Lana del Rey nową twarzą H&M

Amerykańska wokalistka podpisała kontrakt ze szwedzką sieciówką i niebawem pojawi się w jesiennej kampanii marki H&M. Sesja zdjęciowa ma zostać zrealizowana w Nowym Jorku – rodzinnym mieście Lany del Rey.

Obraz
Źródło zdjęć: © ONS.pl

Amerykańska wokalistka podpisała kontrakt ze szwedzką sieciówką i niebawem pojawi się w jesiennej kampanii marki H&M. Sesja zdjęciowa ma zostać zrealizowana w Nowym Jorku – rodzinnym mieście Lany del Rey. Jak dotąd koncern nie zdradził więcej szczegółów dotyczących sesji, nie wiadomo jak styliści wykorzystają potencjał artystki, o której mówi się, że jest gangsterską wersją Nancy Sinatry.

Sama artystka umiejętnie łączy retro z nowoczesnością, a grzeczny wizerunek miesza z pin-upem i odrobiną rocka.

Lana del Rey naprawdę nazywa się Elisabeth Grant i jest córką amerykańskiego milionera. Rynek muzyczny podbiła singlem „Video Games”, który projektanci Christopher Kane i Emilio de la Morena wybrali jako tło do pokazów swojej kolekcji wiosna/lato 2012.

Świat mody nie pozostał także obojętny na urodę wokalistki – Lana del Rey w marcu 2012 roku pozowała do okładkowego zdjęcia brytyjskiej edycji „Vogue'a”, sesja z jej udziałem pojawiła się wewnątrz edycji japońskiej. Wokalistkę na okładce umieścił także francuski „Glamour”.

Jej imieniem została nazwana jedna z torebek Mulberry, a sama Lana wzięła udział w pokazie ostatniej kolekcji marki i wystąpiła podczas after-party. W styczniu tego roku piosenkarka podpisała kontrakt z agencją modelek Next Models i – choć przedstawiciele agencji odmawiają komentarza – mówi się, że to właśnie współpraca z H&M ma być jej pierwszym wielkim zleceniem.

Koncern H&M niedawno ogłosił współpracę z domem mody Maison Martin Margiela i zapewnia, że to nie koniec gwiazd i niespodzianek w nadchodzącym sezonie. Im więcej tym lepiej – to dobra wiadomość szczególnie po tym jak niedawno w Skandynawii doszło do skandalu, gdy okazało się, że osiem modelek pozujących w bikini H&M ma to samo, wygenerowane komputerowo ciało.

Podpisując kontrakt z H&M, Lana del Rey poszła w ślady takich gwiazd jak Madonna, która nie tylko była twarzą kampanii, ale także współautorką projektów, Kylie Minogue, która w 2007 roku zaprezentowała się w kolekcji kostiumów kąpielowych z linii „H&M love Kylie” oraz piłkarza i gwiazdora Davida Beckhama z niezapomnianej sesji męskiej bielizny.

(nmk/ma)

POLECAMY:

Wybrane dla Ciebie

Skończyła 49 lat. W latach 90. znali ją niemal wszyscy
Skończyła 49 lat. W latach 90. znali ją niemal wszyscy
Byli razem 11 lat. Mało kto wie, kim jest jego obecna żona
Byli razem 11 lat. Mało kto wie, kim jest jego obecna żona
Znajdują tam jaja. Te miejsca w domu mogą być wylęgarnią kleszy
Znajdują tam jaja. Te miejsca w domu mogą być wylęgarnią kleszy
Związała się z o 31 lat młodszym. Tak o nim mówiła
Związała się z o 31 lat młodszym. Tak o nim mówiła
Córka Samusionek wylądowała w domu dziecka. Taką mają dziś relację
Córka Samusionek wylądowała w domu dziecka. Taką mają dziś relację
Grzybowa "gorączka złota". Są warte nawet 2 tys. zł
Grzybowa "gorączka złota". Są warte nawet 2 tys. zł
Nie tylko rajstopy zwracają uwagę. Spójrzcie na jej buty
Nie tylko rajstopy zwracają uwagę. Spójrzcie na jej buty
Jej nowy wpis rozdziera serce. Tak pożegnała Wójcika
Jej nowy wpis rozdziera serce. Tak pożegnała Wójcika
Opowiedziała o walce z chorobą. "Siedem bardzo ciężkich lat"
Opowiedziała o walce z chorobą. "Siedem bardzo ciężkich lat"
Na bieliznę zarzuciła marynarkę. W sieci aż huczy
Na bieliznę zarzuciła marynarkę. W sieci aż huczy
Piękne imię wymiera. W 2024 roku nazwano tak tylko 17 dziewczynek
Piękne imię wymiera. W 2024 roku nazwano tak tylko 17 dziewczynek
Wzięła samoślub w czterdzieste urodziny. Impreza trwała trzy dni
Wzięła samoślub w czterdzieste urodziny. Impreza trwała trzy dni