta.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Seniorka dostała prezent. Nie mogła powstrzymać łez
Seniorka dostała prezent. Nie mogła powstrzymać łez
Boczarska dostała diagnozę. "Sądziłam, że taka po prostu jestem"
Boczarska dostała diagnozę. "Sądziłam, że taka po prostu jestem"
Modna alternatywa dla czapki. Toczek powraca w nowoczesnym wydaniu
Modna alternatywa dla czapki. Toczek powraca w nowoczesnym wydaniu
Seweryn Krajewski. Finansowe eldorado odkrył w NRD
Seweryn Krajewski. Finansowe eldorado odkrył w NRD
Oto co Polacy wpisywali w Google najczęściej. Nr 2 zaskakuje
Oto co Polacy wpisywali w Google najczęściej. Nr 2 zaskakuje
Kup apteczny hit i smaruj twarz. Przebarwienia zaczną znikać
Kup apteczny hit i smaruj twarz. Przebarwienia zaczną znikać
Ojciec zmusił ją do małżeństwa. Była wtedy nieletnia
Ojciec zmusił ją do małżeństwa. Była wtedy nieletnia
Mąż Rosjanki zginął na froncie. "Wiedziałam, że dostanę grubą kasę"
Mąż Rosjanki zginął na froncie. "Wiedziałam, że dostanę grubą kasę"
Wygląda obłędnie. Te cekinowe spodnie to hit sezonu
Wygląda obłędnie. Te cekinowe spodnie to hit sezonu
Chce walczyć z niżem demograficznym. Oto kto ma mu doradzać
Chce walczyć z niżem demograficznym. Oto kto ma mu doradzać
Wyłudzają "bezpańskie" mieszkania. Dziennikarze odkryli ich sposób
Wyłudzają "bezpańskie" mieszkania. Dziennikarze odkryli ich sposób
Przyszła na premierę filmu. Ubrała się inaczej niż zwykle
Przyszła na premierę filmu. Ubrała się inaczej niż zwykle