Maffashion w kampanii Bershki
04.04.2013 15:47, aktual.: 04.04.2013 16:06
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Jest jedną z najbardziej lubianych i najlepiej rozpoznawalnych modowych blogerek w Polsce i jak się okazuje, jedną z najlepszych na świecie. Julia Kuczyńska wzięła udział w kampanii promocyjnej Bershki. Oprócz Polki, hiszpańska marka do współpracy zaprosiła także trzy inne blogerki, w tym autorkę francuskiego bloga Make My Lemonade.
Jest jedną z najbardziej lubianych i najlepiej rozpoznawalnych modowych blogerek w Polsce i jak się okazuje, jedną z najlepszych na świecie. Julia Kuczyńska wzięła udział w kampanii promocyjnej Bershki. Oprócz Polki, hiszpańska marka do współpracy zaprosiła także trzy inne blogerki, w tym autorkę francuskiego bloga Make My Lemonade.
Julia prowadzi swojego bloga od ponad trzech lat. Na starcie sama robiła sobie zdjęcia, a dziś pracuje z fotografem, który chwali ją za "subiektywny styl", wyczucie i intuicję w łączeniu barw i kolorów. Za to także kochają ją fani jej bloga. Według statystyk, jej witrynę odwiedzili goście z bez mała dwustu krajów. Codziennie na adres http://madamejulietta.blogspot.com/ wchodzą tysiące osób z całego świata.
"Gdy na blogu Bershki B-scene marka opisała Juliett, post miał ponad 5000 polubień w ciągu godziny, a na blogu Maffashion pojawili się nowi fani. Wspólny projekt był nieunikniony" - cytuje Annę Derecz, przedstawicielkę Bershki, serwis Na Temat.
Współpracę Maff z Bershką doceniają także redakcje branżowych magazynów. Redakcja internetowej witryny "Elle" oceniła stylizacje Kuczyńskiej dla Bershki lepiej niż samego lookbooka marki.
W zaplanowanej na cztery miesiące kampanii z udziałem blogerek zobaczymy pracę dziewczyn od kuchni. Film o autorce bloga Make My Lemonade już jest dostępny w sieci, między innymi na facebooku Bershki. Niedługo pojawią się premierowe realizacje z udziałem pozostałych fashionistek, wśród nich ta z Julią Kuczyńską, na którą już czeka sto sześćdziesiąt tysięcy osób, które "polubiły" jej stronę na facebooku.
To nie pierwszy raz kiedy popularna sieciówka zaprosiła Maff do współpracy. Jakiś czas temu Bershka wypuściła serię koszulek z popularnymi blogerkami, w tym z twarzą Julii Kuczyńskiej.
Autorka bloga Madamme Julietta współpracowała także z wieloma innymi markami - między innymi Toni&Guy. Brała udział w sesjach zdjęciowych popularnych magazynów modowych, pojawiła się również na okładce magazynu K-MAG.
nmk/ags, kobieta.wp.pl