Local Heroes na Asos.com
Local Heroes to polska marka założona przez dwie młode i przede wszystkim pomysłowe dziewczyny: Aretę Szpurę i Karolinę Słotę. Dizajnerki zyskały rozgłos w 2012. roku po tym, jak w sieci pojawiło się zdjęcie Justina Biebera w zaprojektowanym przez nie T - shircie. Wtedy kariera założycielek marki nabrała tempa, ich własny sklep online zyskał na popularności. Od niedawna zaczęły sprzedawać także na Asos.com.
19.07.2013 | aktual.: 19.07.2013 13:52
Local Heroes to polska marka założona przez dwie młode i przede wszystkim pomysłowe dziewczyny: Aretę Szpurę i Karolinę Słotę. Dizajnerki zyskały rozgłos w 2012. roku po tym, jak w sieci pojawiło się zdjęcie Justina Biebera w zaprojektowanym przez nie T - shircie. Wtedy kariera założycielek marki nabrała tempa, ich własny sklep online zyskał na popularności. Od niedawna zaczęły sprzedawać także na Asos.com.
Zaczęło się od pozornie banalnych koszulek i bluz. Tylko pozornie banalnych, bo ich unikatowość polega na zaskakujących i nieco prowokujących napisach w stylu: „WTF whre’s the food” czy „Things to do today: 1 Get up, 2 Survive, 3 Go back to bed”.
Dziewczyny wykorzystały stary, sprawdzony sposób projektantów na promocję. Wtedy chyba jednak nie przypuszczały, że efekt może być piorunujący. Jedną z koszulek z napisem „Doing Real Stuff Sucks” wysłały bożyszczu nastolatek na całym świecie – Justinowi Bieberowi. Wkrótce po tym w sieci pojawiło się jego zdjęcie w tym właśnie T-shircie. To młodym projektantkom przyniosło niebywały rozgłos i przyczyniło się do znacznego rozwoju firmy, w którą na początku zainwestowały tylko 600 złotych.
Areta i Karolina poszły za ciosem i otworzyły, własny markowy sklep internetowy. Ten z kolei zwrócił uwagę kolejnych celebrytów Patricii Kazadi, Ewy Farny czy Alana Andersza. Do grona fanów i to nie tylko lokalnych dołączyły także światowe sławy m.in. Ellie Goulding, Cara Delevingne i Rihanna.
Wraz ze wzrostem popularności powiększył się także asortyment Local Heroes. Do bluz i koszulek dołączyły wzorzyste legginsy, zabawne tuniki i mnóstwo kolorowych gadżetów. Swoimi propozycjami dizajnerki postanowiły podbić kolejny portal. Od niedawna ich rzeczy można kupować na Asos.com. To kolejny sukces, bo Asos.com to największy sklep internetowy związany z modą. Zrzesza on aż 850 znanych marek, wśród których możemy znaleźć m.in. American Apparel, Warehouse czy Glamorous.
Local Heroes znalała się zatem w dość elitarnym gronie. Po tak spektakularnym początku możemy się spodziewać, że rozwój marki to przysłowiowa pestka dla młodych projektantek.
Na zdjęciu: Marta Wierzbicka i twórczynie Local Heroes: Karolina Słota i Areta Szpura
lła/ags, kobieta.wp.pl