Maffashion w kampanii Bershki

Jest jedną z najbardziej lubianych i najlepiej rozpoznawalnych modowych blogerek w Polsce i jak się okazuje, jedną z najlepszych na świecie. Julia Kuczyńska wzięła udział w kampanii promocyjnej Bershki. Oprócz Polki, hiszpańska marka do współpracy zaprosiła także trzy inne blogerki, w tym autorkę francuskiego bloga Make My Lemonade.

Obraz
Źródło zdjęć: © materiały prasowe

Jest jedną z najbardziej lubianych i najlepiej rozpoznawalnych modowych blogerek w Polsce i jak się okazuje, jedną z najlepszych na świecie. Julia Kuczyńska wzięła udział w kampanii promocyjnej Bershki. Oprócz Polki, hiszpańska marka do współpracy zaprosiła także trzy inne blogerki, w tym autorkę francuskiego bloga Make My Lemonade.

Julia prowadzi swojego bloga od ponad trzech lat. Na starcie sama robiła sobie zdjęcia, a dziś pracuje z fotografem, który chwali ją za "subiektywny styl", wyczucie i intuicję w łączeniu barw i kolorów. Za to także kochają ją fani jej bloga. Według statystyk, jej witrynę odwiedzili goście z bez mała dwustu krajów. Codziennie na adres http://madamejulietta.blogspot.com/ wchodzą tysiące osób z całego świata.

"Gdy na blogu Bershki B-scene marka opisała Juliett, post miał ponad 5000 polubień w ciągu godziny, a na blogu Maffashion pojawili się nowi fani. Wspólny projekt był nieunikniony" - cytuje Annę Derecz, przedstawicielkę Bershki, serwis Na Temat.

Współpracę Maff z Bershką doceniają także redakcje branżowych magazynów. Redakcja internetowej witryny "Elle" oceniła stylizacje Kuczyńskiej dla Bershki lepiej niż samego lookbooka marki.

Obraz
© (fot. materiały prasowe)

W zaplanowanej na cztery miesiące kampanii z udziałem blogerek zobaczymy pracę dziewczyn od kuchni. Film o autorce bloga Make My Lemonade już jest dostępny w sieci, między innymi na facebooku Bershki. Niedługo pojawią się premierowe realizacje z udziałem pozostałych fashionistek, wśród nich ta z Julią Kuczyńską, na którą już czeka sto sześćdziesiąt tysięcy osób, które "polubiły" jej stronę na facebooku.

To nie pierwszy raz kiedy popularna sieciówka zaprosiła Maff do współpracy. Jakiś czas temu Bershka wypuściła serię koszulek z popularnymi blogerkami, w tym z twarzą Julii Kuczyńskiej.

Autorka bloga Madamme Julietta współpracowała także z wieloma innymi markami - między innymi Toni&Guy. Brała udział w sesjach zdjęciowych popularnych magazynów modowych, pojawiła się również na okładce magazynu K-MAG.

nmk/ags, kobieta.wp.pl

Źródło artykułu: WP Kobieta

Wybrane dla Ciebie

Pokazała list od Wajdy. Poruszające słowa
Pokazała list od Wajdy. Poruszające słowa
Skończył 45 lat. "Miłość niestety schodzi na drugi plan"
Skończył 45 lat. "Miłość niestety schodzi na drugi plan"
"Byłam jej mężem". Ujawniła kulisy ich niezwykłej relacji
"Byłam jej mężem". Ujawniła kulisy ich niezwykłej relacji
Kukulska nie wykonuje utworów Anny Jantar. Zdradziła, dlaczego
Kukulska nie wykonuje utworów Anny Jantar. Zdradziła, dlaczego
Trudno oderwać wzrok. Zawadzka pozuje w mini w najmodniejszym kolorze sezonu
Trudno oderwać wzrok. Zawadzka pozuje w mini w najmodniejszym kolorze sezonu
Nie tylko policja. Służby sprawdzają rodzinę pięcioraczków
Nie tylko policja. Służby sprawdzają rodzinę pięcioraczków
Córka została z nim. Ma jeszcze jedno dziecko z aktorką
Córka została z nim. Ma jeszcze jedno dziecko z aktorką
Magda Umer o rodzicach. Jasno odcięła się od ich poglądów
Magda Umer o rodzicach. Jasno odcięła się od ich poglądów
Jak wygląda wesele w "ŚOPW"? Oto co mówi gościni
Jak wygląda wesele w "ŚOPW"? Oto co mówi gościni
Cichopek poprosiła o wsparcie. Mówi o sytuacji Adriana ze "ŚOPW"
Cichopek poprosiła o wsparcie. Mówi o sytuacji Adriana ze "ŚOPW"
Zimna woda domyka łuski włosa? Trycholożka mówi, jak jest naprawdę
Zimna woda domyka łuski włosa? Trycholożka mówi, jak jest naprawdę
Nie opłaciłeś miejsca na cmentarzu? Musisz się z tym liczyć
Nie opłaciłeś miejsca na cmentarzu? Musisz się z tym liczyć