Jakie kolory połączą Polaków?
Blue velvet czy śliwkowa krynolina? Który wybrać do salonu? Spory na temat doboru koloru ścian w mieszkaniu są od dawna. Dekoral w ramach kampanii Kolorowa Polska doradzi Polakom jak łączyć kolory na ścianach, tak by mieszkanie wyglądało modnie. Dzięki odpowiednio dobranym barwom każdy będzie zadowolony, a spór zostanie zażegnany.
28.04.2015 | aktual.: 28.04.2015 11:30
Blue velvet czy śliwkowa krynolina? Który wybrać do salonu? Spory na temat doboru koloru ścian w mieszkaniu są od dawna. Dekoral w ramach kampanii "Kolorowa Polska" doradzi Polakom, jak łączyć kolory na ścianach, tak by mieszkanie wyglądało modnie. Dzięki odpowiednio dobranym barwom, każdy będzie zadowolony, a spór zostanie zażegnany.
Pomoc eksperta
W tym roku dwóch ekspertów Dekoral: Kamdi Sosnowska i Bartosz Głogowski udzielą internautom wszelkich porad związanych z urządzeniem mieszkania, metamorfozą czy doborem koloru ścian. Jak się do nich zwrócić? Wystarczy we wpisie na Facebooku lub na forum dodać #kolorowapolska, a specjaliści Dekoral przybędą z pomocą. Przygotują spersonalizowaną odpowiedź w formie pisemnej, wideo lub animacji.
Kolorowa Polska
W ubiegłym roku "Kolorowa Polska" zbadała preferencje kolorystyczne Polaków w odniesieniu do ich miejsca zamieszkania, płci, wieku i upodobań kolorystycznych. W tym roku zostaną zbadane preferencje ankietowanych w odniesieniu do kolorów, wskazując im jednocześnie, jak je ze sobą łączyć.
Badanie kolorystyczne i iPhone 5C!
Dane zostaną zebrane z ankiet wypełnionych na www.kolorowpolska.pl oraz podczas wydarzenia w mieście, do którego zostanie wysłana instalacja świetlna. Badanie encefalografem pozwoli poznać myśli dwóch badanych osób, wskazując jednocześnie co ich łączy.
W jakim mieście odbędzie się wydarzenie? Tego jeszcze nie wiadomo. Zostanie ono wyłonione podczas głosowania internautów. Zarówno podczas głosowania, jak i wypełniania ankiety, pojawi się możliwość wygrania iPhone’a 5C. Można go będzie również zdobyć udostępniając swoje zdjęcie z #kolorowapolska na swoim profilu na Facebooku.
Raport Cała kampania zakończy się podsumowaniem zebranych informacji w formie raportu w magazynie "Cztery Kąty". Dowiemy się z niego, jakie połączenia kolorystyczne dominują w gustach Polaków.