Moda docenia wartość dziecka. W końcu rodzice są w stanie wydać na dziecko każde pieniądze. Zjawisko to już wiele lat temu zauważyły największe domy mody, tworząc pierwsze kolekcje dla dzieci. Dolce&Gabbana, Dior czy Gucci - to marki, które stawiają na modę dla dzieci, ale takich firm jest coraz więcej.
Dziś rodzice nie tylko kupują dzieciom modne ubranka, ale pokazują swoje dzieci w internecie. Blogi modowe, w których głównymi bohaterami są dzieci, wyrastają jak grzyby po deszczu, również w Polsce. Nasze dzieci coraz częście stają się małymi modelami, a każda ich chwila jest obfotografowana.
Gdzie leży granica w chwaleniu się dzieckiem w internecie i jak patrzy na to świat mody? Czym ( i czy?) różni się dziecko celebryty od zwykłego przedszkolaka i jak znaleźć w tym wszystkim złoty środek?
O niebezpieczeństwach i przekraczaniu niepisanych zasad prywatności mówiły w #dziejesienazywo Ola Nagel - redaktor działu MODA WP Kobieta oraz autorka bloga Ola Nagel Fashion Vintage Mama oraz Justyna Duszyńska redaktor naczelna FashionPost.pl.