– Luksus nie polega na kupowaniu kosztownych rzeczy, luksus to życie w taki sposób, by móc rzeczy doceniać – podkreślał Oscar de la Renta. TOVA w sezonie jesień/zima 2016 pisze własną definicję luksusu, na którą składają się: skandynawska radość z życia i służący człowiekowi design.
- Kolekcja jesień-zima 2016 to opowieść o smaku życia, o byciu w ciągłym ruchu, ale w tym ruchu otaczaniu się luksusem, czyli wygodnymi ubraniami, które mają nam służyć, pięknymi, ręcznie wykonanymi przedmiotami czy chociażby kubkiem dobrej kawy zapewniającym nam relaks po całym dniu pracy – komentuje Katarzyna Janecka, założycielka i projektantka marki TOVA.
Luksus w interpretacji TOVY to także wysmakowana elegancja i objawiająca się w detalach jakość zapewniana przez najlepszych polskich rzemieślników współpracujących z marką.
- Jakość to codzienność, w której funkcjonuje TOVA. Dlatego śmiało mogę powiedzieć, że staliśmy się ekspertami od wygody. Ubrania, które tworzymy są intuicyjne, wykonane z wysokiej jakości tkanin, od podstaw produkowane w Polsce. Stawiam na rodzimych konstruktorów, szwalnie oraz dystrybutorów tkanin i dodatków krawieckich. Ludzie, z którymi współpracuję są fachowcami w swojej dziedzinie, mam do nich pełne zaufanie. Bardzo dużo uwagi i czasu poświęcam dopasowaniu projektów do damskiej sylwetki, to jeden z moich priorytetów przy tworzeniu kolekcji – dodaje Katarzyna Janecka.
Demokratyzacja luksusu to jeden z postulatów TOVY w sezonie jesień-zima 2016. To dzięki uczciwemu podejściu do klienta marka może zaoferować kobietom możliwość budowania jakościowej garderoby w przystępnej cenie.
- W kolekcji jesień-zima 2016 znajdziemy zarówno stonowane wizytowe spodnie, jak i zadrukowane w mozaikowe wzory kobiece garnitury. Kolekcja TASTE to jednak przede wszystkim starannie wyselekcjonowane jakości: moher, modal, tencel czy lyocell – komentuje projektantka marki Katarzyna Janecka. - Punktem wspólnym modeli odpowiednich na każdą okazję jest umiłowanie wygody i hołd złożony kobiecej sylwetce, której kształty chcę podkreślać.
Zdjęcia kampanii TASTE zostały zrealizowane w stylowych wnętrzach gdańskiego hotelu PURO. Twarzą kolekcji TASTE została obiecująca polska modelka Weronika Żebrowska, stylizowała Aga Łoza.
TOVA jesień-zima 2016/2017
- Kolekcja jesień-zima 2016 to opowieść o smaku życia, o byciu w ciągłym ruchu, ale w tym ruchu otaczaniu się luksusem, czyli wygodnymi ubraniami, które mają nam służyć, pięknymi, ręcznie wykonanymi przedmiotami czy chociażby kubkiem dobrej kawy zapewniającym nam relaks po całym dniu pracy – komentuje Katarzyna Janecka, założycielka i projektantka marki TOVA.
Luksus w interpretacji TOVY to także wysmakowana elegancja i objawiająca się w detalach jakość zapewniana przez najlepszych polskich rzemieślników współpracujących z marką.
- Jakość to codzienność, w której funkcjonuje TOVA. Dlatego śmiało mogę powiedzieć, że staliśmy się ekspertami od wygody. Ubrania, które tworzymy są intuicyjne, wykonane z wysokiej jakości tkanin, od podstaw produkowane w Polsce. Stawiam na rodzimych konstruktorów, szwalnie oraz dystrybutorów tkanin i dodatków krawieckich. Ludzie, z którymi współpracuję są fachowcami w swojej dziedzinie, mam do nich pełne zaufanie. Bardzo dużo uwagi i czasu poświęcam dopasowaniu projektów do damskiej sylwetki, to jeden z moich priorytetów przy tworzeniu kolekcji – dodaje Katarzyna Janecka.
Demokratyzacja luksusu to jeden z postulatów TOVY w sezonie jesień-zima 2016. To dzięki uczciwemu podejściu do klienta marka może zaoferować kobietom możliwość budowania jakościowej garderoby w przystępnej cenie.
- W kolekcji jesień-zima 2016 znajdziemy zarówno stonowane wizytowe spodnie, jak i zadrukowane w mozaikowe wzory kobiece garnitury. Kolekcja TASTE to jednak przede wszystkim starannie wyselekcjonowane jakości: moher, modal, tencel czy lyocell – komentuje projektantka marki Katarzyna Janecka. - Punktem wspólnym modeli odpowiednich na każdą okazję jest umiłowanie wygody i hołd złożony kobiecej sylwetce, której kształty chcę podkreślać.
Zdjęcia kampanii TASTE zostały zrealizowane w stylowych wnętrzach gdańskiego hotelu PURO. Twarzą kolekcji TASTE została obiecująca polska modelka Weronika Żebrowska, stylizowała Aga Łoza.
TOVA jesień-zima 2016/2017
- Kolekcja jesień-zima 2016 to opowieść o smaku życia, o byciu w ciągłym ruchu, ale w tym ruchu otaczaniu się luksusem, czyli wygodnymi ubraniami, które mają nam służyć, pięknymi, ręcznie wykonanymi przedmiotami czy chociażby kubkiem dobrej kawy zapewniającym nam relaks po całym dniu pracy – komentuje Katarzyna Janecka, założycielka i projektantka marki TOVA.
Luksus w interpretacji TOVY to także wysmakowana elegancja i objawiająca się w detalach jakość zapewniana przez najlepszych polskich rzemieślników współpracujących z marką.
- Jakość to codzienność, w której funkcjonuje TOVA. Dlatego śmiało mogę powiedzieć, że staliśmy się ekspertami od wygody. Ubrania, które tworzymy są intuicyjne, wykonane z wysokiej jakości tkanin, od podstaw produkowane w Polsce. Stawiam na rodzimych konstruktorów, szwalnie oraz dystrybutorów tkanin i dodatków krawieckich. Ludzie, z którymi współpracuję są fachowcami w swojej dziedzinie, mam do nich pełne zaufanie. Bardzo dużo uwagi i czasu poświęcam dopasowaniu projektów do damskiej sylwetki, to jeden z moich priorytetów przy tworzeniu kolekcji – dodaje Katarzyna Janecka.
Demokratyzacja luksusu to jeden z postulatów TOVY w sezonie jesień-zima 2016. To dzięki uczciwemu podejściu do klienta marka może zaoferować kobietom możliwość budowania jakościowej garderoby w przystępnej cenie.
- W kolekcji jesień-zima 2016 znajdziemy zarówno stonowane wizytowe spodnie, jak i zadrukowane w mozaikowe wzory kobiece garnitury. Kolekcja TASTE to jednak przede wszystkim starannie wyselekcjonowane jakości: moher, modal, tencel czy lyocell – komentuje projektantka marki Katarzyna Janecka. - Punktem wspólnym modeli odpowiednich na każdą okazję jest umiłowanie wygody i hołd złożony kobiecej sylwetce, której kształty chcę podkreślać.
Zdjęcia kampanii TASTE zostały zrealizowane w stylowych wnętrzach gdańskiego hotelu PURO. Twarzą kolekcji TASTE została obiecująca polska modelka Weronika Żebrowska, stylizowała Aga Łoza.
TOVA jesień-zima 2016/2017
- Kolekcja jesień-zima 2016 to opowieść o smaku życia, o byciu w ciągłym ruchu, ale w tym ruchu otaczaniu się luksusem, czyli wygodnymi ubraniami, które mają nam służyć, pięknymi, ręcznie wykonanymi przedmiotami czy chociażby kubkiem dobrej kawy zapewniającym nam relaks po całym dniu pracy – komentuje Katarzyna Janecka, założycielka i projektantka marki TOVA.
Luksus w interpretacji TOVY to także wysmakowana elegancja i objawiająca się w detalach jakość zapewniana przez najlepszych polskich rzemieślników współpracujących z marką.
- Jakość to codzienność, w której funkcjonuje TOVA. Dlatego śmiało mogę powiedzieć, że staliśmy się ekspertami od wygody. Ubrania, które tworzymy są intuicyjne, wykonane z wysokiej jakości tkanin, od podstaw produkowane w Polsce. Stawiam na rodzimych konstruktorów, szwalnie oraz dystrybutorów tkanin i dodatków krawieckich. Ludzie, z którymi współpracuję są fachowcami w swojej dziedzinie, mam do nich pełne zaufanie. Bardzo dużo uwagi i czasu poświęcam dopasowaniu projektów do damskiej sylwetki, to jeden z moich priorytetów przy tworzeniu kolekcji – dodaje Katarzyna Janecka.
Demokratyzacja luksusu to jeden z postulatów TOVY w sezonie jesień-zima 2016. To dzięki uczciwemu podejściu do klienta marka może zaoferować kobietom możliwość budowania jakościowej garderoby w przystępnej cenie.
- W kolekcji jesień-zima 2016 znajdziemy zarówno stonowane wizytowe spodnie, jak i zadrukowane w mozaikowe wzory kobiece garnitury. Kolekcja TASTE to jednak przede wszystkim starannie wyselekcjonowane jakości: moher, modal, tencel czy lyocell – komentuje projektantka marki Katarzyna Janecka. - Punktem wspólnym modeli odpowiednich na każdą okazję jest umiłowanie wygody i hołd złożony kobiecej sylwetce, której kształty chcę podkreślać.
Zdjęcia kampanii TASTE zostały zrealizowane w stylowych wnętrzach gdańskiego hotelu PURO. Twarzą kolekcji TASTE została obiecująca polska modelka Weronika Żebrowska, stylizowała Aga Łoza.
TOVA jesień-zima 2016/2017
- Kolekcja jesień-zima 2016 to opowieść o smaku życia, o byciu w ciągłym ruchu, ale w tym ruchu otaczaniu się luksusem, czyli wygodnymi ubraniami, które mają nam służyć, pięknymi, ręcznie wykonanymi przedmiotami czy chociażby kubkiem dobrej kawy zapewniającym nam relaks po całym dniu pracy – komentuje Katarzyna Janecka, założycielka i projektantka marki TOVA.
Luksus w interpretacji TOVY to także wysmakowana elegancja i objawiająca się w detalach jakość zapewniana przez najlepszych polskich rzemieślników współpracujących z marką.
- Jakość to codzienność, w której funkcjonuje TOVA. Dlatego śmiało mogę powiedzieć, że staliśmy się ekspertami od wygody. Ubrania, które tworzymy są intuicyjne, wykonane z wysokiej jakości tkanin, od podstaw produkowane w Polsce. Stawiam na rodzimych konstruktorów, szwalnie oraz dystrybutorów tkanin i dodatków krawieckich. Ludzie, z którymi współpracuję są fachowcami w swojej dziedzinie, mam do nich pełne zaufanie. Bardzo dużo uwagi i czasu poświęcam dopasowaniu projektów do damskiej sylwetki, to jeden z moich priorytetów przy tworzeniu kolekcji – dodaje Katarzyna Janecka.
Demokratyzacja luksusu to jeden z postulatów TOVY w sezonie jesień-zima 2016. To dzięki uczciwemu podejściu do klienta marka może zaoferować kobietom możliwość budowania jakościowej garderoby w przystępnej cenie.
- W kolekcji jesień-zima 2016 znajdziemy zarówno stonowane wizytowe spodnie, jak i zadrukowane w mozaikowe wzory kobiece garnitury. Kolekcja TASTE to jednak przede wszystkim starannie wyselekcjonowane jakości: moher, modal, tencel czy lyocell – komentuje projektantka marki Katarzyna Janecka. - Punktem wspólnym modeli odpowiednich na każdą okazję jest umiłowanie wygody i hołd złożony kobiecej sylwetce, której kształty chcę podkreślać.
Zdjęcia kampanii TASTE zostały zrealizowane w stylowych wnętrzach gdańskiego hotelu PURO. Twarzą kolekcji TASTE została obiecująca polska modelka Weronika Żebrowska, stylizowała Aga Łoza.
TOVA jesień-zima 2016/2017
- Kolekcja jesień-zima 2016 to opowieść o smaku życia, o byciu w ciągłym ruchu, ale w tym ruchu otaczaniu się luksusem, czyli wygodnymi ubraniami, które mają nam służyć, pięknymi, ręcznie wykonanymi przedmiotami czy chociażby kubkiem dobrej kawy zapewniającym nam relaks po całym dniu pracy – komentuje Katarzyna Janecka, założycielka i projektantka marki TOVA.
Luksus w interpretacji TOVY to także wysmakowana elegancja i objawiająca się w detalach jakość zapewniana przez najlepszych polskich rzemieślników współpracujących z marką.
- Jakość to codzienność, w której funkcjonuje TOVA. Dlatego śmiało mogę powiedzieć, że staliśmy się ekspertami od wygody. Ubrania, które tworzymy są intuicyjne, wykonane z wysokiej jakości tkanin, od podstaw produkowane w Polsce. Stawiam na rodzimych konstruktorów, szwalnie oraz dystrybutorów tkanin i dodatków krawieckich. Ludzie, z którymi współpracuję są fachowcami w swojej dziedzinie, mam do nich pełne zaufanie. Bardzo dużo uwagi i czasu poświęcam dopasowaniu projektów do damskiej sylwetki, to jeden z moich priorytetów przy tworzeniu kolekcji – dodaje Katarzyna Janecka.
Demokratyzacja luksusu to jeden z postulatów TOVY w sezonie jesień-zima 2016. To dzięki uczciwemu podejściu do klienta marka może zaoferować kobietom możliwość budowania jakościowej garderoby w przystępnej cenie.
- W kolekcji jesień-zima 2016 znajdziemy zarówno stonowane wizytowe spodnie, jak i zadrukowane w mozaikowe wzory kobiece garnitury. Kolekcja TASTE to jednak przede wszystkim starannie wyselekcjonowane jakości: moher, modal, tencel czy lyocell – komentuje projektantka marki Katarzyna Janecka. - Punktem wspólnym modeli odpowiednich na każdą okazję jest umiłowanie wygody i hołd złożony kobiecej sylwetce, której kształty chcę podkreślać.
Zdjęcia kampanii TASTE zostały zrealizowane w stylowych wnętrzach gdańskiego hotelu PURO. Twarzą kolekcji TASTE została obiecująca polska modelka Weronika Żebrowska, stylizowała Aga Łoza.