Chiara Ferragni otwiera nową platformę

Ciężko byłoby się nie zgodzić ze stwierdzeniem, że Chiara Ferragni to najbardziej popularna blogerka modowa na świecie. Ponad 6 milionów obserwatorów na Instagramie oraz 500 tysięcy użytkowników miesięcznie na blogu mówią same za siebie.

Obraz
Źródło zdjęć: © East News

A jeśli kogoś nie przekonują cyferki, Chiara przez ponad 6 lat prowadzenia bloga rozwinęła swoją własną markę, regularnie pojawia się na okładkach prestiżowych magazynów, współpracowała z takimi domami mody jak Louis Vuitton czy Burberry i jest ambasadorką Pantene. Teraz przyszedł czas na kolejny krok w rozwijaniu swojej własnej marki, gdyż The Blonde Salad nie jest już tylko blogiem, ale platformą e-commercową z prawdziwego zdarzenia.

„Od trzech lat to nie był już blog, ale portal internetowy” – tak o swojej decyzji mówi sama Ferragni. Jej nowa platforma, czyli theblondesalad.com wystartowała 6 września, wciąż będzie miała charakter blogowy, ale postów pisanych przez Chiarę będzie coraz mniej, ponieważ blogerka zatrudnia redaktorów dbających o treści na jej witrynie. Portal będzie poruszał tematy z szeroko pojętego lifestyle’u, więc oprócz mody pojawią się zakładki o urodzie czy podróżach. Co więcej, został on powiększony o platformę e-commerce, gdzie można kupić projekty z kolekcji Chiary, jak i od Levi’s, IRO, czy Are You Am I, marki należącej do blogerki Rumi Neely. Na jej stronie pojawią się również ubrania vintage wybrane przez Chiarę, a nawet kolekcje kapsułowe stworzone specjalnie dla The Blonde Salad we współpracy z Giuseppe Zanotti, Delfiną Delettrez i początkującymi w branży Alamedą Turquesą oraz Hannah Beth Fincham.

Obraz
© East News

Chiara już od dawna nie jest zwyczajną blogerką. Na samym blogu może zarobić nawet 2 miliony dolarów. Z kolei przychód z jej marki wynosi nawet 15 milionów. Biznes Ferragni został nawet przeanalizowany przez prestiżową Harvard Business School, co tylko potwierdza jej status bizneswoman. Czemu zawdzięcza swoje osiągnięcia? Chiara wierzy, że kluczem do sukcesu jest jej autentyczność oraz konsekwencja w budowaniu wizerunku.

Get the look
Źródło artykułu:

Wybrane dla Ciebie

"Singapurski pocałunek" zna niewiele osób. Na czym polega?
"Singapurski pocałunek" zna niewiele osób. Na czym polega?
Jak często powinniśmy się kąpać? Lekarka stawia sprawę jasno
Jak często powinniśmy się kąpać? Lekarka stawia sprawę jasno
Zajadasz się ziemniakami? Tak podane mogą ci zaszkodzić
Zajadasz się ziemniakami? Tak podane mogą ci zaszkodzić
Pokazała córki. Tak wyglądają nastolatki
Pokazała córki. Tak wyglądają nastolatki
Trendy prosto z Mediolanu. Oto co będziemy nosić już wiosną
Trendy prosto z Mediolanu. Oto co będziemy nosić już wiosną
Leśnik zdążył to nagrać. "Tylko dla ludzi o mocnych nerwach"
Leśnik zdążył to nagrać. "Tylko dla ludzi o mocnych nerwach"
Tak wystroiła się do TVN-u. Mikroszorty to dopiero początek
Tak wystroiła się do TVN-u. Mikroszorty to dopiero początek
Jej dziadkowie mieszkali w Polsce. Tak brzmi jej prawdziwe nazwisko
Jej dziadkowie mieszkali w Polsce. Tak brzmi jej prawdziwe nazwisko
Rozwiodła się po 14 latach. "Najpierw się leży na podłodze"
Rozwiodła się po 14 latach. "Najpierw się leży na podłodze"
Jesienią zaleją ulice. "Krowia" kurtka w stylu Bołądź robi furorę
Jesienią zaleją ulice. "Krowia" kurtka w stylu Bołądź robi furorę
"Puszczę go w skarpetach". O relacji z byłym mężem mówi jednoznacznie
"Puszczę go w skarpetach". O relacji z byłym mężem mówi jednoznacznie
Masturdating robi furorę. Nie tylko single są zachwyceni
Masturdating robi furorę. Nie tylko single są zachwyceni