UrodaMarki z różową wstążką

Marki z różową wstążką

Marki z różową wstążką
Źródło zdjęć: © Materiały prasowe
Aleksandra Kisiel
19.10.2018 09:15

Październik to miesiąc walki z rakiem piersi. Symbolem tej walki jest różowa wstążka, która równie często co na ubraniach, pojawia się na kosmetykach. Wiele marek w październiku wypuszcza limitowane edycje swoich bestsellerów, a część dochodu ze sprzedaży przeznacza na badania nad rakiem, dofinansowuje USG piersi czy tworzy programy edukacyjne.

Statystyki są nieubłagane: średnio co 14 Polka zachoruje na raka piersi, który jest najczęściej występującym nowotworem złośliwym u polskich kobiet. Wcześnie wykryty może być jednak całkowicie wyleczony – dlatego tak ważna jest profilaktyka. I choć jest tańsza, niż leczenie, nadal wymaga sporych nakładów finansowych. Możesz dorzucić swoją cegiełkę w bardzo przyjemny sposób – kupując świetne kosmetyki marek, które chcą dzielić się zyskiem. Liderem w tym sektorze jest Estee Lauder Companies. Marki należące do koncernu: Bobbi Brown, La Mer, Estee Lauder, Glam Glow czy Clinique w październiku wypuszczają limitowane, różowe edycje swoich produktów. 20 proc. ceny sprzedaży jest przeznaczone na finansowanie badań nad rakiem.

Obraz
© Materiały prasowe

Do kampanii organizowanej od 26 lat włączyły się również polskie marki. Wittchen zaprojektował przepiękne portfele (199 zł) w odcieniach pudrowego różu i gołębiej szarości, które można kupić w salonach marki tylko w październiku, a marka odzieżowa risk.Made in Warsaw zaprojektowała przepiękną, fioletową kopertową sukienkę, która będzie wyglądała fantastycznie na każdej kobiecie.

Obraz
© Materiały prasowe

Estee Lauder zadbało o naszą skórę i makijaż, risk i Wittchen o stylizację, trzeba jeszcze poświęcić uwagę włosom. Tu warto zwrócić uwagę na różową serię KEVIN.MURPHY. W ramach akcji KEVIN.MURPHY Loves Pink procent ze sprzedaży wszystkich różowych produktów marki zostanie przekazany na rzecz Federacji Stowarzyszeń Amazonki. Akcja Loves Pink ma za zadanie nie tylko zwrócenie uwagi na problem raka piersi i na niezbędną profilaktykę nowotworową, ale także wsparcie działalności fundacji działającej na rzecz chorych. Produkty, które są włączone do kampanii to: linia ANGEL, czyli szampon ANGEL.WASH, odżywka ANGEL.RINSE i maska ANGEL.MASQUE, kuracja BODY.MASS oraz produkty do stylizacji: lotion ANTI.GRAVITY, ANTI.GRAVITY.SPRAY, pianka BODY.BUILDER oraz puder do włosów POWDER.PUFF.
Warto pamiętać, że październik to miesiąc, w którym można za darmo, lub za niewielką opłatą wykonać USG piersi – to najszybszy sposób, obok samokontroli, aby wykluczyć nowotwór piersi.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Źródło artykułu:WP Kobieta
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także