WAŻNE
TERAZ

Awaryjne lądowanie na lotnisku Chopina

Jesienny luksus według TOVA

Obraz
Źródło zdjęć: © TOVA

/ 6TOVA jesień-zima 2016/2017

Obraz
© TOVA

– Luksus nie polega na kupowaniu kosztownych rzeczy, luksus to życie w taki sposób, by móc rzeczy doceniać – podkreślał Oscar de la Renta. TOVA w sezonie jesień/zima 2016 pisze własną definicję luksusu, na którą składają się: skandynawska radość z życia i służący człowiekowi design.

- Kolekcja jesień-zima 2016 to opowieść o smaku życia, o byciu w ciągłym ruchu, ale w tym ruchu otaczaniu się luksusem, czyli wygodnymi ubraniami, które mają nam służyć, pięknymi, ręcznie wykonanymi przedmiotami czy chociażby kubkiem dobrej kawy zapewniającym nam relaks po całym dniu pracy – komentuje Katarzyna Janecka, założycielka i projektantka marki TOVA.
Luksus w interpretacji TOVY to także wysmakowana elegancja i objawiająca się w detalach jakość zapewniana przez najlepszych polskich rzemieślników współpracujących z marką.
- Jakość to codzienność, w której funkcjonuje TOVA. Dlatego śmiało mogę powiedzieć, że staliśmy się ekspertami od wygody. Ubrania, które tworzymy są intuicyjne, wykonane z wysokiej jakości tkanin, od podstaw produkowane w Polsce. Stawiam na rodzimych konstruktorów, szwalnie oraz dystrybutorów tkanin i dodatków krawieckich. Ludzie, z którymi współpracuję są fachowcami w swojej dziedzinie, mam do nich pełne zaufanie. Bardzo dużo uwagi i czasu poświęcam dopasowaniu projektów do damskiej sylwetki, to jeden z moich priorytetów przy tworzeniu kolekcji – dodaje Katarzyna Janecka.
Demokratyzacja luksusu to jeden z postulatów TOVY w sezonie jesień-zima 2016. To dzięki uczciwemu podejściu do klienta marka może zaoferować kobietom możliwość budowania jakościowej garderoby w przystępnej cenie.
- W kolekcji jesień-zima 2016 znajdziemy zarówno stonowane wizytowe spodnie, jak i zadrukowane w mozaikowe wzory kobiece garnitury. Kolekcja TASTE to jednak przede wszystkim starannie wyselekcjonowane jakości: moher, modal, tencel czy lyocell – komentuje projektantka marki Katarzyna Janecka. - Punktem wspólnym modeli odpowiednich na każdą okazję jest umiłowanie wygody i hołd złożony kobiecej sylwetce, której kształty chcę podkreślać.
Zdjęcia kampanii TASTE zostały zrealizowane w stylowych wnętrzach gdańskiego hotelu PURO. Twarzą kolekcji TASTE została obiecująca polska modelka Weronika Żebrowska, stylizowała Aga Łoza.

/ 6TOVA jesień-zima 2016/2017

Obraz
© TOVA

- Kolekcja jesień-zima 2016 to opowieść o smaku życia, o byciu w ciągłym ruchu, ale w tym ruchu otaczaniu się luksusem, czyli wygodnymi ubraniami, które mają nam służyć, pięknymi, ręcznie wykonanymi przedmiotami czy chociażby kubkiem dobrej kawy zapewniającym nam relaks po całym dniu pracy – komentuje Katarzyna Janecka, założycielka i projektantka marki TOVA.
Luksus w interpretacji TOVY to także wysmakowana elegancja i objawiająca się w detalach jakość zapewniana przez najlepszych polskich rzemieślników współpracujących z marką.
- Jakość to codzienność, w której funkcjonuje TOVA. Dlatego śmiało mogę powiedzieć, że staliśmy się ekspertami od wygody. Ubrania, które tworzymy są intuicyjne, wykonane z wysokiej jakości tkanin, od podstaw produkowane w Polsce. Stawiam na rodzimych konstruktorów, szwalnie oraz dystrybutorów tkanin i dodatków krawieckich. Ludzie, z którymi współpracuję są fachowcami w swojej dziedzinie, mam do nich pełne zaufanie. Bardzo dużo uwagi i czasu poświęcam dopasowaniu projektów do damskiej sylwetki, to jeden z moich priorytetów przy tworzeniu kolekcji – dodaje Katarzyna Janecka.
Demokratyzacja luksusu to jeden z postulatów TOVY w sezonie jesień-zima 2016. To dzięki uczciwemu podejściu do klienta marka może zaoferować kobietom możliwość budowania jakościowej garderoby w przystępnej cenie.
- W kolekcji jesień-zima 2016 znajdziemy zarówno stonowane wizytowe spodnie, jak i zadrukowane w mozaikowe wzory kobiece garnitury. Kolekcja TASTE to jednak przede wszystkim starannie wyselekcjonowane jakości: moher, modal, tencel czy lyocell – komentuje projektantka marki Katarzyna Janecka. - Punktem wspólnym modeli odpowiednich na każdą okazję jest umiłowanie wygody i hołd złożony kobiecej sylwetce, której kształty chcę podkreślać.
Zdjęcia kampanii TASTE zostały zrealizowane w stylowych wnętrzach gdańskiego hotelu PURO. Twarzą kolekcji TASTE została obiecująca polska modelka Weronika Żebrowska, stylizowała Aga Łoza.

/ 6TOVA jesień-zima 2016/2017

Obraz
© TOVA

- Kolekcja jesień-zima 2016 to opowieść o smaku życia, o byciu w ciągłym ruchu, ale w tym ruchu otaczaniu się luksusem, czyli wygodnymi ubraniami, które mają nam służyć, pięknymi, ręcznie wykonanymi przedmiotami czy chociażby kubkiem dobrej kawy zapewniającym nam relaks po całym dniu pracy – komentuje Katarzyna Janecka, założycielka i projektantka marki TOVA.
Luksus w interpretacji TOVY to także wysmakowana elegancja i objawiająca się w detalach jakość zapewniana przez najlepszych polskich rzemieślników współpracujących z marką.
- Jakość to codzienność, w której funkcjonuje TOVA. Dlatego śmiało mogę powiedzieć, że staliśmy się ekspertami od wygody. Ubrania, które tworzymy są intuicyjne, wykonane z wysokiej jakości tkanin, od podstaw produkowane w Polsce. Stawiam na rodzimych konstruktorów, szwalnie oraz dystrybutorów tkanin i dodatków krawieckich. Ludzie, z którymi współpracuję są fachowcami w swojej dziedzinie, mam do nich pełne zaufanie. Bardzo dużo uwagi i czasu poświęcam dopasowaniu projektów do damskiej sylwetki, to jeden z moich priorytetów przy tworzeniu kolekcji – dodaje Katarzyna Janecka.
Demokratyzacja luksusu to jeden z postulatów TOVY w sezonie jesień-zima 2016. To dzięki uczciwemu podejściu do klienta marka może zaoferować kobietom możliwość budowania jakościowej garderoby w przystępnej cenie.
- W kolekcji jesień-zima 2016 znajdziemy zarówno stonowane wizytowe spodnie, jak i zadrukowane w mozaikowe wzory kobiece garnitury. Kolekcja TASTE to jednak przede wszystkim starannie wyselekcjonowane jakości: moher, modal, tencel czy lyocell – komentuje projektantka marki Katarzyna Janecka. - Punktem wspólnym modeli odpowiednich na każdą okazję jest umiłowanie wygody i hołd złożony kobiecej sylwetce, której kształty chcę podkreślać.
Zdjęcia kampanii TASTE zostały zrealizowane w stylowych wnętrzach gdańskiego hotelu PURO. Twarzą kolekcji TASTE została obiecująca polska modelka Weronika Żebrowska, stylizowała Aga Łoza.

/ 6TOVA jesień-zima 2016/2017

Obraz
© TOVA

- Kolekcja jesień-zima 2016 to opowieść o smaku życia, o byciu w ciągłym ruchu, ale w tym ruchu otaczaniu się luksusem, czyli wygodnymi ubraniami, które mają nam służyć, pięknymi, ręcznie wykonanymi przedmiotami czy chociażby kubkiem dobrej kawy zapewniającym nam relaks po całym dniu pracy – komentuje Katarzyna Janecka, założycielka i projektantka marki TOVA.
Luksus w interpretacji TOVY to także wysmakowana elegancja i objawiająca się w detalach jakość zapewniana przez najlepszych polskich rzemieślników współpracujących z marką.
- Jakość to codzienność, w której funkcjonuje TOVA. Dlatego śmiało mogę powiedzieć, że staliśmy się ekspertami od wygody. Ubrania, które tworzymy są intuicyjne, wykonane z wysokiej jakości tkanin, od podstaw produkowane w Polsce. Stawiam na rodzimych konstruktorów, szwalnie oraz dystrybutorów tkanin i dodatków krawieckich. Ludzie, z którymi współpracuję są fachowcami w swojej dziedzinie, mam do nich pełne zaufanie. Bardzo dużo uwagi i czasu poświęcam dopasowaniu projektów do damskiej sylwetki, to jeden z moich priorytetów przy tworzeniu kolekcji – dodaje Katarzyna Janecka.
Demokratyzacja luksusu to jeden z postulatów TOVY w sezonie jesień-zima 2016. To dzięki uczciwemu podejściu do klienta marka może zaoferować kobietom możliwość budowania jakościowej garderoby w przystępnej cenie.
- W kolekcji jesień-zima 2016 znajdziemy zarówno stonowane wizytowe spodnie, jak i zadrukowane w mozaikowe wzory kobiece garnitury. Kolekcja TASTE to jednak przede wszystkim starannie wyselekcjonowane jakości: moher, modal, tencel czy lyocell – komentuje projektantka marki Katarzyna Janecka. - Punktem wspólnym modeli odpowiednich na każdą okazję jest umiłowanie wygody i hołd złożony kobiecej sylwetce, której kształty chcę podkreślać.
Zdjęcia kampanii TASTE zostały zrealizowane w stylowych wnętrzach gdańskiego hotelu PURO. Twarzą kolekcji TASTE została obiecująca polska modelka Weronika Żebrowska, stylizowała Aga Łoza.

/ 6TOVA jesień-zima 2016/2017

Obraz
© TOVA

- Kolekcja jesień-zima 2016 to opowieść o smaku życia, o byciu w ciągłym ruchu, ale w tym ruchu otaczaniu się luksusem, czyli wygodnymi ubraniami, które mają nam służyć, pięknymi, ręcznie wykonanymi przedmiotami czy chociażby kubkiem dobrej kawy zapewniającym nam relaks po całym dniu pracy – komentuje Katarzyna Janecka, założycielka i projektantka marki TOVA.
Luksus w interpretacji TOVY to także wysmakowana elegancja i objawiająca się w detalach jakość zapewniana przez najlepszych polskich rzemieślników współpracujących z marką.
- Jakość to codzienność, w której funkcjonuje TOVA. Dlatego śmiało mogę powiedzieć, że staliśmy się ekspertami od wygody. Ubrania, które tworzymy są intuicyjne, wykonane z wysokiej jakości tkanin, od podstaw produkowane w Polsce. Stawiam na rodzimych konstruktorów, szwalnie oraz dystrybutorów tkanin i dodatków krawieckich. Ludzie, z którymi współpracuję są fachowcami w swojej dziedzinie, mam do nich pełne zaufanie. Bardzo dużo uwagi i czasu poświęcam dopasowaniu projektów do damskiej sylwetki, to jeden z moich priorytetów przy tworzeniu kolekcji – dodaje Katarzyna Janecka.
Demokratyzacja luksusu to jeden z postulatów TOVY w sezonie jesień-zima 2016. To dzięki uczciwemu podejściu do klienta marka może zaoferować kobietom możliwość budowania jakościowej garderoby w przystępnej cenie.
- W kolekcji jesień-zima 2016 znajdziemy zarówno stonowane wizytowe spodnie, jak i zadrukowane w mozaikowe wzory kobiece garnitury. Kolekcja TASTE to jednak przede wszystkim starannie wyselekcjonowane jakości: moher, modal, tencel czy lyocell – komentuje projektantka marki Katarzyna Janecka. - Punktem wspólnym modeli odpowiednich na każdą okazję jest umiłowanie wygody i hołd złożony kobiecej sylwetce, której kształty chcę podkreślać.
Zdjęcia kampanii TASTE zostały zrealizowane w stylowych wnętrzach gdańskiego hotelu PURO. Twarzą kolekcji TASTE została obiecująca polska modelka Weronika Żebrowska, stylizowała Aga Łoza.

/ 6TOVA jesień-zima 2016/2017

Obraz
© TOVA

- Kolekcja jesień-zima 2016 to opowieść o smaku życia, o byciu w ciągłym ruchu, ale w tym ruchu otaczaniu się luksusem, czyli wygodnymi ubraniami, które mają nam służyć, pięknymi, ręcznie wykonanymi przedmiotami czy chociażby kubkiem dobrej kawy zapewniającym nam relaks po całym dniu pracy – komentuje Katarzyna Janecka, założycielka i projektantka marki TOVA.
Luksus w interpretacji TOVY to także wysmakowana elegancja i objawiająca się w detalach jakość zapewniana przez najlepszych polskich rzemieślników współpracujących z marką.
- Jakość to codzienność, w której funkcjonuje TOVA. Dlatego śmiało mogę powiedzieć, że staliśmy się ekspertami od wygody. Ubrania, które tworzymy są intuicyjne, wykonane z wysokiej jakości tkanin, od podstaw produkowane w Polsce. Stawiam na rodzimych konstruktorów, szwalnie oraz dystrybutorów tkanin i dodatków krawieckich. Ludzie, z którymi współpracuję są fachowcami w swojej dziedzinie, mam do nich pełne zaufanie. Bardzo dużo uwagi i czasu poświęcam dopasowaniu projektów do damskiej sylwetki, to jeden z moich priorytetów przy tworzeniu kolekcji – dodaje Katarzyna Janecka.
Demokratyzacja luksusu to jeden z postulatów TOVY w sezonie jesień-zima 2016. To dzięki uczciwemu podejściu do klienta marka może zaoferować kobietom możliwość budowania jakościowej garderoby w przystępnej cenie.
- W kolekcji jesień-zima 2016 znajdziemy zarówno stonowane wizytowe spodnie, jak i zadrukowane w mozaikowe wzory kobiece garnitury. Kolekcja TASTE to jednak przede wszystkim starannie wyselekcjonowane jakości: moher, modal, tencel czy lyocell – komentuje projektantka marki Katarzyna Janecka. - Punktem wspólnym modeli odpowiednich na każdą okazję jest umiłowanie wygody i hołd złożony kobiecej sylwetce, której kształty chcę podkreślać.
Zdjęcia kampanii TASTE zostały zrealizowane w stylowych wnętrzach gdańskiego hotelu PURO. Twarzą kolekcji TASTE została obiecująca polska modelka Weronika Żebrowska, stylizowała Aga Łoza.

Wybrane dla Ciebie

Wieniawa na tym samym wybiegu co Kendall Jenner. Olśniła kreacją
Wieniawa na tym samym wybiegu co Kendall Jenner. Olśniła kreacją
Grała w "Słonecznym patrolu". Dziś ma 56 lat i mnóstwo tatuaży
Grała w "Słonecznym patrolu". Dziś ma 56 lat i mnóstwo tatuaży
Jest ze znanym raperem. Zrobili im wspólne zdjęcie na premierze
Jest ze znanym raperem. Zrobili im wspólne zdjęcie na premierze
Aż huczy o ich zaręczynach. Tak odpowiedzieli dziennikarce
Aż huczy o ich zaręczynach. Tak odpowiedzieli dziennikarce
Nagie plecy i intrygujący przód. Wszyscy patrzyli tylko na nią
Nagie plecy i intrygujący przód. Wszyscy patrzyli tylko na nią
Odniosła się do słów Watson. Nie zostawiła na aktorce suchej nitki
Odniosła się do słów Watson. Nie zostawiła na aktorce suchej nitki
Był z żoną przez ponad 40 lat. O jej odejściu wiadomo niewiele
Był z żoną przez ponad 40 lat. O jej odejściu wiadomo niewiele
Nosi szpilki "slingback". Fashionistki nie uznają teraz innych
Nosi szpilki "slingback". Fashionistki nie uznają teraz innych
Gdy poznał żonę, miała dziecko. Tak mówi dziś o relacji z córką
Gdy poznał żonę, miała dziecko. Tak mówi dziś o relacji z córką
Wsyp 5 łyżek do odpływu i zalej wrzątkiem. "Wyżre" gnijące resztki
Wsyp 5 łyżek do odpływu i zalej wrzątkiem. "Wyżre" gnijące resztki
Ujawniła, jak schudła. "Byłam przykryta tym wszystkim"
Ujawniła, jak schudła. "Byłam przykryta tym wszystkim"
Zamiast wyrzucać, zakop w ogrodzie. Efekt na wagę złota
Zamiast wyrzucać, zakop w ogrodzie. Efekt na wagę złota