Cara Delevingne twarzą marki Puma

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiał prasowy
Kamila Żyźniewska

/ 8Nowa sesja brytyjskiej topmodelki

Obraz
© Materiał prasowy

Ma wyrazistą osobowość, charyzmę i nie brakuje jej pewności siebie. Nic więc dziwnego, że marka Puma uczyniła ją gwiazdą najnowszej kampanii "DO YOU". Zobaczcie efekty nowego projektu z udziałem Cary Delevingne.

- Sama stawiam przed sobą wyzwania. Niczego nie robię dla kontrowersji. Po prostu żyję swoim życiem – wyznała kiedyś Rihanna. Słowa dyrektor kreatywnej marki Puma stały się inspiracją do powstania kampanii „DO YOU”, której celem jest przekonanie kobiet, by nie traciły swojej pewności siebie i żyły według własnych reguł.

Główną bohaterką sesji wizerunkowej sportowej marki została brytyjska topmodelka i aktorka Cara Delevingne. Jak wyznała gwiazda modelingu, „kampania powstała po to, by kobiety odzyskały wiarę w siebie i wewnętrzną siłę".

- Chodzi o to by żyć ze sobą w zgodzie, niezależnie od naszych wad. Poprzez to przedsięwzięcie docieramy do kobiet i zachęcamy je by pokazały swoje „prawdziwe ja”. Dla każdego oznacza to co innego. Po prostu bądźmy sobą! – dodała Cara Delevingne.

Na zdjęciach wizerunkowych brytyjska modelka prezentuje nie tylko ubrania treningowe, ale także takie, które można nosić na co dzień.

Oprócz gwiazdy modelingu w akcję zaangażowały się tancerki Mimi Staker i Olivia Boisson z zespołu New York City Ballet, niemieckie lekkoatletki - Alexandra Wester i Tatjana Pinto oraz kubańskie siatkarki - Leila Consuelo Ortega Martinez i Lianma Flore Stable.

/ 8Nowa sesja brytyjskiej topmodelki

Obraz
© Materiał prasowy

- Sama stawiam przed sobą wyzwania. Niczego nie robię dla kontrowersji. Po prostu żyję swoim życiem – wyznała kiedyś Rihanna. Słowa dyrektor kreatywnej marki Puma stały się inspiracją do powstania kampanii „DO YOU”, której celem jest przekonanie kobiet, by nie traciły swojej pewności siebie i żyły według własnych reguł.

Główną bohaterką sesji wizerunkowej sportowej marki została brytyjska topmodelka i aktorka Cara Delevingne. Jak wyznała gwiazda modelingu, „kampania powstała po to, by kobiety odzyskały wiarę w siebie i wewnętrzną siłę".

- Chodzi o to by żyć ze sobą w zgodzie, niezależnie od naszych wad. Poprzez to przedsięwzięcie docieramy do kobiet i zachęcamy je by pokazały swoje „prawdziwe ja”. Dla każdego oznacza to co innego. Po prostu bądźmy sobą! – dodała Cara Delevingne.

Na zdjęciach wizerunkowych brytyjska modelka prezentuje nie tylko ubrania treningowe, ale także takie, które można nosić na co dzień.

Oprócz gwiazdy modelingu w akcję zaangażowały się tancerki Mimi Staker i Olivia Boisson z zespołu New York City Ballet, niemieckie lekkoatletki - Alexandra Wester i Tatjana Pinto oraz kubańskie siatkarki - Leila Consuelo Ortega Martinez i Lianma Flore Stable.

/ 8Nowa sesja brytyjskiej topmodelki

Obraz
© Materiał prasowy

- Sama stawiam przed sobą wyzwania. Niczego nie robię dla kontrowersji. Po prostu żyję swoim życiem – wyznała kiedyś Rihanna. Słowa dyrektor kreatywnej marki Puma stały się inspiracją do powstania kampanii „DO YOU”, której celem jest przekonanie kobiet, by nie traciły swojej pewności siebie i żyły według własnych reguł.

Główną bohaterką sesji wizerunkowej sportowej marki została brytyjska topmodelka i aktorka Cara Delevingne. Jak wyznała gwiazda modelingu, „kampania powstała po to, by kobiety odzyskały wiarę w siebie i wewnętrzną siłę".

- Chodzi o to by żyć ze sobą w zgodzie, niezależnie od naszych wad. Poprzez to przedsięwzięcie docieramy do kobiet i zachęcamy je by pokazały swoje „prawdziwe ja”. Dla każdego oznacza to co innego. Po prostu bądźmy sobą! – dodała Cara Delevingne.

Na zdjęciach wizerunkowych brytyjska modelka prezentuje nie tylko ubrania treningowe, ale także takie, które można nosić na co dzień.

Oprócz gwiazdy modelingu w akcję zaangażowały się tancerki Mimi Staker i Olivia Boisson z zespołu New York City Ballet, niemieckie lekkoatletki - Alexandra Wester i Tatjana Pinto oraz kubańskie siatkarki - Leila Consuelo Ortega Martinez i Lianma Flore Stable.

/ 8Nowa sesja brytyjskiej topmodelki

Obraz
© Materiał prasowy

- Sama stawiam przed sobą wyzwania. Niczego nie robię dla kontrowersji. Po prostu żyję swoim życiem – wyznała kiedyś Rihanna. Słowa dyrektor kreatywnej marki Puma stały się inspiracją do powstania kampanii „DO YOU”, której celem jest przekonanie kobiet, by nie traciły swojej pewności siebie i żyły według własnych reguł.

Główną bohaterką sesji wizerunkowej sportowej marki została brytyjska topmodelka i aktorka Cara Delevingne. Jak wyznała gwiazda modelingu, „kampania powstała po to, by kobiety odzyskały wiarę w siebie i wewnętrzną siłę".

- Chodzi o to by żyć ze sobą w zgodzie, niezależnie od naszych wad. Poprzez to przedsięwzięcie docieramy do kobiet i zachęcamy je by pokazały swoje „prawdziwe ja”. Dla każdego oznacza to co innego. Po prostu bądźmy sobą! – dodała Cara Delevingne.

Na zdjęciach wizerunkowych brytyjska modelka prezentuje nie tylko ubrania treningowe, ale także takie, które można nosić na co dzień.

Oprócz gwiazdy modelingu w akcję zaangażowały się tancerki Mimi Staker i Olivia Boisson z zespołu New York City Ballet, niemieckie lekkoatletki - Alexandra Wester i Tatjana Pinto oraz kubańskie siatkarki - Leila Consuelo Ortega Martinez i Lianma Flore Stable.

/ 8Nowa sesja brytyjskiej topmodelki

Obraz
© Materiał prasowy

- Sama stawiam przed sobą wyzwania. Niczego nie robię dla kontrowersji. Po prostu żyję swoim życiem – wyznała kiedyś Rihanna. Słowa dyrektor kreatywnej marki Puma stały się inspiracją do powstania kampanii „DO YOU”, której celem jest przekonanie kobiet, by nie traciły swojej pewności siebie i żyły według własnych reguł.

Główną bohaterką sesji wizerunkowej sportowej marki została brytyjska topmodelka i aktorka Cara Delevingne. Jak wyznała gwiazda modelingu, „kampania powstała po to, by kobiety odzyskały wiarę w siebie i wewnętrzną siłę".

- Chodzi o to by żyć ze sobą w zgodzie, niezależnie od naszych wad. Poprzez to przedsięwzięcie docieramy do kobiet i zachęcamy je by pokazały swoje „prawdziwe ja”. Dla każdego oznacza to co innego. Po prostu bądźmy sobą! – dodała Cara Delevingne.

Na zdjęciach wizerunkowych brytyjska modelka prezentuje nie tylko ubrania treningowe, ale także takie, które można nosić na co dzień.

Oprócz gwiazdy modelingu w akcję zaangażowały się tancerki Mimi Staker i Olivia Boisson z zespołu New York City Ballet, niemieckie lekkoatletki - Alexandra Wester i Tatjana Pinto oraz kubańskie siatkarki - Leila Consuelo Ortega Martinez i Lianma Flore Stable.

/ 8Nowa sesja brytyjskiej topmodelki

Obraz
© Materiał prasowy

- Sama stawiam przed sobą wyzwania. Niczego nie robię dla kontrowersji. Po prostu żyję swoim życiem – wyznała kiedyś Rihanna. Słowa dyrektor kreatywnej marki Puma stały się inspiracją do powstania kampanii „DO YOU”, której celem jest przekonanie kobiet, by nie traciły swojej pewności siebie i żyły według własnych reguł.

Główną bohaterką sesji wizerunkowej sportowej marki została brytyjska topmodelka i aktorka Cara Delevingne. Jak wyznała gwiazda modelingu, „kampania powstała po to, by kobiety odzyskały wiarę w siebie i wewnętrzną siłę".

- Chodzi o to by żyć ze sobą w zgodzie, niezależnie od naszych wad. Poprzez to przedsięwzięcie docieramy do kobiet i zachęcamy je by pokazały swoje „prawdziwe ja”. Dla każdego oznacza to co innego. Po prostu bądźmy sobą! – dodała Cara Delevingne.

Na zdjęciach wizerunkowych brytyjska modelka prezentuje nie tylko ubrania treningowe, ale także takie, które można nosić na co dzień.

Oprócz gwiazdy modelingu w akcję zaangażowały się tancerki Mimi Staker i Olivia Boisson z zespołu New York City Ballet, niemieckie lekkoatletki - Alexandra Wester i Tatjana Pinto oraz kubańskie siatkarki - Leila Consuelo Ortega Martinez i Lianma Flore Stable.

/ 8Nowa sesja brytyjskiej topmodelki

Obraz
© Materiał prasowy

- Sama stawiam przed sobą wyzwania. Niczego nie robię dla kontrowersji. Po prostu żyję swoim życiem – wyznała kiedyś Rihanna. Słowa dyrektor kreatywnej marki Puma stały się inspiracją do powstania kampanii „DO YOU”, której celem jest przekonanie kobiet, by nie traciły swojej pewności siebie i żyły według własnych reguł.

Główną bohaterką sesji wizerunkowej sportowej marki została brytyjska topmodelka i aktorka Cara Delevingne. Jak wyznała gwiazda modelingu, „kampania powstała po to, by kobiety odzyskały wiarę w siebie i wewnętrzną siłę".

- Chodzi o to by żyć ze sobą w zgodzie, niezależnie od naszych wad. Poprzez to przedsięwzięcie docieramy do kobiet i zachęcamy je by pokazały swoje „prawdziwe ja”. Dla każdego oznacza to co innego. Po prostu bądźmy sobą! – dodała Cara Delevingne.

Na zdjęciach wizerunkowych brytyjska modelka prezentuje nie tylko ubrania treningowe, ale także takie, które można nosić na co dzień.

Oprócz gwiazdy modelingu w akcję zaangażowały się tancerki Mimi Staker i Olivia Boisson z zespołu New York City Ballet, niemieckie lekkoatletki - Alexandra Wester i Tatjana Pinto oraz kubańskie siatkarki - Leila Consuelo Ortega Martinez i Lianma Flore Stable.

/ 8Nowa sesja brytyjskiej topmodelki

Obraz
© Materiał prasowy

- Sama stawiam przed sobą wyzwania. Niczego nie robię dla kontrowersji. Po prostu żyję swoim życiem – wyznała kiedyś Rihanna. Słowa dyrektor kreatywnej marki Puma stały się inspiracją do powstania kampanii „DO YOU”, której celem jest przekonanie kobiet, by nie traciły swojej pewności siebie i żyły według własnych reguł.

Główną bohaterką sesji wizerunkowej sportowej marki została brytyjska topmodelka i aktorka Cara Delevingne. Jak wyznała gwiazda modelingu, „kampania powstała po to, by kobiety odzyskały wiarę w siebie i wewnętrzną siłę".

- Chodzi o to by żyć ze sobą w zgodzie, niezależnie od naszych wad. Poprzez to przedsięwzięcie docieramy do kobiet i zachęcamy je by pokazały swoje „prawdziwe ja”. Dla każdego oznacza to co innego. Po prostu bądźmy sobą! – dodała Cara Delevingne.

Na zdjęciach wizerunkowych brytyjska modelka prezentuje nie tylko ubrania treningowe, ale także takie, które można nosić na co dzień.

Oprócz gwiazdy modelingu w akcję zaangażowały się tancerki Mimi Staker i Olivia Boisson z zespołu New York City Ballet, niemieckie lekkoatletki - Alexandra Wester i Tatjana Pinto oraz kubańskie siatkarki - Leila Consuelo Ortega Martinez i Lianma Flore Stable.

Źródło artykułu: WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Wieniawa na tym samym wybiegu co Kendall Jenner. Olśniła kreacją
Wieniawa na tym samym wybiegu co Kendall Jenner. Olśniła kreacją
Grała w "Słonecznym patrolu". Dziś ma 56 lat i mnóstwo tatuaży
Grała w "Słonecznym patrolu". Dziś ma 56 lat i mnóstwo tatuaży
Jest ze znanym raperem. Zrobili im wspólne zdjęcie na premierze
Jest ze znanym raperem. Zrobili im wspólne zdjęcie na premierze
Aż huczy o ich zaręczynach. Tak odpowiedzieli dziennikarce
Aż huczy o ich zaręczynach. Tak odpowiedzieli dziennikarce
Nagie plecy i intrygujący przód. Wszyscy patrzyli tylko na nią
Nagie plecy i intrygujący przód. Wszyscy patrzyli tylko na nią
Odniosła się do słów Watson. Nie zostawiła na aktorce suchej nitki
Odniosła się do słów Watson. Nie zostawiła na aktorce suchej nitki
Był z żoną przez ponad 40 lat. O jej odejściu wiadomo niewiele
Był z żoną przez ponad 40 lat. O jej odejściu wiadomo niewiele
Nosi szpilki "slingback". Fashionistki nie uznają teraz innych
Nosi szpilki "slingback". Fashionistki nie uznają teraz innych
Gdy poznał żonę, miała dziecko. Tak mówi dziś o relacji z córką
Gdy poznał żonę, miała dziecko. Tak mówi dziś o relacji z córką
Wsyp 5 łyżek do odpływu i zalej wrzątkiem. "Wyżre" gnijące resztki
Wsyp 5 łyżek do odpływu i zalej wrzątkiem. "Wyżre" gnijące resztki
Ujawniła, jak schudła. "Byłam przykryta tym wszystkim"
Ujawniła, jak schudła. "Byłam przykryta tym wszystkim"
Zamiast wyrzucać, zakop w ogrodzie. Efekt na wagę złota
Zamiast wyrzucać, zakop w ogrodzie. Efekt na wagę złota