ModaCristiano Ronaldo modelem Oliviera Rousteinga

Cristiano Ronaldo modelem Oliviera Rousteinga

Cristiano Ronaldo modelem Oliviera Rousteinga
Źródło zdjęć: © Materiał prasowy
Kamila Żyźniewska

30.05.2016 14:39, aktual.: 31.05.2016 10:38

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Niespełna rok temu świat poznał jego limitowaną kolekcję dla szwedzkiej sieciówki H&M. Najwidoczniej dyrektorowi kreatywnemu Balmain bardzo przypadły do gustu tego rodzaju przedsięwzięcia, bo właśnie zaangażował się w kolejny projekt z jedną z najbardziej znanych marek sportowych. Mowa tu o najnowszej linii NikeLab x Olivier Rousteing. W roli modela promującego kolekcję pojawił się Cristiano Ronaldo, napastnik hiszpańskiego klubu Real Madryt. Skąd ten wybór?

- On jest ikoną i jest mistrzem. Jest kimś, kto inspiruje wielu ludzi – wytłumaczył swoją decyzję 30-letni projektant.

Jak podkreślił Rousteing, kluczową inspiracją jego najnowszej piłkarskiej kolekcji było zwycięstwo, a nikt tak bardzo jak Portugalczyk nie kojarzy mu się ze sportowym sukcesem.

- Kiedy tworzyłem tę kolekcję, zacząłem się zastanawiać, co to znaczy być zwycięzcą. Kocham zwycięzców. Postanowiłem więc przenieść dużo złota i błysku na historię, której głównym bohaterem jest zawodnik piłki nożnej – dodał.

W sesji wizerunkowej magazynu „Dazed”, promującej nową współpracę Rousteinga, Cristiano Ronaldo pozuje w towarzystwie znanego projektanta i modelek. Autorem zdjęć jest brytyjski fotograf Nick Knight, założyciel platformy internetowej SHOWstudio i jeden z najbardziej znanych twórców modowych filmów i artystycznych projektów.

Obraz
© Materiał prasowy

Z nowoczesnym charakterem kolekcji kontrastuje barokowa scenografia sesji – ta nawiązuje przede wszystkim do kolorystyki ubrań i butów, które pojawiły się w limitowanej linii NikeLab x Olivier Rousteing. W palecie kolorów dominują oczywiście czerń i złoto – barwy, które według projektanta Balmain najbardziej kojarzą się ze sportowym triumfem.

Rousteing to kolejne znane nazwisko po Riccardo Tisci, dyrektorze kreatywnym marki Givenchy, które zaangażowało się we współpracę ze sportowym gigantem.

Czy nowy projekt okaże się komercyjnym sukcesem? O tym przekonamy się już 2 czerwca, podczas oficjalnej premiery kolekcji.

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (3)
Zobacz także