ModaCara Delevingne twarzą marki Puma

Cara Delevingne twarzą marki Puma

Cara Delevingne twarzą marki Puma
Źródło zdjęć: © Materiał prasowy
Kamila Żyźniewska

Ma wyrazistą osobowość, charyzmę i nie brakuje jej pewności siebie. Nic więc dziwnego, że marka Puma uczyniła ją gwiazdą najnowszej kampanii "DO YOU". Zobaczcie efekty nowego projektu z udziałem Cary Delevingne.

- Sama stawiam przed sobą wyzwania. Niczego nie robię dla kontrowersji. Po prostu żyję swoim życiem – wyznała kiedyś Rihanna. Słowa dyrektor kreatywnej marki Puma stały się inspiracją do powstania kampanii „DO YOU”, której celem jest przekonanie kobiet, by nie traciły swojej pewności siebie i żyły według własnych reguł.

Główną bohaterką sesji wizerunkowej sportowej marki została brytyjska topmodelka i aktorka Cara Delevingne. Jak wyznała gwiazda modelingu, „kampania powstała po to, by kobiety odzyskały wiarę w siebie i wewnętrzną siłę".

- Chodzi o to by żyć ze sobą w zgodzie, niezależnie od naszych wad. Poprzez to przedsięwzięcie docieramy do kobiet i zachęcamy je by pokazały swoje „prawdziwe ja”. Dla każdego oznacza to co innego. Po prostu bądźmy sobą! – dodała Cara Delevingne.

Na zdjęciach wizerunkowych brytyjska modelka prezentuje nie tylko ubrania treningowe, ale także takie, które można nosić na co dzień.

Oprócz gwiazdy modelingu w akcję zaangażowały się tancerki Mimi Staker i Olivia Boisson z zespołu New York City Ballet, niemieckie lekkoatletki - Alexandra Wester i Tatjana Pinto oraz kubańskie siatkarki - Leila Consuelo Ortega Martinez i Lianma Flore Stable.

1 / 7

Nowa sesja brytyjskiej topmodelki

Obraz
© Materiał prasowy

- Sama stawiam przed sobą wyzwania. Niczego nie robię dla kontrowersji. Po prostu żyję swoim życiem – wyznała kiedyś Rihanna. Słowa dyrektor kreatywnej marki Puma stały się inspiracją do powstania kampanii „DO YOU”, której celem jest przekonanie kobiet, by nie traciły swojej pewności siebie i żyły według własnych reguł.

Główną bohaterką sesji wizerunkowej sportowej marki została brytyjska topmodelka i aktorka Cara Delevingne. Jak wyznała gwiazda modelingu, „kampania powstała po to, by kobiety odzyskały wiarę w siebie i wewnętrzną siłę".

- Chodzi o to by żyć ze sobą w zgodzie, niezależnie od naszych wad. Poprzez to przedsięwzięcie docieramy do kobiet i zachęcamy je by pokazały swoje „prawdziwe ja”. Dla każdego oznacza to co innego. Po prostu bądźmy sobą! – dodała Cara Delevingne.

Na zdjęciach wizerunkowych brytyjska modelka prezentuje nie tylko ubrania treningowe, ale także takie, które można nosić na co dzień.

Oprócz gwiazdy modelingu w akcję zaangażowały się tancerki Mimi Staker i Olivia Boisson z zespołu New York City Ballet, niemieckie lekkoatletki - Alexandra Wester i Tatjana Pinto oraz kubańskie siatkarki - Leila Consuelo Ortega Martinez i Lianma Flore Stable.

2 / 7

Nowa sesja brytyjskiej topmodelki

Obraz
© Materiał prasowy

- Sama stawiam przed sobą wyzwania. Niczego nie robię dla kontrowersji. Po prostu żyję swoim życiem – wyznała kiedyś Rihanna. Słowa dyrektor kreatywnej marki Puma stały się inspiracją do powstania kampanii „DO YOU”, której celem jest przekonanie kobiet, by nie traciły swojej pewności siebie i żyły według własnych reguł.

Główną bohaterką sesji wizerunkowej sportowej marki została brytyjska topmodelka i aktorka Cara Delevingne. Jak wyznała gwiazda modelingu, „kampania powstała po to, by kobiety odzyskały wiarę w siebie i wewnętrzną siłę".

- Chodzi o to by żyć ze sobą w zgodzie, niezależnie od naszych wad. Poprzez to przedsięwzięcie docieramy do kobiet i zachęcamy je by pokazały swoje „prawdziwe ja”. Dla każdego oznacza to co innego. Po prostu bądźmy sobą! – dodała Cara Delevingne.

Na zdjęciach wizerunkowych brytyjska modelka prezentuje nie tylko ubrania treningowe, ale także takie, które można nosić na co dzień.

Oprócz gwiazdy modelingu w akcję zaangażowały się tancerki Mimi Staker i Olivia Boisson z zespołu New York City Ballet, niemieckie lekkoatletki - Alexandra Wester i Tatjana Pinto oraz kubańskie siatkarki - Leila Consuelo Ortega Martinez i Lianma Flore Stable.

3 / 7

Nowa sesja brytyjskiej topmodelki

Obraz
© Materiał prasowy

- Sama stawiam przed sobą wyzwania. Niczego nie robię dla kontrowersji. Po prostu żyję swoim życiem – wyznała kiedyś Rihanna. Słowa dyrektor kreatywnej marki Puma stały się inspiracją do powstania kampanii „DO YOU”, której celem jest przekonanie kobiet, by nie traciły swojej pewności siebie i żyły według własnych reguł.

Główną bohaterką sesji wizerunkowej sportowej marki została brytyjska topmodelka i aktorka Cara Delevingne. Jak wyznała gwiazda modelingu, „kampania powstała po to, by kobiety odzyskały wiarę w siebie i wewnętrzną siłę".

- Chodzi o to by żyć ze sobą w zgodzie, niezależnie od naszych wad. Poprzez to przedsięwzięcie docieramy do kobiet i zachęcamy je by pokazały swoje „prawdziwe ja”. Dla każdego oznacza to co innego. Po prostu bądźmy sobą! – dodała Cara Delevingne.

Na zdjęciach wizerunkowych brytyjska modelka prezentuje nie tylko ubrania treningowe, ale także takie, które można nosić na co dzień.

Oprócz gwiazdy modelingu w akcję zaangażowały się tancerki Mimi Staker i Olivia Boisson z zespołu New York City Ballet, niemieckie lekkoatletki - Alexandra Wester i Tatjana Pinto oraz kubańskie siatkarki - Leila Consuelo Ortega Martinez i Lianma Flore Stable.

4 / 7

Nowa sesja brytyjskiej topmodelki

Obraz
© Materiał prasowy

- Sama stawiam przed sobą wyzwania. Niczego nie robię dla kontrowersji. Po prostu żyję swoim życiem – wyznała kiedyś Rihanna. Słowa dyrektor kreatywnej marki Puma stały się inspiracją do powstania kampanii „DO YOU”, której celem jest przekonanie kobiet, by nie traciły swojej pewności siebie i żyły według własnych reguł.

Główną bohaterką sesji wizerunkowej sportowej marki została brytyjska topmodelka i aktorka Cara Delevingne. Jak wyznała gwiazda modelingu, „kampania powstała po to, by kobiety odzyskały wiarę w siebie i wewnętrzną siłę".

- Chodzi o to by żyć ze sobą w zgodzie, niezależnie od naszych wad. Poprzez to przedsięwzięcie docieramy do kobiet i zachęcamy je by pokazały swoje „prawdziwe ja”. Dla każdego oznacza to co innego. Po prostu bądźmy sobą! – dodała Cara Delevingne.

Na zdjęciach wizerunkowych brytyjska modelka prezentuje nie tylko ubrania treningowe, ale także takie, które można nosić na co dzień.

Oprócz gwiazdy modelingu w akcję zaangażowały się tancerki Mimi Staker i Olivia Boisson z zespołu New York City Ballet, niemieckie lekkoatletki - Alexandra Wester i Tatjana Pinto oraz kubańskie siatkarki - Leila Consuelo Ortega Martinez i Lianma Flore Stable.

5 / 7

Nowa sesja brytyjskiej topmodelki

Obraz
© Materiał prasowy

- Sama stawiam przed sobą wyzwania. Niczego nie robię dla kontrowersji. Po prostu żyję swoim życiem – wyznała kiedyś Rihanna. Słowa dyrektor kreatywnej marki Puma stały się inspiracją do powstania kampanii „DO YOU”, której celem jest przekonanie kobiet, by nie traciły swojej pewności siebie i żyły według własnych reguł.

Główną bohaterką sesji wizerunkowej sportowej marki została brytyjska topmodelka i aktorka Cara Delevingne. Jak wyznała gwiazda modelingu, „kampania powstała po to, by kobiety odzyskały wiarę w siebie i wewnętrzną siłę".

- Chodzi o to by żyć ze sobą w zgodzie, niezależnie od naszych wad. Poprzez to przedsięwzięcie docieramy do kobiet i zachęcamy je by pokazały swoje „prawdziwe ja”. Dla każdego oznacza to co innego. Po prostu bądźmy sobą! – dodała Cara Delevingne.

Na zdjęciach wizerunkowych brytyjska modelka prezentuje nie tylko ubrania treningowe, ale także takie, które można nosić na co dzień.

Oprócz gwiazdy modelingu w akcję zaangażowały się tancerki Mimi Staker i Olivia Boisson z zespołu New York City Ballet, niemieckie lekkoatletki - Alexandra Wester i Tatjana Pinto oraz kubańskie siatkarki - Leila Consuelo Ortega Martinez i Lianma Flore Stable.

6 / 7

Nowa sesja brytyjskiej topmodelki

Obraz
© Materiał prasowy

- Sama stawiam przed sobą wyzwania. Niczego nie robię dla kontrowersji. Po prostu żyję swoim życiem – wyznała kiedyś Rihanna. Słowa dyrektor kreatywnej marki Puma stały się inspiracją do powstania kampanii „DO YOU”, której celem jest przekonanie kobiet, by nie traciły swojej pewności siebie i żyły według własnych reguł.

Główną bohaterką sesji wizerunkowej sportowej marki została brytyjska topmodelka i aktorka Cara Delevingne. Jak wyznała gwiazda modelingu, „kampania powstała po to, by kobiety odzyskały wiarę w siebie i wewnętrzną siłę".

- Chodzi o to by żyć ze sobą w zgodzie, niezależnie od naszych wad. Poprzez to przedsięwzięcie docieramy do kobiet i zachęcamy je by pokazały swoje „prawdziwe ja”. Dla każdego oznacza to co innego. Po prostu bądźmy sobą! – dodała Cara Delevingne.

Na zdjęciach wizerunkowych brytyjska modelka prezentuje nie tylko ubrania treningowe, ale także takie, które można nosić na co dzień.

Oprócz gwiazdy modelingu w akcję zaangażowały się tancerki Mimi Staker i Olivia Boisson z zespołu New York City Ballet, niemieckie lekkoatletki - Alexandra Wester i Tatjana Pinto oraz kubańskie siatkarki - Leila Consuelo Ortega Martinez i Lianma Flore Stable.

7 / 7

Nowa sesja brytyjskiej topmodelki

Obraz
© Materiał prasowy

- Sama stawiam przed sobą wyzwania. Niczego nie robię dla kontrowersji. Po prostu żyję swoim życiem – wyznała kiedyś Rihanna. Słowa dyrektor kreatywnej marki Puma stały się inspiracją do powstania kampanii „DO YOU”, której celem jest przekonanie kobiet, by nie traciły swojej pewności siebie i żyły według własnych reguł.

Główną bohaterką sesji wizerunkowej sportowej marki została brytyjska topmodelka i aktorka Cara Delevingne. Jak wyznała gwiazda modelingu, „kampania powstała po to, by kobiety odzyskały wiarę w siebie i wewnętrzną siłę".

- Chodzi o to by żyć ze sobą w zgodzie, niezależnie od naszych wad. Poprzez to przedsięwzięcie docieramy do kobiet i zachęcamy je by pokazały swoje „prawdziwe ja”. Dla każdego oznacza to co innego. Po prostu bądźmy sobą! – dodała Cara Delevingne.

Na zdjęciach wizerunkowych brytyjska modelka prezentuje nie tylko ubrania treningowe, ale także takie, które można nosić na co dzień.

Oprócz gwiazdy modelingu w akcję zaangażowały się tancerki Mimi Staker i Olivia Boisson z zespołu New York City Ballet, niemieckie lekkoatletki - Alexandra Wester i Tatjana Pinto oraz kubańskie siatkarki - Leila Consuelo Ortega Martinez i Lianma Flore Stable.

Źródło artykułu:WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (3)