WAŻNE
TERAZ

Awaryjne lądowanie na lotnisku Chopina

Emily Ratajkowski gwiazdą kampanii Marc Jacobs

Po debiucie w teledysku Robina Thicke i Pharrella Williamsa "Blurred Lines", Emily Ratajkowski nie może narzekać na brak zleceń.

Obraz
Źródło zdjęć: © ons

/ 10Kampania Marc Jacobs jesień zima 2015/16

Obraz
© ONS

Po debiucie w teledysku Robina Thicke i Pharrella Williamsa"Blurred Lines", Emily Ratajkowski nie może narzekać na brak zleceń. Modelka pojawiła się już między innymi w kultowym wydaniu magazynu "Sport Illustrated Swim Issue", w sesjach dla "CR Fashion Book", "Elle", "W Magazine", "Treats!", "Cosmopolitan", w lookbooku H&M i Rag & Bone oraz konsekwentnie realizuje się jako aktorka.

A fakt, że Ratajkowski zaproszona została do udziału w najnowszej kampanii* Marca Jacobsa* może jedynie przyśpieszyć rozwijającą się i tak bardzo prężnie karierę modelki oraz pomóc jej zerwać z wizerunkiem "dziewczyny od bielizny".

Były dyrektor kreatywny Louis Vuitton, który obecnie skupił się na rozwoju sygnowanej swoim nazwiskiem marki, od dla słynie z realizacji oryginalnych i kontrowersyjnych kampanii z udziałem zaprzyjaźnionych z nim gwiazd oraz osobowości show-biznesu. W tym sezonie, oprócz Emily, na zdjęciach zobaczymy także Cher, Sofię Coppolę, Winonę Ryder, frontmana Red Hot Chili Peppers Anthony'ego Kiedisa z synem, autora teksów i producenta Stevena Mackeya oraz 14-letnią Willow Smith.

Autorem sesji jest ponownie David Sims. Kampanię Marc Jacobs na sezon jesień zima 2015/16 znajdziecie w galerii.

/ 10Kampania Marc Jacobs jesień zima 2015/16

Obraz
© ONS

Po debiucie w teledysku Robina Thicke i Pharrella Williamsa"Blurred Lines", Emily Ratajkowski nie może narzekać na brak zleceń. Modelka pojawiła się już między innymi w kultowym wydaniu magazynu "Sport Illustrated Swim Issue", w sesjach dla "CR Fashion Book", "Elle", "W Magazine", "Treats!", "Cosmopolitan", w lookbooku H&M i Rag & Bone oraz konsekwentnie realizuje się jako aktorka.

A fakt, że Ratajkowski zaproszona została do udziału w najnowszej kampanii* Marca Jacobsa* może jedynie przyśpieszyć rozwijającą się i tak bardzo prężnie karierę modelki oraz pomóc jej zerwać z wizerunkiem "dziewczyny od bielizny".

Były dyrektor kreatywny Louis Vuitton, który obecnie skupił się na rozwoju sygnowanej swoim nazwiskiem marki, od dla słynie z realizacji oryginalnych i kontrowersyjnych kampanii z udziałem zaprzyjaźnionych z nim gwiazd oraz osobowości show-biznesu. W tym sezonie, oprócz Emily, na zdjęciach zobaczymy także Cher, Sofię Coppolę, Winonę Ryder, frontmana Red Hot Chili Peppers Anthony'ego Kiedisa z synem, autora teksów i producenta Stevena Mackeya oraz 14-letnią Willow Smith.

Autorem sesji jest ponownie David Sims. Kampanię Marc Jacobs na sezon jesień zima 2015/16 znajdziecie w galerii.

/ 10Emily Ratajkowski

Obraz
© Marc Jacobs

Po debiucie w teledysku Robina Thicke i Pharrella Williamsa"Blurred Lines", Emily Ratajkowski nie może narzekać na brak zleceń. Modelka pojawiła się już między innymi w kultowym wydaniu magazynu "Sport Illustrated Swim Issue", w sesjach dla "CR Fashion Book", "Elle", "W Magazine", "Treats!", "Cosmopolitan", w lookbooku H&M i Rag & Bone oraz konsekwentnie realizuje się jako aktorka.

A fakt, że Ratajkowski zaproszona została do udziału w najnowszej kampanii* Marca Jacobsa* może jedynie przyśpieszyć rozwijającą się i tak bardzo prężnie karierę modelki oraz pomóc jej zerwać z wizerunkiem "dziewczyny od bielizny".

Były dyrektor kreatywny Louis Vuitton, który obecnie skupił się na rozwoju sygnowanej swoim nazwiskiem marki, od dla słynie z realizacji oryginalnych i kontrowersyjnych kampanii z udziałem zaprzyjaźnionych z nim gwiazd oraz osobowości show-biznesu. W tym sezonie, oprócz Emily, na zdjęciach zobaczymy także Cher, Sofię Coppolę, Winonę Ryder, frontmana Red Hot Chili Peppers Anthony'ego Kiedisa z synem, autora teksów i producenta Stevena Mackeya oraz 14-letnią Willow Smith.

Autorem sesji jest ponownie David Sims. Kampanię Marc Jacobs na sezon jesień zima 2015/16 znajdziecie w galerii.

/ 10Sofia Coppola

Obraz
© Marc Jacobs

Po debiucie w teledysku Robina Thicke i Pharrella Williamsa"Blurred Lines", Emily Ratajkowski nie może narzekać na brak zleceń. Modelka pojawiła się już między innymi w kultowym wydaniu magazynu "Sport Illustrated Swim Issue", w sesjach dla "CR Fashion Book", "Elle", "W Magazine", "Treats!", "Cosmopolitan", w lookbooku H&M i Rag & Bone oraz konsekwentnie realizuje się jako aktorka.

A fakt, że Ratajkowski zaproszona została do udziału w najnowszej kampanii* Marca Jacobsa* może jedynie przyśpieszyć rozwijającą się i tak bardzo prężnie karierę modelki oraz pomóc jej zerwać z wizerunkiem "dziewczyny od bielizny".

Były dyrektor kreatywny Louis Vuitton, który obecnie skupił się na rozwoju sygnowanej swoim nazwiskiem marki, od dla słynie z realizacji oryginalnych i kontrowersyjnych kampanii z udziałem zaprzyjaźnionych z nim gwiazd oraz osobowości show-biznesu. W tym sezonie, oprócz Emily, na zdjęciach zobaczymy także Cher, Sofię Coppolę, Winonę Ryder, frontmana Red Hot Chili Peppers Anthony'ego Kiedisa z synem, autora teksów i producenta Stevena Mackeya oraz 14-letnią Willow Smith.

Autorem sesji jest ponownie David Sims. Kampanię Marc Jacobs na sezon jesień zima 2015/16 znajdziecie w galerii.

/ 10Winona Ryder

Obraz
© Marc Jacobs

Po debiucie w teledysku Robina Thicke i Pharrella Williamsa"Blurred Lines", Emily Ratajkowski nie może narzekać na brak zleceń. Modelka pojawiła się już między innymi w kultowym wydaniu magazynu "Sport Illustrated Swim Issue", w sesjach dla "CR Fashion Book", "Elle", "W Magazine", "Treats!", "Cosmopolitan", w lookbooku H&M i Rag & Bone oraz konsekwentnie realizuje się jako aktorka.

A fakt, że Ratajkowski zaproszona została do udziału w najnowszej kampanii* Marca Jacobsa* może jedynie przyśpieszyć rozwijającą się i tak bardzo prężnie karierę modelki oraz pomóc jej zerwać z wizerunkiem "dziewczyny od bielizny".

Były dyrektor kreatywny Louis Vuitton, który obecnie skupił się na rozwoju sygnowanej swoim nazwiskiem marki, od dla słynie z realizacji oryginalnych i kontrowersyjnych kampanii z udziałem zaprzyjaźnionych z nim gwiazd oraz osobowości show-biznesu. W tym sezonie, oprócz Emily, na zdjęciach zobaczymy także Cher, Sofię Coppolę, Winonę Ryder, frontmana Red Hot Chili Peppers Anthony'ego Kiedisa z synem, autora teksów i producenta Stevena Mackeya oraz 14-letnią Willow Smith.

Autorem sesji jest ponownie David Sims. Kampanię Marc Jacobs na sezon jesień zima 2015/16 znajdziecie w galerii.

/ 10Winona Ryder

Obraz
© Marc Jacobs

Po debiucie w teledysku Robina Thicke i Pharrella Williamsa"Blurred Lines", Emily Ratajkowski nie może narzekać na brak zleceń. Modelka pojawiła się już między innymi w kultowym wydaniu magazynu "Sport Illustrated Swim Issue", w sesjach dla "CR Fashion Book", "Elle", "W Magazine", "Treats!", "Cosmopolitan", w lookbooku H&M i Rag & Bone oraz konsekwentnie realizuje się jako aktorka.

A fakt, że Ratajkowski zaproszona została do udziału w najnowszej kampanii* Marca Jacobsa* może jedynie przyśpieszyć rozwijającą się i tak bardzo prężnie karierę modelki oraz pomóc jej zerwać z wizerunkiem "dziewczyny od bielizny".

Były dyrektor kreatywny Louis Vuitton, który obecnie skupił się na rozwoju sygnowanej swoim nazwiskiem marki, od dla słynie z realizacji oryginalnych i kontrowersyjnych kampanii z udziałem zaprzyjaźnionych z nim gwiazd oraz osobowości show-biznesu. W tym sezonie, oprócz Emily, na zdjęciach zobaczymy także Cher, Sofię Coppolę, Winonę Ryder, frontmana Red Hot Chili Peppers Anthony'ego Kiedisa z synem, autora teksów i producenta Stevena Mackeya oraz 14-letnią Willow Smith.

Autorem sesji jest ponownie David Sims. Kampanię Marc Jacobs na sezon jesień zima 2015/16 znajdziecie w galerii.

/ 10Anthony Kiedis

Obraz
© Marc Jacobs

Po debiucie w teledysku Robina Thicke i Pharrella Williamsa"Blurred Lines", Emily Ratajkowski nie może narzekać na brak zleceń. Modelka pojawiła się już między innymi w kultowym wydaniu magazynu "Sport Illustrated Swim Issue", w sesjach dla "CR Fashion Book", "Elle", "W Magazine", "Treats!", "Cosmopolitan", w lookbooku H&M i Rag & Bone oraz konsekwentnie realizuje się jako aktorka.

A fakt, że Ratajkowski zaproszona została do udziału w najnowszej kampanii* Marca Jacobsa* może jedynie przyśpieszyć rozwijającą się i tak bardzo prężnie karierę modelki oraz pomóc jej zerwać z wizerunkiem "dziewczyny od bielizny".

Były dyrektor kreatywny Louis Vuitton, który obecnie skupił się na rozwoju sygnowanej swoim nazwiskiem marki, od dla słynie z realizacji oryginalnych i kontrowersyjnych kampanii z udziałem zaprzyjaźnionych z nim gwiazd oraz osobowości show-biznesu. W tym sezonie, oprócz Emily, na zdjęciach zobaczymy także Cher, Sofię Coppolę, Winonę Ryder, frontmana Red Hot Chili Peppers Anthony'ego Kiedisa z synem, autora teksów i producenta Stevena Mackeya oraz 14-letnią Willow Smith.

Autorem sesji jest ponownie David Sims. Kampanię Marc Jacobs na sezon jesień zima 2015/16 znajdziecie w galerii.

/ 10Steven Mackey

Obraz
© Marc Jacobs

Po debiucie w teledysku Robina Thicke i Pharrella Williamsa"Blurred Lines", Emily Ratajkowski nie może narzekać na brak zleceń. Modelka pojawiła się już między innymi w kultowym wydaniu magazynu "Sport Illustrated Swim Issue", w sesjach dla "CR Fashion Book", "Elle", "W Magazine", "Treats!", "Cosmopolitan", w lookbooku H&M i Rag & Bone oraz konsekwentnie realizuje się jako aktorka.

A fakt, że Ratajkowski zaproszona została do udziału w najnowszej kampanii* Marca Jacobsa* może jedynie przyśpieszyć rozwijającą się i tak bardzo prężnie karierę modelki oraz pomóc jej zerwać z wizerunkiem "dziewczyny od bielizny".

Były dyrektor kreatywny Louis Vuitton, który obecnie skupił się na rozwoju sygnowanej swoim nazwiskiem marki, od dla słynie z realizacji oryginalnych i kontrowersyjnych kampanii z udziałem zaprzyjaźnionych z nim gwiazd oraz osobowości show-biznesu. W tym sezonie, oprócz Emily, na zdjęciach zobaczymy także Cher, Sofię Coppolę, Winonę Ryder, frontmana Red Hot Chili Peppers Anthony'ego Kiedisa z synem, autora teksów i producenta Stevena Mackeya oraz 14-letnią Willow Smith.

Autorem sesji jest ponownie David Sims. Kampanię Marc Jacobs na sezon jesień zima 2015/16 znajdziecie w galerii.

/ 10Kampania Marc Jacobs jesień zima 2015/16

Obraz
© Marc Jacobs

Po debiucie w teledysku Robina Thicke i Pharrella Williamsa"Blurred Lines", Emily Ratajkowski nie może narzekać na brak zleceń. Modelka pojawiła się już między innymi w kultowym wydaniu magazynu "Sport Illustrated Swim Issue", w sesjach dla "CR Fashion Book", "Elle", "W Magazine", "Treats!", "Cosmopolitan", w lookbooku H&M i Rag & Bone oraz konsekwentnie realizuje się jako aktorka.

A fakt, że Ratajkowski zaproszona została do udziału w najnowszej kampanii* Marca Jacobsa* może jedynie przyśpieszyć rozwijającą się i tak bardzo prężnie karierę modelki oraz pomóc jej zerwać z wizerunkiem "dziewczyny od bielizny".

Były dyrektor kreatywny Louis Vuitton, który obecnie skupił się na rozwoju sygnowanej swoim nazwiskiem marki, od dla słynie z realizacji oryginalnych i kontrowersyjnych kampanii z udziałem zaprzyjaźnionych z nim gwiazd oraz osobowości show-biznesu. W tym sezonie, oprócz Emily, na zdjęciach zobaczymy także Cher, Sofię Coppolę, Winonę Ryder, frontmana Red Hot Chili Peppers Anthony'ego Kiedisa z synem, autora teksów i producenta Stevena Mackeya oraz 14-letnią Willow Smith.

Autorem sesji jest ponownie David Sims. Kampanię Marc Jacobs na sezon jesień zima 2015/16 znajdziecie w galerii.

10 / 10Cher

Obraz
© Marc Jacobs

Po debiucie w teledysku Robina Thicke i Pharrella Williamsa"Blurred Lines", Emily Ratajkowski nie może narzekać na brak zleceń. Modelka pojawiła się już między innymi w kultowym wydaniu magazynu "Sport Illustrated Swim Issue", w sesjach dla "CR Fashion Book", "Elle", "W Magazine", "Treats!", "Cosmopolitan", w lookbooku H&M i Rag & Bone oraz konsekwentnie realizuje się jako aktorka.

A fakt, że Ratajkowski zaproszona została do udziału w najnowszej kampanii* Marca Jacobsa* może jedynie przyśpieszyć rozwijającą się i tak bardzo prężnie karierę modelki oraz pomóc jej zerwać z wizerunkiem "dziewczyny od bielizny".

Były dyrektor kreatywny Louis Vuitton, który obecnie skupił się na rozwoju sygnowanej swoim nazwiskiem marki, od dla słynie z realizacji oryginalnych i kontrowersyjnych kampanii z udziałem zaprzyjaźnionych z nim gwiazd oraz osobowości show-biznesu. W tym sezonie, oprócz Emily, na zdjęciach zobaczymy także Cher, Sofię Coppolę, Winonę Ryder, frontmana Red Hot Chili Peppers Anthony'ego Kiedisa z synem, autora teksów i producenta Stevena Mackeya oraz 14-letnią Willow Smith.

Autorem sesji jest ponownie David Sims. Kampanię Marc Jacobs na sezon jesień zima 2015/16 znajdziecie w galerii.

Wybrane dla Ciebie

Wieniawa na tym samym wybiegu co Kendall Jenner. Olśniła kreacją
Wieniawa na tym samym wybiegu co Kendall Jenner. Olśniła kreacją
Grała w "Słonecznym patrolu". Dziś ma 56 lat i mnóstwo tatuaży
Grała w "Słonecznym patrolu". Dziś ma 56 lat i mnóstwo tatuaży
Jest ze znanym raperem. Zrobili im wspólne zdjęcie na premierze
Jest ze znanym raperem. Zrobili im wspólne zdjęcie na premierze
Aż huczy o ich zaręczynach. Tak odpowiedzieli dziennikarce
Aż huczy o ich zaręczynach. Tak odpowiedzieli dziennikarce
Nagie plecy i intrygujący przód. Wszyscy patrzyli tylko na nią
Nagie plecy i intrygujący przód. Wszyscy patrzyli tylko na nią
Odniosła się do słów Watson. Nie zostawiła na aktorce suchej nitki
Odniosła się do słów Watson. Nie zostawiła na aktorce suchej nitki
Był z żoną przez ponad 40 lat. O jej odejściu wiadomo niewiele
Był z żoną przez ponad 40 lat. O jej odejściu wiadomo niewiele
Nosi szpilki "slingback". Fashionistki nie uznają teraz innych
Nosi szpilki "slingback". Fashionistki nie uznają teraz innych
Gdy poznał żonę, miała dziecko. Tak mówi dziś o relacji z córką
Gdy poznał żonę, miała dziecko. Tak mówi dziś o relacji z córką
Wsyp 5 łyżek do odpływu i zalej wrzątkiem. "Wyżre" gnijące resztki
Wsyp 5 łyżek do odpływu i zalej wrzątkiem. "Wyżre" gnijące resztki
Ujawniła, jak schudła. "Byłam przykryta tym wszystkim"
Ujawniła, jak schudła. "Byłam przykryta tym wszystkim"
Zamiast wyrzucać, zakop w ogrodzie. Efekt na wagę złota
Zamiast wyrzucać, zakop w ogrodzie. Efekt na wagę złota