Jesienny luksus według TOVA

Obraz
Źródło zdjęć: © TOVA

/ 6TOVA jesień-zima 2016/2017

Obraz
© TOVA

– Luksus nie polega na kupowaniu kosztownych rzeczy, luksus to życie w taki sposób, by móc rzeczy doceniać – podkreślał Oscar de la Renta. TOVA w sezonie jesień/zima 2016 pisze własną definicję luksusu, na którą składają się: skandynawska radość z życia i służący człowiekowi design.

- Kolekcja jesień-zima 2016 to opowieść o smaku życia, o byciu w ciągłym ruchu, ale w tym ruchu otaczaniu się luksusem, czyli wygodnymi ubraniami, które mają nam służyć, pięknymi, ręcznie wykonanymi przedmiotami czy chociażby kubkiem dobrej kawy zapewniającym nam relaks po całym dniu pracy – komentuje Katarzyna Janecka, założycielka i projektantka marki TOVA.
Luksus w interpretacji TOVY to także wysmakowana elegancja i objawiająca się w detalach jakość zapewniana przez najlepszych polskich rzemieślników współpracujących z marką.
- Jakość to codzienność, w której funkcjonuje TOVA. Dlatego śmiało mogę powiedzieć, że staliśmy się ekspertami od wygody. Ubrania, które tworzymy są intuicyjne, wykonane z wysokiej jakości tkanin, od podstaw produkowane w Polsce. Stawiam na rodzimych konstruktorów, szwalnie oraz dystrybutorów tkanin i dodatków krawieckich. Ludzie, z którymi współpracuję są fachowcami w swojej dziedzinie, mam do nich pełne zaufanie. Bardzo dużo uwagi i czasu poświęcam dopasowaniu projektów do damskiej sylwetki, to jeden z moich priorytetów przy tworzeniu kolekcji – dodaje Katarzyna Janecka.
Demokratyzacja luksusu to jeden z postulatów TOVY w sezonie jesień-zima 2016. To dzięki uczciwemu podejściu do klienta marka może zaoferować kobietom możliwość budowania jakościowej garderoby w przystępnej cenie.
- W kolekcji jesień-zima 2016 znajdziemy zarówno stonowane wizytowe spodnie, jak i zadrukowane w mozaikowe wzory kobiece garnitury. Kolekcja TASTE to jednak przede wszystkim starannie wyselekcjonowane jakości: moher, modal, tencel czy lyocell – komentuje projektantka marki Katarzyna Janecka. - Punktem wspólnym modeli odpowiednich na każdą okazję jest umiłowanie wygody i hołd złożony kobiecej sylwetce, której kształty chcę podkreślać.
Zdjęcia kampanii TASTE zostały zrealizowane w stylowych wnętrzach gdańskiego hotelu PURO. Twarzą kolekcji TASTE została obiecująca polska modelka Weronika Żebrowska, stylizowała Aga Łoza.

/ 6TOVA jesień-zima 2016/2017

Obraz
© TOVA

- Kolekcja jesień-zima 2016 to opowieść o smaku życia, o byciu w ciągłym ruchu, ale w tym ruchu otaczaniu się luksusem, czyli wygodnymi ubraniami, które mają nam służyć, pięknymi, ręcznie wykonanymi przedmiotami czy chociażby kubkiem dobrej kawy zapewniającym nam relaks po całym dniu pracy – komentuje Katarzyna Janecka, założycielka i projektantka marki TOVA.
Luksus w interpretacji TOVY to także wysmakowana elegancja i objawiająca się w detalach jakość zapewniana przez najlepszych polskich rzemieślników współpracujących z marką.
- Jakość to codzienność, w której funkcjonuje TOVA. Dlatego śmiało mogę powiedzieć, że staliśmy się ekspertami od wygody. Ubrania, które tworzymy są intuicyjne, wykonane z wysokiej jakości tkanin, od podstaw produkowane w Polsce. Stawiam na rodzimych konstruktorów, szwalnie oraz dystrybutorów tkanin i dodatków krawieckich. Ludzie, z którymi współpracuję są fachowcami w swojej dziedzinie, mam do nich pełne zaufanie. Bardzo dużo uwagi i czasu poświęcam dopasowaniu projektów do damskiej sylwetki, to jeden z moich priorytetów przy tworzeniu kolekcji – dodaje Katarzyna Janecka.
Demokratyzacja luksusu to jeden z postulatów TOVY w sezonie jesień-zima 2016. To dzięki uczciwemu podejściu do klienta marka może zaoferować kobietom możliwość budowania jakościowej garderoby w przystępnej cenie.
- W kolekcji jesień-zima 2016 znajdziemy zarówno stonowane wizytowe spodnie, jak i zadrukowane w mozaikowe wzory kobiece garnitury. Kolekcja TASTE to jednak przede wszystkim starannie wyselekcjonowane jakości: moher, modal, tencel czy lyocell – komentuje projektantka marki Katarzyna Janecka. - Punktem wspólnym modeli odpowiednich na każdą okazję jest umiłowanie wygody i hołd złożony kobiecej sylwetce, której kształty chcę podkreślać.
Zdjęcia kampanii TASTE zostały zrealizowane w stylowych wnętrzach gdańskiego hotelu PURO. Twarzą kolekcji TASTE została obiecująca polska modelka Weronika Żebrowska, stylizowała Aga Łoza.

/ 6TOVA jesień-zima 2016/2017

Obraz
© TOVA

- Kolekcja jesień-zima 2016 to opowieść o smaku życia, o byciu w ciągłym ruchu, ale w tym ruchu otaczaniu się luksusem, czyli wygodnymi ubraniami, które mają nam służyć, pięknymi, ręcznie wykonanymi przedmiotami czy chociażby kubkiem dobrej kawy zapewniającym nam relaks po całym dniu pracy – komentuje Katarzyna Janecka, założycielka i projektantka marki TOVA.
Luksus w interpretacji TOVY to także wysmakowana elegancja i objawiająca się w detalach jakość zapewniana przez najlepszych polskich rzemieślników współpracujących z marką.
- Jakość to codzienność, w której funkcjonuje TOVA. Dlatego śmiało mogę powiedzieć, że staliśmy się ekspertami od wygody. Ubrania, które tworzymy są intuicyjne, wykonane z wysokiej jakości tkanin, od podstaw produkowane w Polsce. Stawiam na rodzimych konstruktorów, szwalnie oraz dystrybutorów tkanin i dodatków krawieckich. Ludzie, z którymi współpracuję są fachowcami w swojej dziedzinie, mam do nich pełne zaufanie. Bardzo dużo uwagi i czasu poświęcam dopasowaniu projektów do damskiej sylwetki, to jeden z moich priorytetów przy tworzeniu kolekcji – dodaje Katarzyna Janecka.
Demokratyzacja luksusu to jeden z postulatów TOVY w sezonie jesień-zima 2016. To dzięki uczciwemu podejściu do klienta marka może zaoferować kobietom możliwość budowania jakościowej garderoby w przystępnej cenie.
- W kolekcji jesień-zima 2016 znajdziemy zarówno stonowane wizytowe spodnie, jak i zadrukowane w mozaikowe wzory kobiece garnitury. Kolekcja TASTE to jednak przede wszystkim starannie wyselekcjonowane jakości: moher, modal, tencel czy lyocell – komentuje projektantka marki Katarzyna Janecka. - Punktem wspólnym modeli odpowiednich na każdą okazję jest umiłowanie wygody i hołd złożony kobiecej sylwetce, której kształty chcę podkreślać.
Zdjęcia kampanii TASTE zostały zrealizowane w stylowych wnętrzach gdańskiego hotelu PURO. Twarzą kolekcji TASTE została obiecująca polska modelka Weronika Żebrowska, stylizowała Aga Łoza.

/ 6TOVA jesień-zima 2016/2017

Obraz
© TOVA

- Kolekcja jesień-zima 2016 to opowieść o smaku życia, o byciu w ciągłym ruchu, ale w tym ruchu otaczaniu się luksusem, czyli wygodnymi ubraniami, które mają nam służyć, pięknymi, ręcznie wykonanymi przedmiotami czy chociażby kubkiem dobrej kawy zapewniającym nam relaks po całym dniu pracy – komentuje Katarzyna Janecka, założycielka i projektantka marki TOVA.
Luksus w interpretacji TOVY to także wysmakowana elegancja i objawiająca się w detalach jakość zapewniana przez najlepszych polskich rzemieślników współpracujących z marką.
- Jakość to codzienność, w której funkcjonuje TOVA. Dlatego śmiało mogę powiedzieć, że staliśmy się ekspertami od wygody. Ubrania, które tworzymy są intuicyjne, wykonane z wysokiej jakości tkanin, od podstaw produkowane w Polsce. Stawiam na rodzimych konstruktorów, szwalnie oraz dystrybutorów tkanin i dodatków krawieckich. Ludzie, z którymi współpracuję są fachowcami w swojej dziedzinie, mam do nich pełne zaufanie. Bardzo dużo uwagi i czasu poświęcam dopasowaniu projektów do damskiej sylwetki, to jeden z moich priorytetów przy tworzeniu kolekcji – dodaje Katarzyna Janecka.
Demokratyzacja luksusu to jeden z postulatów TOVY w sezonie jesień-zima 2016. To dzięki uczciwemu podejściu do klienta marka może zaoferować kobietom możliwość budowania jakościowej garderoby w przystępnej cenie.
- W kolekcji jesień-zima 2016 znajdziemy zarówno stonowane wizytowe spodnie, jak i zadrukowane w mozaikowe wzory kobiece garnitury. Kolekcja TASTE to jednak przede wszystkim starannie wyselekcjonowane jakości: moher, modal, tencel czy lyocell – komentuje projektantka marki Katarzyna Janecka. - Punktem wspólnym modeli odpowiednich na każdą okazję jest umiłowanie wygody i hołd złożony kobiecej sylwetce, której kształty chcę podkreślać.
Zdjęcia kampanii TASTE zostały zrealizowane w stylowych wnętrzach gdańskiego hotelu PURO. Twarzą kolekcji TASTE została obiecująca polska modelka Weronika Żebrowska, stylizowała Aga Łoza.

/ 6TOVA jesień-zima 2016/2017

Obraz
© TOVA

- Kolekcja jesień-zima 2016 to opowieść o smaku życia, o byciu w ciągłym ruchu, ale w tym ruchu otaczaniu się luksusem, czyli wygodnymi ubraniami, które mają nam służyć, pięknymi, ręcznie wykonanymi przedmiotami czy chociażby kubkiem dobrej kawy zapewniającym nam relaks po całym dniu pracy – komentuje Katarzyna Janecka, założycielka i projektantka marki TOVA.
Luksus w interpretacji TOVY to także wysmakowana elegancja i objawiająca się w detalach jakość zapewniana przez najlepszych polskich rzemieślników współpracujących z marką.
- Jakość to codzienność, w której funkcjonuje TOVA. Dlatego śmiało mogę powiedzieć, że staliśmy się ekspertami od wygody. Ubrania, które tworzymy są intuicyjne, wykonane z wysokiej jakości tkanin, od podstaw produkowane w Polsce. Stawiam na rodzimych konstruktorów, szwalnie oraz dystrybutorów tkanin i dodatków krawieckich. Ludzie, z którymi współpracuję są fachowcami w swojej dziedzinie, mam do nich pełne zaufanie. Bardzo dużo uwagi i czasu poświęcam dopasowaniu projektów do damskiej sylwetki, to jeden z moich priorytetów przy tworzeniu kolekcji – dodaje Katarzyna Janecka.
Demokratyzacja luksusu to jeden z postulatów TOVY w sezonie jesień-zima 2016. To dzięki uczciwemu podejściu do klienta marka może zaoferować kobietom możliwość budowania jakościowej garderoby w przystępnej cenie.
- W kolekcji jesień-zima 2016 znajdziemy zarówno stonowane wizytowe spodnie, jak i zadrukowane w mozaikowe wzory kobiece garnitury. Kolekcja TASTE to jednak przede wszystkim starannie wyselekcjonowane jakości: moher, modal, tencel czy lyocell – komentuje projektantka marki Katarzyna Janecka. - Punktem wspólnym modeli odpowiednich na każdą okazję jest umiłowanie wygody i hołd złożony kobiecej sylwetce, której kształty chcę podkreślać.
Zdjęcia kampanii TASTE zostały zrealizowane w stylowych wnętrzach gdańskiego hotelu PURO. Twarzą kolekcji TASTE została obiecująca polska modelka Weronika Żebrowska, stylizowała Aga Łoza.

/ 6TOVA jesień-zima 2016/2017

Obraz
© TOVA

- Kolekcja jesień-zima 2016 to opowieść o smaku życia, o byciu w ciągłym ruchu, ale w tym ruchu otaczaniu się luksusem, czyli wygodnymi ubraniami, które mają nam służyć, pięknymi, ręcznie wykonanymi przedmiotami czy chociażby kubkiem dobrej kawy zapewniającym nam relaks po całym dniu pracy – komentuje Katarzyna Janecka, założycielka i projektantka marki TOVA.
Luksus w interpretacji TOVY to także wysmakowana elegancja i objawiająca się w detalach jakość zapewniana przez najlepszych polskich rzemieślników współpracujących z marką.
- Jakość to codzienność, w której funkcjonuje TOVA. Dlatego śmiało mogę powiedzieć, że staliśmy się ekspertami od wygody. Ubrania, które tworzymy są intuicyjne, wykonane z wysokiej jakości tkanin, od podstaw produkowane w Polsce. Stawiam na rodzimych konstruktorów, szwalnie oraz dystrybutorów tkanin i dodatków krawieckich. Ludzie, z którymi współpracuję są fachowcami w swojej dziedzinie, mam do nich pełne zaufanie. Bardzo dużo uwagi i czasu poświęcam dopasowaniu projektów do damskiej sylwetki, to jeden z moich priorytetów przy tworzeniu kolekcji – dodaje Katarzyna Janecka.
Demokratyzacja luksusu to jeden z postulatów TOVY w sezonie jesień-zima 2016. To dzięki uczciwemu podejściu do klienta marka może zaoferować kobietom możliwość budowania jakościowej garderoby w przystępnej cenie.
- W kolekcji jesień-zima 2016 znajdziemy zarówno stonowane wizytowe spodnie, jak i zadrukowane w mozaikowe wzory kobiece garnitury. Kolekcja TASTE to jednak przede wszystkim starannie wyselekcjonowane jakości: moher, modal, tencel czy lyocell – komentuje projektantka marki Katarzyna Janecka. - Punktem wspólnym modeli odpowiednich na każdą okazję jest umiłowanie wygody i hołd złożony kobiecej sylwetce, której kształty chcę podkreślać.
Zdjęcia kampanii TASTE zostały zrealizowane w stylowych wnętrzach gdańskiego hotelu PURO. Twarzą kolekcji TASTE została obiecująca polska modelka Weronika Żebrowska, stylizowała Aga Łoza.

Wybrane dla Ciebie
Użyj tego produktu. Zatkany zlew przestanie być problemem
Użyj tego produktu. Zatkany zlew przestanie być problemem
Anna Wendzikowska mówi o wstydzie. "Nawet w samotności nie podziwiamy swojego ciała"
Anna Wendzikowska mówi o wstydzie. "Nawet w samotności nie podziwiamy swojego ciała"
Nie bała się szczerości. Anna Karczmarczyk o samotności matek
Nie bała się szczerości. Anna Karczmarczyk o samotności matek
Karczmarczyk szczerze o macierzyństwie. "Wielka i głęboka rzeka samotności"
Karczmarczyk szczerze o macierzyństwie. "Wielka i głęboka rzeka samotności"
Tak sprawdzisz swój wiek mentalny. Odpowiedz na 8 pytań
Tak sprawdzisz swój wiek mentalny. Odpowiedz na 8 pytań
Emilia Clarke przeszła dwa udary. "Kiedy oglądałam skany mózgu, byłam w szoku"
Emilia Clarke przeszła dwa udary. "Kiedy oglądałam skany mózgu, byłam w szoku"
Magdalena Kumorek była gwiazdą "Przepisu na życie". Dziś trudno ją rozpoznać
Magdalena Kumorek była gwiazdą "Przepisu na życie". Dziś trudno ją rozpoznać
Mały detal w łazience. Zmiana ogromna
Mały detal w łazience. Zmiana ogromna
Mirella była więziona przez 27 lat. "Nie jest ani dzieckiem, ani kobietą"
Mirella była więziona przez 27 lat. "Nie jest ani dzieckiem, ani kobietą"
Grała Andżelikę w "13 posterunku". Tak wygląda po latach
Grała Andżelikę w "13 posterunku". Tak wygląda po latach
Kroisz ziemniaki przed wrzuceniem do garnka? Ekspertka odradza
Kroisz ziemniaki przed wrzuceniem do garnka? Ekspertka odradza
"Uciekajcie". Mówi, jakiej części garderoby nie znosi u mężczyzn
"Uciekajcie". Mówi, jakiej części garderoby nie znosi u mężczyzn