Czółenka Chanel hitem sezonu!
W 1957 roku Coco Chanel twierdziła, że beż i czerń to najlepsze połączenie, które „ubiera" kobietę od rana do wieczora. Totalnie klasyczne, super eleganckie i szykowne. Właśnie wraca do ulicznych trendów w postaci czółenek z paskiem na pięcie, które są bez wątpienia jednymi z głównych gwiazd kolekcji Chanel jesień-zima 2015. Kto je nosi i dlaczego powinniśmy je mieć? Sprawdźcie!
W 1957 roku Coco Chanel twierdziła, że beż i czerń to najlepsze połączenie, które „ubiera" kobietę od rana do wieczora. Totalnie klasyczne, super eleganckie i szykowne. Właśnie wraca do ulicznych trendów w postaci czółenek z paskiem na pięcie, które są bez wątpienia jednymi z głównych gwiazd kolekcji Chanel jesień-zima 2015. Kto je nosi i dlaczego powinniśmy je mieć? Sprawdźcie!
Jedną z ich największych fanek jest najlepsza, naszym zdaniem, nowojorska blogerka, Leandra Medine (The Man Repeller), ale klasyczne czółenka Chanel z paseczkiem noszą w Nowym Jorku wszyscy. Nic dziwnego, te kultowe buty z czarnym noskiem, w odcieniu beżu, pasują niemalże do każdej stylizacji, zarówno tej codziennej, jak i wieczorowej.
„Dzięki czółenkom z paskiem nogi wyglądają obłędnie”, mówi Karl Lagerfeld, który nadał im nowe życie w kolekcji jesień-zima 2015. Nie tylko mają za sobą kawałek historii mody, ale także pasują do wielu zestawów – od dżinsów o długości do kostek, poprzez skórzane spodnie, aż po trapezowe spódnice i dziewczęce sukienki.
Niewielki obcas sprawia, że czółenka mogą nosić nawet panie, które zazwyczaj nie ryzykują chodzenia na obcasach. Poza tym, francuski szyk w postaci klasyki Chanel nigdy nie wyjdzie z mody, a kto z nas nie marzy o tym, żeby przez chwilę poczuć się Paryżanką?
Weronika Płocha
Filolożka fińska, absolwentka londyńskiego Central Saint Martins, dziennikarka i umysł mocno kreatywny, raczej mało ścisły. Moda to jeden z głównych obszarów jej zainteresowań - zarówno naukowo jak i zawodowo. Ma na swoim koncie prowadzenie portali modowych, współpracę z polską projektantką Justyną Chrabelską i projekty lifestyle'owe dla agencji reklamowych oraz dużych marek.