ModaCalvin Klein jesień-zima 2013/2014

Calvin Klein jesień-zima 2013/2014

Calvin Klein jesień-zima 2013/2014

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

(bb), kobieta.wp.pl

1 / 14

Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

2 / 14

Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

3 / 14

Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

4 / 14

Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

5 / 14

Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

6 / 14

Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

7 / 14

Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

8 / 14

Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

9 / 14

Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

10 / 14

Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

11 / 14

Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

12 / 14

Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

13 / 14

Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

14 / 14

Czas na klasykę i klasę w modzie!

Obraz
© Eastnews

Nie ulega wątpliwości, że marka Calvin Klein należy do sektora najbardziej luksusowych marek odzieży. Założona została w 1968 roku, jako efekt współpracy Kleina z Barrym Schwartzem. Na początku zajmowała się głównie produkcją płaszczy, które sprzedawano później w Bonwit Teller - nowojorskim domu towarowym. W czasie lat 70-tych kolekcje tej marki charakteryzowały się stylem klasycznym, ubrania były praktyczne, bez dodatkowych upiększeń i zdobień. Plusem było to, że wykonywano je z naturalnych tkanin, na przykład kaszmiru i lnu.

A jak wygląda propozycja tej marki na obecny sezon jesień-zima 2013/2014? Kolorysta to głównie stonowane barwy: czerń, biel, szarości... Fasony także nie zaliczają się do bardzo wymyślnych, są tu proste formy, klasyczne kroje. Co się powtarza w całej kolekcji? Jest to podkreślona talia - wąskim lub szerokim paskiem. Inne powtarzające się rozwiązanie to przyciągnięcie uwagi do ramion. Tu zostało to zrobione na dwa sposoby, poprzez odpowiednią marynarkę, która podkreśla swoim fasonem te część ciała. Wyeksponowanie ramion uzyskano również dzięki ich odsłonięciu.

(bb), kobieta.wp.pl

calvin kleinpokaz modypasek

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)