House - oferta i historia marki
House - moda młodzieżowa
House – historia marki
Marka House powstała w 1997 roku jako marka firmy Artman S.A. z siedzibą w Krakowie. Przedsiębiorstwo początkowo działało w charakterze hurtowni odzieży innych firm i nosiło nazwę House of colours, a jego asortyment dedykowany był osobom w wieku od 18 do 30 lat. Pierwsza kolekcja House of colours pojawiła się w 1998 roku i spotkała się ze sporym zainteresowaniem ze strony odbiorców. Dlatego właśnie w 2001 roku zarząd firmy Artman postanowił otworzyć sieć sklepów, która do 2003 roku rozrosła się do 51 sklepów firmowych i 26 franczyzowych. Wkrótce asortyment sklepów zawężono do grupy wiekowej od 15 do 25 lat, a nazwę skrócono do obecnej, czyli House.
W 2004 roku przedsiębiorstwo Artman przekształcono w spółkę akcyjną, która weszła na warszawską Giełdę Papierów Wartościowych. W 2009 roku firma zakończyła działalność, a marka House została przejęta przez gdańskie przedsiębiorstwo LPP S.A. Pod jego skrzydłami rozrosła się do 165 sklepów w Polsce i 110 za granicą.
House – oferta
Kolekcje odzieży House dedykowane są młodzieży od 13. do 25. roku życia. W asortymencie damskim klientki znajdą artykuły takie jak:
- kurtki damskie House,
- sukienki House,
- T-shirty House,
- bluzy House,
- torebki House,
- buty House,
- spódnice House.
Kolekcje męskie, podobnie jak damskie, zachowane są w sportowym charakterze. Klienci sklepów House na półkach znajdą między innymi:
- bluzy męskie House,
- kurtki męskie House,
- buty House,
- koszulki House,
- spodnie House,
- koszule House.
House – kampanie reklamowe
Marka House lansuje swoje kolekcje dwa razy do roku, w sezonie wiosenno-letnim oraz jesienno-zimowym. W swoich kampaniach wykorzystuje chwytliwe, młodzieżowe hasła, zazwyczaj w języku angielskim. Najciekawsze z nich to "Gangsta in da House" z sezonu jesień-zima 2003/2004, "Freezestyle" z kolekcji jesień-zima 2004/2005, "Clothes Talk" - wiosna-lato 2005 czy "All eyes on you" z kolekcji jesień-zima 2017/2018.