ModaDaria Werbowy po raz kolejny twarzą Céline

Daria Werbowy po raz kolejny twarzą Céline

Daria Werbowy już czwarty raz została twarzą kampanii marki Céline. Modelka zaczęła współpracę z francuskim domem mody w 2011. roku. Wspólnie z Phoebe Philo i Juergenem Tellerem stworzyli zgrane trio, które pracując przy kampanii jesień-zima 2013/2014 spotkało się już po raz trzeci. Efekt ich współpracy jest jak zawsze oszałamiający.

Daria Werbowy po raz kolejny twarzą Céline
Źródło zdjęć: © materiały prasowe

24.07.2013 13:20

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Daria Werbowy już czwarty raz została twarzą kampanii marki Céline. Modelka zaczęła współpracę z francuskim domem mody w 2011. roku. Wspólnie z Phoebe Philo i Juergenem Tellerem stworzyli zgrane trio, które pracując przy kampanii jesień-zima 2013/2014 spotkało się już po raz trzeci. Efekt ich współpracy jest jak zawsze oszałamiający.

Phoebe Philo – dyrektor kreatywna domu mody Céline po sukcesach kampanii jesień-zima 2012/2013 i wiosna-lato 2013 postanowiła ponownie zaprosić do współpracy Darię Werbowy i fotografa Juergena Tellera. Philo najwyraźniej doszła do wniosku, że sprawdzeni partnerzy kampanii są najlepszym przepisem na promocję kolejnej kolekcji.

Tym razem modelka zapozowała w klasycznych i eleganckich strojach. W projektach dominuje głównie biel i granat. Od czasu do czasu pojawia się wzór dużej kraty, a wszystkiemu towarzyszą ogromne torby.

Klasyczne i proste ubrania zostały odpowiednio skontrastowane poprzez dość niekonwencjonalny dobór tła. Za plecami modelki możemy bowiem zobaczyć imitację bliskowschodniej mozaiki, która na co dzień znajduje się w meczetach lub pałacach sułtańskich. Taki dobór tła może z kolei odpowiadać krojom kreacji inspirowanych orientem.

Kolejnym atutem sesji jest fakt, że Daria Werbowy ma na sobie makijaż w stylu nude. Jest on niemalże niewidoczny, a tylko na niektórych zdjęciach modelka ma mocno podkreślone usta.

Dyrektor kreatywna, fotograf i modelka stworzyli zgrany zespół, a efekty ich pracy i wspólnie stworzone projekty odnoszą kolejne sukcesy.

lła/ags, kobieta.wp.pl

Źródło artykułu:WP Kobieta
modakampaniajuergen teller
Komentarze (0)