ModaMarc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki. To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki.

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

1 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

2 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

3 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

4 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

5 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

6 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

7 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

8 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

9 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

10 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

11 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

12 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

13 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

14 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

15 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

16 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

17 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

18 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

19 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

20 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

21 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

22 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

23 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

24 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

25 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

26 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

27 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

28 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

29 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

30 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

31 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

32 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

33 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

34 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

35 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

36 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

37 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

38 / 38

Marc by Marc Jacobs – inwazja kolorów

Obraz
© Eastnews

Projektant sezon po sezonie potrafi przewidzieć, co będzie się nosiło w nadchodzącej porze roku. Tym razem na sezon wiosna/ lato 2010 poleca przede wszystkim krótkie spódniczki i sukienki.

To co powtarza się niemal w każdej jego propozycji, to wyjątkowo ciekawe kokardy pojawiające się na głowach modelek, a także szerokie kolorowe paski oraz kolorowe bransoletki. Możliwe, że te dodatki staną się hitem zbliżającego się sezonu. Oprócz tego pomysłu, Marc Jacobs w nadchodzącym czasie stawia na bogactwo barw, wśród których przeważają kolory nasycone.

Ostatnia kolekcja, to część marki Marc by Marc Jacobs powstałej w 2001 roku przy wsparciu LVMH - firmy zajmującej się dystrybucją dóbr luksusowych.

Wybrane dla Ciebie

Komentarze (1)