Giorgio Armani wiosna-lato 2013

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orała, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

Obraz

/ 21Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

(bb), kobieta.wp.pl

/ 21Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

/ 21Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

/ 21Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

/ 21Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

/ 21Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

/ 21Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

/ 21Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

/ 21Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

10 / 21Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

11 / 21Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

12 / 21Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

13 / 21Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

14 / 21Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

15 / 21Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

16 / 21Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

17 / 21Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

18 / 21Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

19 / 21Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

20 / 21Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

21 / 21Styl i klasa ponad wszystko!

Obraz
© Eastnews

Armani wraz z Chanel zajmują jedno z głównych miejsc wśród światowych marek luksusowych. Do pierwszych projektów domu mody należały luźne marynarki, które nie miały usztywnień, a utrzymane były w stonowanych barwach. Kojarzono je głównie ze strojem osób pracujących w biznesie. Ważnym przełomem był rok 1980, kiedy to Richard Gere pokazał garnitury od Armaniego w filmie "Amerykański żigolak". Logo firmy przypomina orła, którego skrzydła są szeroko rozpostarte, można uznać to za symbol wzlatującej ku górze marki.

W kolekcji na wiosnę i lato 2013 znalazły się proste fasony, ciekawe nakrycia głowy, stonowane barwy, kobiece sukienki oraz duża liczba marynarek. Ale to tylko namiastka całości. Zobacz jak wygląda nowe oblicze dobrego stylu!

(bb), kobieta.wp.pl

Wybrane dla Ciebie
Wskoczyła w prześwitujące spodnie. Uwagę zwracał też odsłonięty brzuch
Wskoczyła w prześwitujące spodnie. Uwagę zwracał też odsłonięty brzuch
Po 50-tce "przechodzą woltę". "Chodzi o wejście w związek z kobietą"
Po 50-tce "przechodzą woltę". "Chodzi o wejście w związek z kobietą"
Jest po ślubie z partnerką. Ocenia wyrok o związkach jednopłciowych
Jest po ślubie z partnerką. Ocenia wyrok o związkach jednopłciowych
Spryskaj podeszwy. Już nie poślizgniesz się na chodniku
Spryskaj podeszwy. Już nie poślizgniesz się na chodniku
Dwuznaczne pozycje na występach. Seksuolożka apeluje do rodziców
Dwuznaczne pozycje na występach. Seksuolożka apeluje do rodziców
Wypróbowała hitową maseczkę na trądzik. Skóra wygląda o niebo lepiej
Wypróbowała hitową maseczkę na trądzik. Skóra wygląda o niebo lepiej
Dwaj polscy królowie poślubili tę samą kobietę. Jedyny taki przypadek w historii
Dwaj polscy królowie poślubili tę samą kobietę. Jedyny taki przypadek w historii
Rozsyp na kostce zamiast soli. Lód przestanie być problemem
Rozsyp na kostce zamiast soli. Lód przestanie być problemem
Ekspertka "ŚOPW" reaguje po odcinku. Komentuje zachowanie uczestników
Ekspertka "ŚOPW" reaguje po odcinku. Komentuje zachowanie uczestników
Wlej do odpływu. "Wyżre" cały brud
Wlej do odpływu. "Wyżre" cały brud
Zając stawia na naturalny look. Lansuje "clean girl manicure"
Zając stawia na naturalny look. Lansuje "clean girl manicure"
Efekt "Domu dobrego". Kobiety dzwonią dwa razy częściej
Efekt "Domu dobrego". Kobiety dzwonią dwa razy częściej