ModaCelebryci na modowych zakupach

Celebryci na modowych zakupach

08.09.2014 14:28

Anna Korcz, Natalia Siwiec, Ewa Gawryluk, Olga Kalicka, Anna Piszczałka, Dorota Czaja, Wiganna Papina i Tomasz Jacykow - wzięli udział w otwarciu nowego butiku w Warszawie.

Anna Korcz, Natalia Siwiec, Ewa Gawryluk, Olga Kalicka, Anna Piszczałka, Dorota Czaja, Wiganna Papina i Tomasz Jacykow - wzięli udział w otwarciu nowego butiku w Warszawie. W centrum handlowym Stara Papiernia, w podwarszawskim Konstancinie, miało miejsce uroczyste otwarcie salonu White House. Marka inspirowana minimalistycznym stylem casualowym, z uwagą śledzi światowe trendy i wpisuje się w oczekiwania klientek.

- Zależało mi na stworzeniu marki, którą pokochają kobiety. Prostej, nie pretensjonalnej, która łączy kilka zalet; prostotę, elegancję i wygodę. Z uwagą wsłuchujemy się w potrzeby i oczekiwania naszych klientek i błyskawicznie reagujemy - powiedziała Anna Żebrowska, właścicielka marki.

Słodkie bezy, lukrowe babeczki, wata cukrowa i schłodzony szampan stanowiły jedynie miły pretekst, by zajrzeć do wnętrza salonu. Niewielki, acz wygodny lokal utrzymany w jasnej kolorystyce i oświetlony różanymi żyrandolami idealnie pasuje do prezentowanej kolekcji.
Dominujące pastele, a więc klasyczna biel, pudrowy róż, beż, błękit, szarość i czerń wpisują się w obowiązujące trendy. - Cieszę się, że na rynku jest coraz więcej polskich projektantów. Okazuje się, że mamy talent, i nie musimy ścigać się z wielkimi projektantami. Materiały są polskie, firma szyje w Polsce i to jest świetne- powiedziała Ewa Gawryluk.

Różnorodność kolekcji, bogata oferta sukienek, spódnic, tiulowych halek oraz okryć wierzchnich sprawia, że każda kobieta znajdzie coś dla siebie. - Jestem pełna podziwu dla tej marki. Każda rzecz zachwyca i aż chce się ją mieć w swojej szafie. Mogłabym wynieść pół sklepu! - powiedziała Natalia Siwiec.

Wyselekcjonowane materiały, w tym: tkanina dresowa, pianka, tiule i dzianiny trafiają w gusta aktywnych kobiet, które cenią kobiecą stylistykę, ale nie zapominają o wygodzie. - Świetne ubrania, które są dziewczęce i kobiece. W tych ubraniach czuję się ubrana, a nie przebrana - dodała Olga Kalicka.

Niewątpliwą zaletą marki jest również szeroka oferta akcesoriów. W ofercie White house znajdują się buty, paski, torebki, kapelusze, rękawiczki oraz oryginalna biżuteria. - Prostota kolekcji, monochromy sprawiają, że zdecydowaną większość propozycji można łączyć w ciekawe zestawy. Funkcjonalność marki White House jest jej wizytówką - powiedziała Wiganna Papina, która doradzała klientkom w wyborze stylizacji.

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także