Kendall Jenner w „Vogue Japan"
Jest ulubienicą Karla Lagerfelda i Oliviera Rousteinga oraz twarzą kampanii Balmain x H&M na jesień-zimę 2015. Choć krytycy zarzucają jej robienie kariery dzięki rodzinnym koneksjom, a inne modelki nie dają prawa chodzenia po wybiegu, ta dziewczyna i tak zrobi wielką karierę.
05.10.2015 | aktual.: 05.10.2015 15:38
Jest ulubienicą Karla Lagerfelda i Oliviera Rousteinga oraz twarzą kampanii Balmain x H&M na jesień-zimę 2015. Choć krytycy zarzucają jej robienie kariery dzięki rodzinnym koneksjom, a inne modelki nie dają prawa chodzenia po wybiegu, ta dziewczyna i tak osiągnie wielki sukces.\r\n\r\nPo wrześniowej okładce w „Vogue Japan\", Kendall Jenner nie pozwala nam na długo o sobie zapomnieć. Teraz możemy ją podziwiać w listopadowym edytorialu, również dla japońskiej edycji \"Vogue'a\". Tym samym podkreśla swój status nie tylko gwiazdy reality show, ale również pełnoprawnej modelki.\r\n\r\n\r\n
\r\n\r\n\r\n\r\nZdjęcia wykonał duet Luigi and Iango, we współpracy z Giovanną Battaglią. Znana stylistka zestawiła suknie z kolekcji Versace z grungowymi butami na grubej podeszwie od Alexandra Wanga. Koronkowa i skórzana sukienka Prady pojawiła się w zestawie z długimi rękawicami. Modelka ma naturalny makijaż i włosy, zupełnie tak jak prezentuje się na co dzień. Bardzo podoba nam się Kendall w czarno-białych ujęciach ubrana w romantyczne przeźroczyste suknie. Prezentują one idealną figurę oraz proporcje modelki.\r\n\r\n\r\n
\r\n\r\n\r\n\r\nDziewczyna niejednokrotnie podkreślała, że zależy jej na karierze w modelingu. Przyglądając się jej dotychczasowym sukcesom, z pewnością zobaczymy niejedną sesję w „Vogue” z udziałem Kendall Jenner.\r\n\r\n\r\n\r\n
\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n
\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n
\r\n\r\n\r\n\r\n
Justyna Majka\r\nAbsolwentka filologii angielskiej oraz zarządzania w sektorach mody. Redaktor działu moda w magazynie Fashion Post. Prowadzi bloga Fashion Promoter.\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n[
]( http:\/\/fashionpost.pl\/ )* Koniec ery ekstremalnie chudych modelek?*\r\n\r\nNie ma wątpliwości, że Gigi Hadid ma swoje pięć minut. Razem z najlepszą przyjaciółką, Kendall Jenner, rządzą nie tylko w wirtualnym świecie social media, ale podbijają świat mody zgarniając najbardziej prestiżowe kampanie reklamowe i chodząc po wybiegach u najlepszych projektantów.\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n
\r\n\r\n* Emilia Nawarecka dla 303 Avenue*\r\n\r\n303 Avenue, marka należącą do Marzenny Niemoczyńskiej, oferuje przede wszystkim prostotę na co dzień. Jest to jednak prostota wyrafinowana, bazująca na świetnych materiałach i taka, które przyda się w każdej damskiej szafie. Właśnie ukazała się nowa kampania 303 Avenue jesień-zima 2015.\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n\r\n