MAM WIĘCEJ od Rossmanna

Rossmann daje klientom więcej. Nie tylko dosłownie. Kampania MAM WIĘCEJ to wyraźny kontrapunkt wobec komunikacji z udziałem gwiazd i influencerów, a zarazem dopełniające ją, przemyślane rozwinięcie. Rossmann inspiruje i wyznacza trendy beauty i pielęgnacyjne, ale także zaprasza do nawiązania relacji. Jest blisko, oferuje wsparcie i zaspakajanie potrzeb.

Źródło zdjęć: © materiały partnera

Produkty cieszące się największą popularnością są dostępne w Rossmannie w wyjątkowych wersjach. Nie kupisz ich nigdzie indziej. Podczas najbliższej wizyty w drogerii lub w aplikacji Rossmann PL zwróć uwagę na znaczek MAM WIĘCEJ. Co zyskujesz wybierając produkty z tym oznaczeniem? Otrzymały je trzy rodzaje specjalnych edycji:

Większa pojemność

Kończy się? Z MAM WIĘCEJ jeszcze nie. Wiele kosmetyków z twojego codziennego niezbędnika kupisz teraz w Rossmannie w pojemności większej nawet o 50%, płacąc tyle samo, co za zwykłą wersję.

Gratis

Wszyscy lubimy dostawać prezenty. W MAM WIĘCEJ do części produktów Rossmann dodaje gadżet, który uprzyjemni korzystanie z kosmetyku i ułatwi ci skomponowanie pielęgnacyjnego rytuału.

Zapas

Jeśli wybierasz produkty, które można uzupełnić korzystając z refilli z pewnością ucieszy cię, że w MAM WIĘCEJ pojawią się dwupaki "kosmetyk + zapas" w cenie samego kosmetyku.

O MAM WIĘCEJ

W MAM WIĘCEJ dużo jest relacyjności i nawiązań do autentycznej bliskości. "Rossmann to moja drogeria, bo daje mi więcej. Ciesz się z większych pojemności, wygodniejszej aplikacji lub dodatkowego produktu. A wszystko to w tej samej cenie!". W prawdziwej bliskości obdarowujemy się bezwarunkowo i wspólnie cieszymy się relacją. Taki świat przedstawia kampania MAM WIĘCEJ.

Komunikat umiejętnie podbija wybór scenografii, w której rozgrywa się historia. Bohaterowie osadzeni są w bliskich każdemu klientowi Rossmanna realiach domowych. Po odkryciu w drogerii MAM WIĘCEJ, korzystają z "prezentów" od Rossmanna w zaciszu łazienki, której przestrzeń jest miejscem pielęgnacyjnych rytuałów, dzięki którym budują bliskość zarówno ze sobą, jak i innymi.

W komunikacji bez trudu odnajdziemy tropy zachęty do samoakceptacji i celebrowania siebie, wybrzmiewające w spotach z Mają Ostaszewską, Kubą Błaszczykowskim i Sarą James. Rossmann zapraszał w nich klientów do wspólnej podróży ku zbudowaniu z samym sobą silnej pozytywnej relacji. Motyw self-love wydaje się być w MAM WIĘCEJ konsekwentnie rozwijany. Pozytyw płynący z tego, że kocham siebie i m.in. świadomie celebruję łazienkowe rytuały wpływa na dobre relacje z otoczeniem. Dobre wspólnotowe relacje (tutaj w obrębie rodziny) jeszcze łatwiej budować, gdy mam więcej i mam czym się podzielić.

Do komunikacji Rossmanna wraca subtelny humor. W scenariuszu spotów MAM WIĘCEJ zaszyty jest taki, który wymalowuje na twarzy ciepły, serdeczny uśmiech. Jest swoistą pieczęcią potwierdzającą, że Rossmann to moja drogeria, w której czuję się dobrze, dzięki której mam więcej, łatwiej mi kochać siebie i obdzielać otoczenie.

Kampania wystartowała na początku czerwca i planowana jest do końca lipca. W komunikacji wykorzystujemy digital ze wsparciem TV i DOOH oraz mediów w drogeriach (monitory i POSy).

Kampanijne spoty MAM WIĘCEJ:

Materiał sponsorowany przez Rossmann
Źródło artykułu: WP Kobieta
Wybrane dla Ciebie
"Ja w domu nic nie robię". Wszystkie obowiązki przejął mąż
"Ja w domu nic nie robię". Wszystkie obowiązki przejął mąż
Kup zamiast karpia i dorsza. Najzdrowsza ryba na święta
Kup zamiast karpia i dorsza. Najzdrowsza ryba na święta
Napisała nekrolog dla siostry. Treść wielu oburzyła
Napisała nekrolog dla siostry. Treść wielu oburzyła
Nowy biust i zęby. Po metamorfozie u Rozenek jest nie do poznania
Nowy biust i zęby. Po metamorfozie u Rozenek jest nie do poznania
"Oddała" swoje ciało na sześć godzin. Przeraża, do czego posunęli się ludzie
"Oddała" swoje ciało na sześć godzin. Przeraża, do czego posunęli się ludzie
Był miłością jej życia. Tak zachował się, gdy zachorowała
Był miłością jej życia. Tak zachował się, gdy zachorowała
Beata Ścibakówna cała w prześwitach. Tak przyszła na wielką galę
Beata Ścibakówna cała w prześwitach. Tak przyszła na wielką galę
Torbicka na gali Teatru Wielkiego. Postawiła na klasykę z odważnym twistem
Torbicka na gali Teatru Wielkiego. Postawiła na klasykę z odważnym twistem
Przyprawa, która "topi" tkankę tłuszczową. Znajdziesz ją w kuchni
Przyprawa, która "topi" tkankę tłuszczową. Znajdziesz ją w kuchni
Pielęgniarka obejrzała "M jak miłość". Złapała się za głowę
Pielęgniarka obejrzała "M jak miłość". Złapała się za głowę
Ekspertka odradza na święta. "Jakbyśmy się najedli świeczki"
Ekspertka odradza na święta. "Jakbyśmy się najedli świeczki"
Zadała Trumpowi niewygodne pytanie. "Jesteś głupia?
Zadała Trumpowi niewygodne pytanie. "Jesteś głupia?
Wyłączono komentarze
Jako redakcja Wirtualnej Polski doceniamy zaangażowanie naszych czytelników w komentarzach. Jednak niektóre tematy wywołują komentarze wykraczające poza granice kulturalnej dyskusji. Dbając o jej jakość, zdecydowaliśmy się wyłączyć sekcję komentarzy pod tym artykułem.
Redakcja serwisu Kobieta
ZACZEKAJ! ZOBACZ, CO TERAZ JEST NA TOPIE 🔥