ModaChanel wiosna-lato 2013

Chanel wiosna-lato 2013

Chanel wiosna-lato 2013

Coco Chanel, która mówiła: "Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje", już w 1910 otworzyła swój paryski sklep z kapeluszami. Następnym krokiem był jej pierwszy dom mody przy rue Cambon. Firma doskonale się rozwijała, a jej "mała czarna" uzyskała swoje znaczące miejsce w historii mody. Innymi elementami kolekcji były: proste suknie, części męskiej garderoby (np. kurtki marynarskie). Można było dostrzec w nich prostotę i praktyczność. Po śmierci kreatorki, dom mody Chanel zaczął być określany i odbierany jako marka dla kobiet starszych i mających spore zasoby finansowe. Odmianą było zatrudnienie Karla Lagerfelda, który stał się naczelnym projektantem firmy.

Coco Chanel, która mówiła: "Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje", już w 1910 otworzyła swój paryski sklep z kapeluszami. Następnym krokiem był jej pierwszy dom mody przy rue Cambon. Firma doskonale się rozwijała, a jej "mała czarna" uzyskała swoje znaczące miejsce w historii mody. Innymi elementami wielu kolekcji były: nieskomplikowane fasony sukienek, części męskiej garderoby (np. kurtki marynarskie). Można było dostrzec w nich prostotę i praktyczność. Po śmierci kreatorki, dom mody Chanel zaczął być określany i odbierany jako marka dla kobiet starszych i mających spore zasoby finansowe. Zmieniło się to, kiedy zatrudniono Karla Lagerfelda, który stał się naczelnym projektantem firmy.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 pojawiły się: bufiaste rękawy, duże guziki, oryginalna biżuteria, odcienie różu i błękitu, stylowe kurtki i marynarki. Zobacz nową wizję dobrego stylu!

(bb), kobieta.wp.pl

Więcej na temat mody:

1 / 16

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Coco Chanel, która mówiła: "Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje", już w 1910 otworzyła swój paryski sklep z kapeluszami. Następnym krokiem był jej pierwszy dom mody przy rue Cambon. Firma doskonale się rozwijała, a jej "mała czarna" uzyskała swoje znaczące miejsce w historii mody. Innymi elementami wielu kolekcji były: nieskomplikowane fasony sukienek, części męskiej garderoby (np. kurtki marynarskie). Można było dostrzec w nich prostotę i praktyczność. Po śmierci kreatorki, dom mody Chanel zaczął być określany i odbierany jako marka dla kobiet starszych i mających spore zasoby finansowe. Zmieniło się to, kiedy zatrudniono Karla Lagerfelda, który stał się naczelnym projektantem firmy.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 pojawiły się: bufiaste rękawy, duże guziki, oryginalna biżuteria, odcienie różu i błękitu, stylowe kurtki i marynarki. Zobacz nową wizję dobrego stylu!

Więcej na temat mody:

2 / 16

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Coco Chanel, która mówiła: "Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje", już w 1910 otworzyła swój paryski sklep z kapeluszami. Następnym krokiem był jej pierwszy dom mody przy rue Cambon. Firma doskonale się rozwijała, a jej "mała czarna" uzyskała swoje znaczące miejsce w historii mody. Innymi elementami wielu kolekcji były: nieskomplikowane fasony sukienek, części męskiej garderoby (np. kurtki marynarskie). Można było dostrzec w nich prostotę i praktyczność. Po śmierci kreatorki, dom mody Chanel zaczął być określany i odbierany jako marka dla kobiet starszych i mających spore zasoby finansowe. Zmieniło się to, kiedy zatrudniono Karla Lagerfelda, który stał się naczelnym projektantem firmy.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 pojawiły się: bufiaste rękawy, duże guziki, oryginalna biżuteria, odcienie różu i błękitu, stylowe kurtki i marynarki. Zobacz nową wizję dobrego stylu!

Więcej na temat mody:

3 / 16

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Coco Chanel, która mówiła: "Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje", już w 1910 otworzyła swój paryski sklep z kapeluszami. Następnym krokiem był jej pierwszy dom mody przy rue Cambon. Firma doskonale się rozwijała, a jej "mała czarna" uzyskała swoje znaczące miejsce w historii mody. Innymi elementami wielu kolekcji były: nieskomplikowane fasony sukienek, części męskiej garderoby (np. kurtki marynarskie). Można było dostrzec w nich prostotę i praktyczność. Po śmierci kreatorki, dom mody Chanel zaczął być określany i odbierany jako marka dla kobiet starszych i mających spore zasoby finansowe. Zmieniło się to, kiedy zatrudniono Karla Lagerfelda, który stał się naczelnym projektantem firmy.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 pojawiły się: bufiaste rękawy, duże guziki, oryginalna biżuteria, odcienie różu i błękitu, stylowe kurtki i marynarki. Zobacz nową wizję dobrego stylu!

Więcej na temat mody:

4 / 16

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Coco Chanel, która mówiła: "Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje", już w 1910 otworzyła swój paryski sklep z kapeluszami. Następnym krokiem był jej pierwszy dom mody przy rue Cambon. Firma doskonale się rozwijała, a jej "mała czarna" uzyskała swoje znaczące miejsce w historii mody. Innymi elementami wielu kolekcji były: nieskomplikowane fasony sukienek, części męskiej garderoby (np. kurtki marynarskie). Można było dostrzec w nich prostotę i praktyczność. Po śmierci kreatorki, dom mody Chanel zaczął być określany i odbierany jako marka dla kobiet starszych i mających spore zasoby finansowe. Zmieniło się to, kiedy zatrudniono Karla Lagerfelda, który stał się naczelnym projektantem firmy.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 pojawiły się: bufiaste rękawy, duże guziki, oryginalna biżuteria, odcienie różu i błękitu, stylowe kurtki i marynarki. Zobacz nową wizję dobrego stylu!

Więcej na temat mody:

5 / 16

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Coco Chanel, która mówiła: "Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje", już w 1910 otworzyła swój paryski sklep z kapeluszami. Następnym krokiem był jej pierwszy dom mody przy rue Cambon. Firma doskonale się rozwijała, a jej "mała czarna" uzyskała swoje znaczące miejsce w historii mody. Innymi elementami wielu kolekcji były: nieskomplikowane fasony sukienek, części męskiej garderoby (np. kurtki marynarskie). Można było dostrzec w nich prostotę i praktyczność. Po śmierci kreatorki, dom mody Chanel zaczął być określany i odbierany jako marka dla kobiet starszych i mających spore zasoby finansowe. Zmieniło się to, kiedy zatrudniono Karla Lagerfelda, który stał się naczelnym projektantem firmy.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 pojawiły się: bufiaste rękawy, duże guziki, oryginalna biżuteria, odcienie różu i błękitu, stylowe kurtki i marynarki. Zobacz nową wizję dobrego stylu!

Więcej na temat mody:

6 / 16

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Coco Chanel, która mówiła: "Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje", już w 1910 otworzyła swój paryski sklep z kapeluszami. Następnym krokiem był jej pierwszy dom mody przy rue Cambon. Firma doskonale się rozwijała, a jej "mała czarna" uzyskała swoje znaczące miejsce w historii mody. Innymi elementami wielu kolekcji były: nieskomplikowane fasony sukienek, części męskiej garderoby (np. kurtki marynarskie). Można było dostrzec w nich prostotę i praktyczność. Po śmierci kreatorki, dom mody Chanel zaczął być określany i odbierany jako marka dla kobiet starszych i mających spore zasoby finansowe. Zmieniło się to, kiedy zatrudniono Karla Lagerfelda, który stał się naczelnym projektantem firmy.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 pojawiły się: bufiaste rękawy, duże guziki, oryginalna biżuteria, odcienie różu i błękitu, stylowe kurtki i marynarki. Zobacz nową wizję dobrego stylu!

Więcej na temat mody:

7 / 16

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Coco Chanel, która mówiła: "Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje", już w 1910 otworzyła swój paryski sklep z kapeluszami. Następnym krokiem był jej pierwszy dom mody przy rue Cambon. Firma doskonale się rozwijała, a jej "mała czarna" uzyskała swoje znaczące miejsce w historii mody. Innymi elementami wielu kolekcji były: nieskomplikowane fasony sukienek, części męskiej garderoby (np. kurtki marynarskie). Można było dostrzec w nich prostotę i praktyczność. Po śmierci kreatorki, dom mody Chanel zaczął być określany i odbierany jako marka dla kobiet starszych i mających spore zasoby finansowe. Zmieniło się to, kiedy zatrudniono Karla Lagerfelda, który stał się naczelnym projektantem firmy.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 pojawiły się: bufiaste rękawy, duże guziki, oryginalna biżuteria, odcienie różu i błękitu, stylowe kurtki i marynarki. Zobacz nową wizję dobrego stylu!

Więcej na temat mody:

8 / 16

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Coco Chanel, która mówiła: "Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje", już w 1910 otworzyła swój paryski sklep z kapeluszami. Następnym krokiem był jej pierwszy dom mody przy rue Cambon. Firma doskonale się rozwijała, a jej "mała czarna" uzyskała swoje znaczące miejsce w historii mody. Innymi elementami wielu kolekcji były: nieskomplikowane fasony sukienek, części męskiej garderoby (np. kurtki marynarskie). Można było dostrzec w nich prostotę i praktyczność. Po śmierci kreatorki, dom mody Chanel zaczął być określany i odbierany jako marka dla kobiet starszych i mających spore zasoby finansowe. Zmieniło się to, kiedy zatrudniono Karla Lagerfelda, który stał się naczelnym projektantem firmy.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 pojawiły się: bufiaste rękawy, duże guziki, oryginalna biżuteria, odcienie różu i błękitu, stylowe kurtki i marynarki. Zobacz nową wizję dobrego stylu!

Więcej na temat mody:

9 / 16

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Coco Chanel, która mówiła: "Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje", już w 1910 otworzyła swój paryski sklep z kapeluszami. Następnym krokiem był jej pierwszy dom mody przy rue Cambon. Firma doskonale się rozwijała, a jej "mała czarna" uzyskała swoje znaczące miejsce w historii mody. Innymi elementami wielu kolekcji były: nieskomplikowane fasony sukienek, części męskiej garderoby (np. kurtki marynarskie). Można było dostrzec w nich prostotę i praktyczność. Po śmierci kreatorki, dom mody Chanel zaczął być określany i odbierany jako marka dla kobiet starszych i mających spore zasoby finansowe. Zmieniło się to, kiedy zatrudniono Karla Lagerfelda, który stał się naczelnym projektantem firmy.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 pojawiły się: bufiaste rękawy, duże guziki, oryginalna biżuteria, odcienie różu i błękitu, stylowe kurtki i marynarki. Zobacz nową wizję dobrego stylu!

Więcej na temat mody:

10 / 16

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Coco Chanel, która mówiła: "Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje", już w 1910 otworzyła swój paryski sklep z kapeluszami. Następnym krokiem był jej pierwszy dom mody przy rue Cambon. Firma doskonale się rozwijała, a jej "mała czarna" uzyskała swoje znaczące miejsce w historii mody. Innymi elementami wielu kolekcji były: nieskomplikowane fasony sukienek, części męskiej garderoby (np. kurtki marynarskie). Można było dostrzec w nich prostotę i praktyczność. Po śmierci kreatorki, dom mody Chanel zaczął być określany i odbierany jako marka dla kobiet starszych i mających spore zasoby finansowe. Zmieniło się to, kiedy zatrudniono Karla Lagerfelda, który stał się naczelnym projektantem firmy.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 pojawiły się: bufiaste rękawy, duże guziki, oryginalna biżuteria, odcienie różu i błękitu, stylowe kurtki i marynarki. Zobacz nową wizję dobrego stylu!

Więcej na temat mody:

11 / 16

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Coco Chanel, która mówiła: "Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje", już w 1910 otworzyła swój paryski sklep z kapeluszami. Następnym krokiem był jej pierwszy dom mody przy rue Cambon. Firma doskonale się rozwijała, a jej "mała czarna" uzyskała swoje znaczące miejsce w historii mody. Innymi elementami wielu kolekcji były: nieskomplikowane fasony sukienek, części męskiej garderoby (np. kurtki marynarskie). Można było dostrzec w nich prostotę i praktyczność. Po śmierci kreatorki, dom mody Chanel zaczął być określany i odbierany jako marka dla kobiet starszych i mających spore zasoby finansowe. Zmieniło się to, kiedy zatrudniono Karla Lagerfelda, który stał się naczelnym projektantem firmy.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 pojawiły się: bufiaste rękawy, duże guziki, oryginalna biżuteria, odcienie różu i błękitu, stylowe kurtki i marynarki. Zobacz nową wizję dobrego stylu!

Więcej na temat mody:

12 / 16

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Coco Chanel, która mówiła: "Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje", już w 1910 otworzyła swój paryski sklep z kapeluszami. Następnym krokiem był jej pierwszy dom mody przy rue Cambon. Firma doskonale się rozwijała, a jej "mała czarna" uzyskała swoje znaczące miejsce w historii mody. Innymi elementami wielu kolekcji były: nieskomplikowane fasony sukienek, części męskiej garderoby (np. kurtki marynarskie). Można było dostrzec w nich prostotę i praktyczność. Po śmierci kreatorki, dom mody Chanel zaczął być określany i odbierany jako marka dla kobiet starszych i mających spore zasoby finansowe. Zmieniło się to, kiedy zatrudniono Karla Lagerfelda, który stał się naczelnym projektantem firmy.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 pojawiły się: bufiaste rękawy, duże guziki, oryginalna biżuteria, odcienie różu i błękitu, stylowe kurtki i marynarki. Zobacz nową wizję dobrego stylu!

Więcej na temat mody:

13 / 16

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Coco Chanel, która mówiła: "Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje", już w 1910 otworzyła swój paryski sklep z kapeluszami. Następnym krokiem był jej pierwszy dom mody przy rue Cambon. Firma doskonale się rozwijała, a jej "mała czarna" uzyskała swoje znaczące miejsce w historii mody. Innymi elementami wielu kolekcji były: nieskomplikowane fasony sukienek, części męskiej garderoby (np. kurtki marynarskie). Można było dostrzec w nich prostotę i praktyczność. Po śmierci kreatorki, dom mody Chanel zaczął być określany i odbierany jako marka dla kobiet starszych i mających spore zasoby finansowe. Zmieniło się to, kiedy zatrudniono Karla Lagerfelda, który stał się naczelnym projektantem firmy.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 pojawiły się: bufiaste rękawy, duże guziki, oryginalna biżuteria, odcienie różu i błękitu, stylowe kurtki i marynarki. Zobacz nową wizję dobrego stylu!

Więcej na temat mody:

14 / 16

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Coco Chanel, która mówiła: "Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje", już w 1910 otworzyła swój paryski sklep z kapeluszami. Następnym krokiem był jej pierwszy dom mody przy rue Cambon. Firma doskonale się rozwijała, a jej "mała czarna" uzyskała swoje znaczące miejsce w historii mody. Innymi elementami wielu kolekcji były: nieskomplikowane fasony sukienek, części męskiej garderoby (np. kurtki marynarskie). Można było dostrzec w nich prostotę i praktyczność. Po śmierci kreatorki, dom mody Chanel zaczął być określany i odbierany jako marka dla kobiet starszych i mających spore zasoby finansowe. Zmieniło się to, kiedy zatrudniono Karla Lagerfelda, który stał się naczelnym projektantem firmy.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 pojawiły się: bufiaste rękawy, duże guziki, oryginalna biżuteria, odcienie różu i błękitu, stylowe kurtki i marynarki. Zobacz nową wizję dobrego stylu!

Więcej na temat mody:

15 / 16

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Coco Chanel, która mówiła: "Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje", już w 1910 otworzyła swój paryski sklep z kapeluszami. Następnym krokiem był jej pierwszy dom mody przy rue Cambon. Firma doskonale się rozwijała, a jej "mała czarna" uzyskała swoje znaczące miejsce w historii mody. Innymi elementami wielu kolekcji były: nieskomplikowane fasony sukienek, części męskiej garderoby (np. kurtki marynarskie). Można było dostrzec w nich prostotę i praktyczność. Po śmierci kreatorki, dom mody Chanel zaczął być określany i odbierany jako marka dla kobiet starszych i mających spore zasoby finansowe. Zmieniło się to, kiedy zatrudniono Karla Lagerfelda, który stał się naczelnym projektantem firmy.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 pojawiły się: bufiaste rękawy, duże guziki, oryginalna biżuteria, odcienie różu i błękitu, stylowe kurtki i marynarki. Zobacz nową wizję dobrego stylu!

Więcej na temat mody:

16 / 16

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Coco Chanel, która mówiła: "Kobieta ma tyle lat, na ile zasługuje", już w 1910 otworzyła swój paryski sklep z kapeluszami. Następnym krokiem był jej pierwszy dom mody przy rue Cambon. Firma doskonale się rozwijała, a jej "mała czarna" uzyskała swoje znaczące miejsce w historii mody. Innymi elementami wielu kolekcji były: nieskomplikowane fasony sukienek, części męskiej garderoby (np. kurtki marynarskie). Można było dostrzec w nich prostotę i praktyczność. Po śmierci kreatorki, dom mody Chanel zaczął być określany i odbierany jako marka dla kobiet starszych i mających spore zasoby finansowe. Zmieniło się to, kiedy zatrudniono Karla Lagerfelda, który stał się naczelnym projektantem firmy.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 pojawiły się: bufiaste rękawy, duże guziki, oryginalna biżuteria, odcienie różu i błękitu, stylowe kurtki i marynarki. Zobacz nową wizję dobrego stylu!

(bb), kobieta.wp.pl

Więcej na temat mody:

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (3)