Daria Werbowy po raz kolejny twarzą Céline
Daria Werbowy już czwarty raz została twarzą kampanii marki Céline. Modelka zaczęła współpracę z francuskim domem mody w 2011. roku. Wspólnie z Phoebe Philo i Juergenem Tellerem stworzyli zgrane trio, które pracując przy kampanii jesień-zima 2013/2014 spotkało się już po raz trzeci. Efekt ich współpracy jest jak zawsze oszałamiający.
24.07.2013 13:20
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Daria Werbowy już czwarty raz została twarzą kampanii marki Céline. Modelka zaczęła współpracę z francuskim domem mody w 2011. roku. Wspólnie z Phoebe Philo i Juergenem Tellerem stworzyli zgrane trio, które pracując przy kampanii jesień-zima 2013/2014 spotkało się już po raz trzeci. Efekt ich współpracy jest jak zawsze oszałamiający.
Phoebe Philo – dyrektor kreatywna domu mody Céline po sukcesach kampanii jesień-zima 2012/2013 i wiosna-lato 2013 postanowiła ponownie zaprosić do współpracy Darię Werbowy i fotografa Juergena Tellera. Philo najwyraźniej doszła do wniosku, że sprawdzeni partnerzy kampanii są najlepszym przepisem na promocję kolejnej kolekcji.
Tym razem modelka zapozowała w klasycznych i eleganckich strojach. W projektach dominuje głównie biel i granat. Od czasu do czasu pojawia się wzór dużej kraty, a wszystkiemu towarzyszą ogromne torby.
Klasyczne i proste ubrania zostały odpowiednio skontrastowane poprzez dość niekonwencjonalny dobór tła. Za plecami modelki możemy bowiem zobaczyć imitację bliskowschodniej mozaiki, która na co dzień znajduje się w meczetach lub pałacach sułtańskich. Taki dobór tła może z kolei odpowiadać krojom kreacji inspirowanych orientem.
Kolejnym atutem sesji jest fakt, że Daria Werbowy ma na sobie makijaż w stylu nude. Jest on niemalże niewidoczny, a tylko na niektórych zdjęciach modelka ma mocno podkreślone usta.
Dyrektor kreatywna, fotograf i modelka stworzyli zgrany zespół, a efekty ich pracy i wspólnie stworzone projekty odnoszą kolejne sukcesy.
lła/ags, kobieta.wp.pl