ModaCzym jeszcze zaskoczy nas H&M?

Czym jeszcze zaskoczy nas H&M?

Czym jeszcze zaskoczy nas H&M?
Źródło zdjęć: © 123RF

11.04.2012 10:48, aktual.: 11.04.2012 15:24

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Popularne sieciówki odzieżowe takie jak Zara, czy H&M doczekały się nawiązującego do fast foodów określenia fast fashion. Nic dziwnego! Niedawno pisaliśmy o nadchodzącym otwarciu pierwszego w Polsce sklepu COS, nieco bardziej szykownej siostry marki H&M. Tymczasem szwedzki koncern zapowiedział premierę całkiem nowego sklepu o intrygującej nazwie „& Other Stories”, co można przetłumaczyć na „oraz inne historie”.

Popularne sieciówki odzieżowe, takie, jak Zara czy H&M, doczekały się - nawiązującego do fast foodów - określenia "fast fashion". Nic dziwnego! Niedawno pisaliśmy o otwarciu pierwszego w Polsce sklepu COS, nieco bardziej szykownej siostry marki H&M. Tymczasem szwedzki koncern zapowiedział premierę całkiem nowego sklepu o intrygującej nazwie „& Other Stories”, co można przetłumaczyć na „oraz inne historie”.

Jeszcze niezbyt wiele wiadomo o nowej marce, ale z informacji jakie obiegły prasę, można wnioskować, że ceną „& Other Stories” będzie zbliżało się raczej do wspomnianego wcześniej brandu COS niż do popularnego H&M i tak jak COS, będzie od H&M niezależne.

 Bardzo wierzymy w naszą nową markę i widzimy potencjał do nowych inicjatyw – mówił Karl-Johan Persson prezes grupy, premierę „& Other Stories” zapowiedział na przyszły rok.

Pierwszy sklep zostanie prawdopodobnie otwarty w Wielkiej Brytanii, która obok Chin i Stanów Zjednoczonych jest krajem największych inwestycji koncernu, oprócz niego ma powstać jeszcze dziesięć kolejnych salonów w Europie.

„& Other Stories” będzie szóstym „dzieckiem” koncernu H&M. Największa jest oczywiście tytułowa marka sieciówki – ponad dwa i pół tysiąca sklepów w czterdziestu czterech państwach. Oprócz niej funkcjonują niedostępne na razie w Polsce:

 Monki – oferujące nowoczesne, odważne ubrania oraz buty i dodatki. Każdy sklep ma wyglądać jak zaczarowana kraina pełna ciekawych ciuchów, w wystroju dominuje czerń i jaskrawe kolory.

 Weekday – miejski styl dla kobiet i mężczyzn a właściwie chłopców i dziewcząt.

 Cheap Monday – inspirowany modą subkultur połączoną z trendami z wybiegów, jak wskazuje nazwa ubrania Cheap Monday mają być niedrogie, w młodzieżowym stylu, o czym świadczy również logo z rysunkową trupią czaszką.

 COS – propozycja dla minimalistek i wielbicielek szwedzkiej prostoty.

Czy i ewentualnie kiedy „& Other Stories” miałoby zostać otwarte w Polsce, nie wiadomo. Póki co czekamy na polski debiut COS.

(nmk/pho)

POLECAMY:

Źródło artykułu:Informacja prasowa
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także