Jesienna kampania House

1 października ruszyła jesienna kampania HOUSE „Let’s face it”. Na luzie, z humorem i w przewrotny sposób marka obala truizmy, które od najmłodszych lat wpaja się młodym ludziom. Wykorzystuje do tego wytarte hasła i jak zwykle świetne zdjęcia wizerunkowe.

Obraz
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe

1 października ruszyła jesienna kampania HOUSE „Let’s face it”. Na luzie, z humorem i w przewrotny sposób marka obala truizmy, które od najmłodszych lat wpaja się młodym ludziom. Wykorzystuje do tego wytarte hasła i jak zwykle świetne zdjęcia wizerunkowe.

Każdy z nas wielokrotnie słyszał je od rodziców i nauczycieli. „Najpierw obowiązki później przyjemności”, „Grunt to dobre wychowanie”, „Edukacja jest najważniejsza”, „Rozsądek przede wszystkim” - to właśnie hasła jesiennej kampanii HOUSE. W zestawieniu z kontrastującymi zdjęciami stają się ironicznym komentarzem, idealnie przedstawiającym nonszalancki stosunek i dystans młodych ludzi wobec truizmów, które powtarzają dorośli. Hasło przewodnie kampanii - „let’s face it” – to sposób HOUSE’a na puszczenie oka do klientów a także, jak twierdzą twórcy kampanii, próba przewartościowania utartych stwierdzeń i uwolnienia ich od skostniałego znaczenia, które ma coraz mniej wspólnego z rzeczywistością.

Autorem zdjęć, które powstały w Londynie, jest Rafał Milach, uznany już fotograf młodego pokolenia, laureat m.in. prestiżowej nagrody World Press Photo, nagradzany na międzynarodowych festiwalach fotograficznych, również za zdjęcia dla HOUSE. To kolejna sesja, jaką wykonał dla marki, dzięki czemu kampania jest naturalną kontynuacją rozpoznawalnego już dobrze wizerunku HOUSE’a – marki młodych ludzi, którzy od poprawności bardziej cenią sobie wolność, spontaniczność, przyjaciół i dobrą zabawę.

Myśl przewodnia kampanii „let’s face it” determinuje nie tylko stronę wizualną, ale również pozostałe działania reklamowe, których miejscem będą Internet, prasa i outdoor. Pomysłodawcą całej kampanii jest agencja reklamowa Plej, a jej opiekunem kreatywnym - Dział Marketingu HOUSE. Produkcją zdjęciową zajęła się agencja fotograficzna AF Photo. Stronę internetową oraz koncepcję interaktywną kampanii stworzyła agencja Huncwot, a media tradycyjne zaplanował dom mediowy Maxus.

Źródło artykułu: Informacja prasowa
Wybrane dla Ciebie
Emma Stone po latach wyznała, jak naprawdę się nazywa.To dlatego zmieniła imię
Emma Stone po latach wyznała, jak naprawdę się nazywa.To dlatego zmieniła imię
Problemy intymne Polaków. Seksuolog: "Seks zaczyna się w głowie"
Problemy intymne Polaków. Seksuolog: "Seks zaczyna się w głowie"
Marta Nawrocka ma 39 lat. "Jestem formalnie emerytką"
Marta Nawrocka ma 39 lat. "Jestem formalnie emerytką"
Pisarek bawi się w Nowym Jorku. Pozuje w butach, które od lat budzą kontrowersje
Pisarek bawi się w Nowym Jorku. Pozuje w butach, które od lat budzą kontrowersje
Sieńczyłło wspomina zmarłego męża. Zdradziła, co usłyszał od ks. Popiełuszki
Sieńczyłło wspomina zmarłego męża. Zdradziła, co usłyszał od ks. Popiełuszki
Bartosz Porczyk skończył 45 lat. Prywatnie związany jest z siostrą znanej aktorki
Bartosz Porczyk skończył 45 lat. Prywatnie związany jest z siostrą znanej aktorki
Pono nie żyje. Tak Sokół pożegnał przyjaciela
Pono nie żyje. Tak Sokół pożegnał przyjaciela
Milczała przez 17 lat. Teraz otworzyła się na temat śmierci chłopaka
Milczała przez 17 lat. Teraz otworzyła się na temat śmierci chłopaka
Kiedy bielić drzewa w ogrodzie? Kto się zagapi, ten pożałuje
Kiedy bielić drzewa w ogrodzie? Kto się zagapi, ten pożałuje
Grała w kultowych filmach. Tak dziś wygląda 79-letnia Sally Field
Grała w kultowych filmach. Tak dziś wygląda 79-letnia Sally Field
Hailey Bieber lansuje "frosted tips". Najmodniejsze paznokcie na zimę
Hailey Bieber lansuje "frosted tips". Najmodniejsze paznokcie na zimę
To już ostatni dzwonek. Tuje szybko ci się odwdzięczą
To już ostatni dzwonek. Tuje szybko ci się odwdzięczą