Cara Delevingne twarzą marki Puma
Nowa sesja brytyjskiej topmodelki
- Sama stawiam przed sobą wyzwania. Niczego nie robię dla kontrowersji. Po prostu żyję swoim życiem – wyznała kiedyś Rihanna. Słowa dyrektor kreatywnej marki Puma stały się inspiracją do powstania kampanii „DO YOU”, której celem jest przekonanie kobiet, by nie traciły swojej pewności siebie i żyły według własnych reguł.
Główną bohaterką sesji wizerunkowej sportowej marki została brytyjska topmodelka i aktorka Cara Delevingne. Jak wyznała gwiazda modelingu, „kampania powstała po to, by kobiety odzyskały wiarę w siebie i wewnętrzną siłę".
- Chodzi o to by żyć ze sobą w zgodzie, niezależnie od naszych wad. Poprzez to przedsięwzięcie docieramy do kobiet i zachęcamy je by pokazały swoje „prawdziwe ja”. Dla każdego oznacza to co innego. Po prostu bądźmy sobą! – dodała Cara Delevingne.
Na zdjęciach wizerunkowych brytyjska modelka prezentuje nie tylko ubrania treningowe, ale także takie, które można nosić na co dzień.
Oprócz gwiazdy modelingu w akcję zaangażowały się tancerki Mimi Staker i Olivia Boisson z zespołu New York City Ballet, niemieckie lekkoatletki - Alexandra Wester i Tatjana Pinto oraz kubańskie siatkarki - Leila Consuelo Ortega Martinez i Lianma Flore Stable.