ModaGiorgio Armani wiosna-lato 2013

Giorgio Armani wiosna-lato 2013

Giorgio Armani wiosna-lato 2013

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orała, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

(bb), kobieta.wp.pl

1 / 20

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

2 / 20

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

3 / 20

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

4 / 20

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

5 / 20

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

6 / 20

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

7 / 20

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

8 / 20

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

9 / 20

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

10 / 20

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

11 / 20

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

12 / 20

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

13 / 20

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

14 / 20

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

15 / 20

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

16 / 20

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

17 / 20

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

18 / 20

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

19 / 20

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

20 / 20

Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

(bb), kobieta.wp.pl

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (0)