Lana del Rey nową twarzą H&M
Amerykańska wokalistka podpisała kontrakt ze szwedzką sieciówką i niebawem pojawi się w jesiennej kampanii marki H&M. Sesja zdjęciowa ma zostać zrealizowana w Nowym Jorku – rodzinnym mieście Lany del Rey.
25.06.2012 | aktual.: 29.06.2012 14:07
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Amerykańska wokalistka podpisała kontrakt ze szwedzką sieciówką i niebawem pojawi się w jesiennej kampanii marki H&M. Sesja zdjęciowa ma zostać zrealizowana w Nowym Jorku – rodzinnym mieście Lany del Rey. Jak dotąd koncern nie zdradził więcej szczegółów dotyczących sesji, nie wiadomo jak styliści wykorzystają potencjał artystki, o której mówi się, że jest gangsterską wersją Nancy Sinatry.
Sama artystka umiejętnie łączy retro z nowoczesnością, a grzeczny wizerunek miesza z pin-upem i odrobiną rocka.
Lana del Rey naprawdę nazywa się Elisabeth Grant i jest córką amerykańskiego milionera. Rynek muzyczny podbiła singlem „Video Games”, który projektanci Christopher Kane i Emilio de la Morena wybrali jako tło do pokazów swojej kolekcji wiosna/lato 2012.
Świat mody nie pozostał także obojętny na urodę wokalistki – Lana del Rey w marcu 2012 roku pozowała do okładkowego zdjęcia brytyjskiej edycji „Vogue'a”, sesja z jej udziałem pojawiła się wewnątrz edycji japońskiej. Wokalistkę na okładce umieścił także francuski „Glamour”.
Jej imieniem została nazwana jedna z torebek Mulberry, a sama Lana wzięła udział w pokazie ostatniej kolekcji marki i wystąpiła podczas after-party. W styczniu tego roku piosenkarka podpisała kontrakt z agencją modelek Next Models i – choć przedstawiciele agencji odmawiają komentarza – mówi się, że to właśnie współpraca z H&M ma być jej pierwszym wielkim zleceniem.
Koncern H&M niedawno ogłosił współpracę z domem mody Maison Martin Margiela i zapewnia, że to nie koniec gwiazd i niespodzianek w nadchodzącym sezonie. Im więcej tym lepiej – to dobra wiadomość szczególnie po tym jak niedawno w Skandynawii doszło do skandalu, gdy okazało się, że osiem modelek pozujących w bikini H&M ma to samo, wygenerowane komputerowo ciało.
Podpisując kontrakt z H&M, Lana del Rey poszła w ślady takich gwiazd jak Madonna, która nie tylko była twarzą kampanii, ale także współautorką projektów, Kylie Minogue, która w 2007 roku zaprezentowała się w kolekcji kostiumów kąpielowych z linii „H&M love Kylie” oraz piłkarza i gwiazdora Davida Beckhama z niezapomnianej sesji męskiej bielizny.
(nmk/ma)