ModaHouse - oferta i historia marki

    House - oferta i historia marki

    House - oferta i historia marki
    Źródło zdjęć: © Facebook.com | house.clothing

    1 / 4

    House - moda młodzieżowa

    Obraz
    © Facebook.com | house.clothing

    House to polska marka odzieżowa dedykowana młodzieży szkolnej i studenckiej. Należy do gdańskiego odzieżowego giganta, LPP S.A.

    House – historia marki

    Marka House powstała w 1997 roku jako marka firmy Artman S.A. z siedzibą w Krakowie. Przedsiębiorstwo początkowo działało w charakterze hurtowni odzieży innych firm i nosiło nazwę House of colours, a jego asortyment dedykowany był osobom w wieku od 18 do 30 lat. Pierwsza kolekcja House of colours pojawiła się w 1998 roku i spotkała się ze sporym zainteresowaniem ze strony odbiorców. Dlatego właśnie w 2001 roku zarząd firmy Artman postanowił otworzyć sieć sklepów, która do 2003 roku rozrosła się do 51 sklepów firmowych i 26 franczyzowych. Wkrótce asortyment sklepów zawężono do grupy wiekowej od 15 do 25 lat, a nazwę skrócono do obecnej, czyli House.

    W 2004 roku przedsiębiorstwo Artman przekształcono w spółkę akcyjną, która weszła na warszawską Giełdę Papierów Wartościowych. W 2009 roku firma zakończyła działalność, a marka House została przejęta przez gdańskie przedsiębiorstwo LPP S.A. Pod jego skrzydłami rozrosła się do 165 sklepów w Polsce i 110 za granicą.

    House – oferta

    Kolekcje odzieży House dedykowane są młodzieży od 13. do 25. roku życia. W asortymencie damskim klientki znajdą artykuły takie jak:

    • kurtki damskie House,
    • sukienki House,
    • T-shirty House,
    • bluzy House,
    • torebki House,
    • buty House,
    • spódnice House.

    Kolekcje męskie, podobnie jak damskie, zachowane są w sportowym charakterze. Klienci sklepów House na półkach znajdą między innymi:

    • bluzy męskie House,
    • kurtki męskie House,
    • buty House,
    • koszulki House,
    • spodnie House,
    • koszule House.

    Marka House lansuje swoje kolekcje dwa razy do roku, w sezonie wiosenno-letnim oraz jesienno-zimowym. W swoich kampaniach wykorzystuje chwytliwe, młodzieżowe hasła, zazwyczaj w języku angielskim. Najciekawsze z nich to "Gangsta in da House" z sezonu jesień-zima 2003/2004, "Freezestyle" z kolekcji jesień-zima 2004/2005, "Clothes Talk" - wiosna-lato 2005 czy "All eyes on you" z kolekcji jesień-zima 2017/2018.

    2 / 4

    House - asortyment mody damskiej

    Obraz
    © Facebook.com | house.clothing

    Marka House oferuje szeroki asortyment odzieży damskiej. Stylistyka kolekcji House nawiązuje do stylu sportowego i street fashion.

    3 / 4

    House - odzież męska

    Obraz
    © Facebook.com | house.clothing

    House oferuje także ciekawe kolekcje męskie. W asortymencie znajdą się kurtki, bluzy czy spodnie.

    4 / 4

    House - kolekcje obuwia

    Obraz
    © Facebook.com | house.clothing

    House oferuje obuwie sportowe, sandały, baleriny, a jesienią i zimą botki i kozaki. W sezonie jesiennym 2017 w kolekcji damskiej hitem okazały się botki motocyklowe.

    modapolska marka odzieżowamoda sportowa
    Komentarze (7)