Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki. To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki.
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.
Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów
Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.
To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.
Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.