Krystyna Janda o logo dla Polski
Wspólnie wybierzmy symbol, który obok flagi i godła, stanie się rozpoznawalnym znakiem Polski za granicą. #LogoDlaPolski nie zastąpi naszych narodowych symboli, ale posłuży budowaniu pozytywnego wizerunku kraju i promocji polskich produktów za granicą.Doskonale rozumieją to Ambasadorzy akcji. Do ich grona dołączyła znana aktorka i reżyserka, Krystyna Janda.
29.10.2014 | aktual.: 29.10.2014 08:39
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Trwa głosowanie na nowe logo, które ma stać się symbolem Polski za granicą. Do wyboru są trzy znaki, symbolizujące sprężynę wpisaną w kontury granicy Polski.
Wspólnie wybierzmy symbol, który obok flagi i godła, stanie się rozpoznawalnym znakiem Polski za granicą. #LogoDlaPolski**nie zastąpi naszych narodowych symboli, ale posłuży budowaniu pozytywnego wizerunku kraju i promocji polskich produktów za granicą.
Doskonale rozumieją to Ambasadorzy akcji. Do ich grona dołączyła znana aktorka i reżyserka, Krystyna Janda. Zobaczcie film i zagłosujcie na http://logodlapolski.pl/
W przeszłości stworzono kilka logotypów. Jeśli jednak wybierzemy nowe logo dla wszystkich zagranicznych działań promocyjnych, polscy przedsiębiorcy zyskają możliwość wspólnej walki o silną pozycję na rynku międzynarodowym.
Twórcą logo Polski jest Wally Olins – światowej sławy brytyjski specjalista od brandingu, właściciel agencji reklamowej Saffron Brand Consultants i autor wielu książek, m.in. „O marce”, „Podręcznik brandingu”. Doradzał światowym organizacjom i krajom w zakresie ich tożsamości, komunikacji i budowania marki. Zajmował się m.in. promocją Hiszpanii, Portugalii, Nowego Jorku i Londynu. Wykładał gościnnie w Saïd Business School na Uniwersytecie Oksfordzkim, Lancaster University i Copenhagen Business School. Zmarł w wieku 83 lat, 14 kwietnia 2014r. Przygotowany projekt logotypu Polski, był ostatnim dziełem Olinsa.
Ponad 30 ambasadorów, ludzi znanych, z dorobkiem, pro bono zaangażowało się w akcję. Bo wierzą w ten koncept.
Organizatorami akcji są SKM SAR, Krajowa Izba Gospodarcza, Konfederacja Lewiatan oraz Pracodawcy RP. Organizacje wspólnie powołają Fundację "Marka dla Polski", która będzie zajmowała się promowaniem nowego znaku. Logo zostanie przekazane bezpłatnie Skarbowi Państwa, dzięki temu instytucje publiczne będą mogły korzystać z niego nieodpłatnie.