GwiazdyEmily Ratajkowski gwiazdą kampanii Marc Jacobs

Emily Ratajkowski gwiazdą kampanii Marc Jacobs

Emily Ratajkowski gwiazdą kampanii Marc Jacobs
Źródło zdjęć: © ons

Po debiucie w teledysku Robina Thicke i Pharrella Williamsa "Blurred Lines", Emily Ratajkowski nie może narzekać na brak zleceń.

Po debiucie w teledysku Robina Thicke i Pharrella Williamsa"Blurred Lines", Emily Ratajkowski nie może narzekać na brak zleceń. Modelka pojawiła się już między innymi w kultowym wydaniu magazynu "Sport Illustrated Swim Issue", w sesjach dla "CR Fashion Book", "Elle", "W Magazine", "Treats!", "Cosmopolitan", w lookbooku H&M i Rag & Bone oraz konsekwentnie realizuje się jako aktorka.

A fakt, że Ratajkowski zaproszona została do udziału w najnowszej kampanii* Marca Jacobsa* może jedynie przyśpieszyć rozwijającą się i tak bardzo prężnie karierę modelki oraz pomóc jej zerwać z wizerunkiem "dziewczyny od bielizny".

Były dyrektor kreatywny Louis Vuitton, który obecnie skupił się na rozwoju sygnowanej swoim nazwiskiem marki, od dla słynie z realizacji oryginalnych i kontrowersyjnych kampanii z udziałem zaprzyjaźnionych z nim gwiazd oraz osobowości show-biznesu. W tym sezonie, oprócz Emily, na zdjęciach zobaczymy także Cher, Sofię Coppolę, Winonę Ryder, frontmana Red Hot Chili Peppers Anthony'ego Kiedisa z synem, autora teksów i producenta Stevena Mackeya oraz 14-letnią Willow Smith.

Autorem sesji jest ponownie David Sims. Kampanię Marc Jacobs na sezon jesień zima 2015/16 znajdziecie w galerii.

1 / 9

Kampania Marc Jacobs jesień zima 2015/16

Obraz
© ONS

Po debiucie w teledysku Robina Thicke i Pharrella Williamsa"Blurred Lines", Emily Ratajkowski nie może narzekać na brak zleceń. Modelka pojawiła się już między innymi w kultowym wydaniu magazynu "Sport Illustrated Swim Issue", w sesjach dla "CR Fashion Book", "Elle", "W Magazine", "Treats!", "Cosmopolitan", w lookbooku H&M i Rag & Bone oraz konsekwentnie realizuje się jako aktorka.

A fakt, że Ratajkowski zaproszona została do udziału w najnowszej kampanii* Marca Jacobsa* może jedynie przyśpieszyć rozwijającą się i tak bardzo prężnie karierę modelki oraz pomóc jej zerwać z wizerunkiem "dziewczyny od bielizny".

Były dyrektor kreatywny Louis Vuitton, który obecnie skupił się na rozwoju sygnowanej swoim nazwiskiem marki, od dla słynie z realizacji oryginalnych i kontrowersyjnych kampanii z udziałem zaprzyjaźnionych z nim gwiazd oraz osobowości show-biznesu. W tym sezonie, oprócz Emily, na zdjęciach zobaczymy także Cher, Sofię Coppolę, Winonę Ryder, frontmana Red Hot Chili Peppers Anthony'ego Kiedisa z synem, autora teksów i producenta Stevena Mackeya oraz 14-letnią Willow Smith.

Autorem sesji jest ponownie David Sims. Kampanię Marc Jacobs na sezon jesień zima 2015/16 znajdziecie w galerii.

2 / 9

Emily Ratajkowski

Obraz
© Marc Jacobs

Po debiucie w teledysku Robina Thicke i Pharrella Williamsa"Blurred Lines", Emily Ratajkowski nie może narzekać na brak zleceń. Modelka pojawiła się już między innymi w kultowym wydaniu magazynu "Sport Illustrated Swim Issue", w sesjach dla "CR Fashion Book", "Elle", "W Magazine", "Treats!", "Cosmopolitan", w lookbooku H&M i Rag & Bone oraz konsekwentnie realizuje się jako aktorka.

A fakt, że Ratajkowski zaproszona została do udziału w najnowszej kampanii* Marca Jacobsa* może jedynie przyśpieszyć rozwijającą się i tak bardzo prężnie karierę modelki oraz pomóc jej zerwać z wizerunkiem "dziewczyny od bielizny".

Były dyrektor kreatywny Louis Vuitton, który obecnie skupił się na rozwoju sygnowanej swoim nazwiskiem marki, od dla słynie z realizacji oryginalnych i kontrowersyjnych kampanii z udziałem zaprzyjaźnionych z nim gwiazd oraz osobowości show-biznesu. W tym sezonie, oprócz Emily, na zdjęciach zobaczymy także Cher, Sofię Coppolę, Winonę Ryder, frontmana Red Hot Chili Peppers Anthony'ego Kiedisa z synem, autora teksów i producenta Stevena Mackeya oraz 14-letnią Willow Smith.

Autorem sesji jest ponownie David Sims. Kampanię Marc Jacobs na sezon jesień zima 2015/16 znajdziecie w galerii.

3 / 9

Sofia Coppola

Obraz
© Marc Jacobs

Po debiucie w teledysku Robina Thicke i Pharrella Williamsa"Blurred Lines", Emily Ratajkowski nie może narzekać na brak zleceń. Modelka pojawiła się już między innymi w kultowym wydaniu magazynu "Sport Illustrated Swim Issue", w sesjach dla "CR Fashion Book", "Elle", "W Magazine", "Treats!", "Cosmopolitan", w lookbooku H&M i Rag & Bone oraz konsekwentnie realizuje się jako aktorka.

A fakt, że Ratajkowski zaproszona została do udziału w najnowszej kampanii* Marca Jacobsa* może jedynie przyśpieszyć rozwijającą się i tak bardzo prężnie karierę modelki oraz pomóc jej zerwać z wizerunkiem "dziewczyny od bielizny".

Były dyrektor kreatywny Louis Vuitton, który obecnie skupił się na rozwoju sygnowanej swoim nazwiskiem marki, od dla słynie z realizacji oryginalnych i kontrowersyjnych kampanii z udziałem zaprzyjaźnionych z nim gwiazd oraz osobowości show-biznesu. W tym sezonie, oprócz Emily, na zdjęciach zobaczymy także Cher, Sofię Coppolę, Winonę Ryder, frontmana Red Hot Chili Peppers Anthony'ego Kiedisa z synem, autora teksów i producenta Stevena Mackeya oraz 14-letnią Willow Smith.

Autorem sesji jest ponownie David Sims. Kampanię Marc Jacobs na sezon jesień zima 2015/16 znajdziecie w galerii.

4 / 9

Winona Ryder

Obraz
© Marc Jacobs

Po debiucie w teledysku Robina Thicke i Pharrella Williamsa"Blurred Lines", Emily Ratajkowski nie może narzekać na brak zleceń. Modelka pojawiła się już między innymi w kultowym wydaniu magazynu "Sport Illustrated Swim Issue", w sesjach dla "CR Fashion Book", "Elle", "W Magazine", "Treats!", "Cosmopolitan", w lookbooku H&M i Rag & Bone oraz konsekwentnie realizuje się jako aktorka.

A fakt, że Ratajkowski zaproszona została do udziału w najnowszej kampanii* Marca Jacobsa* może jedynie przyśpieszyć rozwijającą się i tak bardzo prężnie karierę modelki oraz pomóc jej zerwać z wizerunkiem "dziewczyny od bielizny".

Były dyrektor kreatywny Louis Vuitton, który obecnie skupił się na rozwoju sygnowanej swoim nazwiskiem marki, od dla słynie z realizacji oryginalnych i kontrowersyjnych kampanii z udziałem zaprzyjaźnionych z nim gwiazd oraz osobowości show-biznesu. W tym sezonie, oprócz Emily, na zdjęciach zobaczymy także Cher, Sofię Coppolę, Winonę Ryder, frontmana Red Hot Chili Peppers Anthony'ego Kiedisa z synem, autora teksów i producenta Stevena Mackeya oraz 14-letnią Willow Smith.

Autorem sesji jest ponownie David Sims. Kampanię Marc Jacobs na sezon jesień zima 2015/16 znajdziecie w galerii.

5 / 9

Winona Ryder

Obraz
© Marc Jacobs

Po debiucie w teledysku Robina Thicke i Pharrella Williamsa"Blurred Lines", Emily Ratajkowski nie może narzekać na brak zleceń. Modelka pojawiła się już między innymi w kultowym wydaniu magazynu "Sport Illustrated Swim Issue", w sesjach dla "CR Fashion Book", "Elle", "W Magazine", "Treats!", "Cosmopolitan", w lookbooku H&M i Rag & Bone oraz konsekwentnie realizuje się jako aktorka.

A fakt, że Ratajkowski zaproszona została do udziału w najnowszej kampanii* Marca Jacobsa* może jedynie przyśpieszyć rozwijającą się i tak bardzo prężnie karierę modelki oraz pomóc jej zerwać z wizerunkiem "dziewczyny od bielizny".

Były dyrektor kreatywny Louis Vuitton, który obecnie skupił się na rozwoju sygnowanej swoim nazwiskiem marki, od dla słynie z realizacji oryginalnych i kontrowersyjnych kampanii z udziałem zaprzyjaźnionych z nim gwiazd oraz osobowości show-biznesu. W tym sezonie, oprócz Emily, na zdjęciach zobaczymy także Cher, Sofię Coppolę, Winonę Ryder, frontmana Red Hot Chili Peppers Anthony'ego Kiedisa z synem, autora teksów i producenta Stevena Mackeya oraz 14-letnią Willow Smith.

Autorem sesji jest ponownie David Sims. Kampanię Marc Jacobs na sezon jesień zima 2015/16 znajdziecie w galerii.

6 / 9

Anthony Kiedis

Obraz
© Marc Jacobs

Po debiucie w teledysku Robina Thicke i Pharrella Williamsa"Blurred Lines", Emily Ratajkowski nie może narzekać na brak zleceń. Modelka pojawiła się już między innymi w kultowym wydaniu magazynu "Sport Illustrated Swim Issue", w sesjach dla "CR Fashion Book", "Elle", "W Magazine", "Treats!", "Cosmopolitan", w lookbooku H&M i Rag & Bone oraz konsekwentnie realizuje się jako aktorka.

A fakt, że Ratajkowski zaproszona została do udziału w najnowszej kampanii* Marca Jacobsa* może jedynie przyśpieszyć rozwijającą się i tak bardzo prężnie karierę modelki oraz pomóc jej zerwać z wizerunkiem "dziewczyny od bielizny".

Były dyrektor kreatywny Louis Vuitton, który obecnie skupił się na rozwoju sygnowanej swoim nazwiskiem marki, od dla słynie z realizacji oryginalnych i kontrowersyjnych kampanii z udziałem zaprzyjaźnionych z nim gwiazd oraz osobowości show-biznesu. W tym sezonie, oprócz Emily, na zdjęciach zobaczymy także Cher, Sofię Coppolę, Winonę Ryder, frontmana Red Hot Chili Peppers Anthony'ego Kiedisa z synem, autora teksów i producenta Stevena Mackeya oraz 14-letnią Willow Smith.

Autorem sesji jest ponownie David Sims. Kampanię Marc Jacobs na sezon jesień zima 2015/16 znajdziecie w galerii.

7 / 9

Steven Mackey

Obraz
© Marc Jacobs

Po debiucie w teledysku Robina Thicke i Pharrella Williamsa"Blurred Lines", Emily Ratajkowski nie może narzekać na brak zleceń. Modelka pojawiła się już między innymi w kultowym wydaniu magazynu "Sport Illustrated Swim Issue", w sesjach dla "CR Fashion Book", "Elle", "W Magazine", "Treats!", "Cosmopolitan", w lookbooku H&M i Rag & Bone oraz konsekwentnie realizuje się jako aktorka.

A fakt, że Ratajkowski zaproszona została do udziału w najnowszej kampanii* Marca Jacobsa* może jedynie przyśpieszyć rozwijającą się i tak bardzo prężnie karierę modelki oraz pomóc jej zerwać z wizerunkiem "dziewczyny od bielizny".

Były dyrektor kreatywny Louis Vuitton, który obecnie skupił się na rozwoju sygnowanej swoim nazwiskiem marki, od dla słynie z realizacji oryginalnych i kontrowersyjnych kampanii z udziałem zaprzyjaźnionych z nim gwiazd oraz osobowości show-biznesu. W tym sezonie, oprócz Emily, na zdjęciach zobaczymy także Cher, Sofię Coppolę, Winonę Ryder, frontmana Red Hot Chili Peppers Anthony'ego Kiedisa z synem, autora teksów i producenta Stevena Mackeya oraz 14-letnią Willow Smith.

Autorem sesji jest ponownie David Sims. Kampanię Marc Jacobs na sezon jesień zima 2015/16 znajdziecie w galerii.

8 / 9

Kampania Marc Jacobs jesień zima 2015/16

Obraz
© Marc Jacobs

Po debiucie w teledysku Robina Thicke i Pharrella Williamsa"Blurred Lines", Emily Ratajkowski nie może narzekać na brak zleceń. Modelka pojawiła się już między innymi w kultowym wydaniu magazynu "Sport Illustrated Swim Issue", w sesjach dla "CR Fashion Book", "Elle", "W Magazine", "Treats!", "Cosmopolitan", w lookbooku H&M i Rag & Bone oraz konsekwentnie realizuje się jako aktorka.

A fakt, że Ratajkowski zaproszona została do udziału w najnowszej kampanii* Marca Jacobsa* może jedynie przyśpieszyć rozwijającą się i tak bardzo prężnie karierę modelki oraz pomóc jej zerwać z wizerunkiem "dziewczyny od bielizny".

Były dyrektor kreatywny Louis Vuitton, który obecnie skupił się na rozwoju sygnowanej swoim nazwiskiem marki, od dla słynie z realizacji oryginalnych i kontrowersyjnych kampanii z udziałem zaprzyjaźnionych z nim gwiazd oraz osobowości show-biznesu. W tym sezonie, oprócz Emily, na zdjęciach zobaczymy także Cher, Sofię Coppolę, Winonę Ryder, frontmana Red Hot Chili Peppers Anthony'ego Kiedisa z synem, autora teksów i producenta Stevena Mackeya oraz 14-letnią Willow Smith.

Autorem sesji jest ponownie David Sims. Kampanię Marc Jacobs na sezon jesień zima 2015/16 znajdziecie w galerii.

9 / 9

Cher

Obraz
© Marc Jacobs

Po debiucie w teledysku Robina Thicke i Pharrella Williamsa"Blurred Lines", Emily Ratajkowski nie może narzekać na brak zleceń. Modelka pojawiła się już między innymi w kultowym wydaniu magazynu "Sport Illustrated Swim Issue", w sesjach dla "CR Fashion Book", "Elle", "W Magazine", "Treats!", "Cosmopolitan", w lookbooku H&M i Rag & Bone oraz konsekwentnie realizuje się jako aktorka.

A fakt, że Ratajkowski zaproszona została do udziału w najnowszej kampanii* Marca Jacobsa* może jedynie przyśpieszyć rozwijającą się i tak bardzo prężnie karierę modelki oraz pomóc jej zerwać z wizerunkiem "dziewczyny od bielizny".

Były dyrektor kreatywny Louis Vuitton, który obecnie skupił się na rozwoju sygnowanej swoim nazwiskiem marki, od dla słynie z realizacji oryginalnych i kontrowersyjnych kampanii z udziałem zaprzyjaźnionych z nim gwiazd oraz osobowości show-biznesu. W tym sezonie, oprócz Emily, na zdjęciach zobaczymy także Cher, Sofię Coppolę, Winonę Ryder, frontmana Red Hot Chili Peppers Anthony'ego Kiedisa z synem, autora teksów i producenta Stevena Mackeya oraz 14-letnią Willow Smith.

Autorem sesji jest ponownie David Sims. Kampanię Marc Jacobs na sezon jesień zima 2015/16 znajdziecie w galerii.

emily ratajkowskimarc jacobskampania

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (11)