Miranda Kerr została nową twarzą Mango
Sławna modelka będzie promować ubrania hiszpańskiej marki w sezonie wiosna/lato 2013. Dwudziestodziewięcioletnia Australijka zastąpi na miejscu „twarzy” Mango Kate Moss, którą na rzecz kampanii Mango sfotografował Terry Richardson (ostatnio kojarzony przede wszystkim z Lady Gagą – jej zdjęciami topless z Donatellą Versace oraz plakatem promującym nowe czarne perfumy wokalistki „Fame”).
26.11.2012 | aktual.: 26.11.2012 11:05
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Sławna modelka będzie promować ubrania hiszpańskiej marki w sezonie wiosna/lato 2013. Dwudziestodziewięcioletnia Australijka zastąpi na miejscu „twarzy” Mango Kate Moss, którą na rzecz kampanii Mango sfotografował Terry Richardson (ostatnio kojarzony przede wszystkim z Lady Gagą – jej zdjęciami topless z Donatellą Versace oraz plakatem promującym nowe czarne perfumy wokalistki „Fame”).
Miranda Kerr, żona Orlando Blooma i matka ich syna Flynna, na pewno nie narzeka obecnie na brak zleceń. Niedawno szczęśliwcy zaproszeni na coroczny pokaz Victoria's Secret mogli podziwiać ją na wybiegu w najnowszych propozycjach marki. O współpracy z hiszpańską sieciówką mówiła w samych superlatywach:
Mango to marka, którą kocham. Zawsze możesz tu znaleźć ubranie na każdą okazję.
Na razie firma nie udostępniła jeszcze pełnych efektów sesji zdjęciowej, ale postanowiła zaostrzyć apetyt swoich fanów udostępniając zakulisowe zdjęcia z sesji. Na jednym z nich Miranda Kerr śmieje się przed obiektywem ubrana w biało-czarne spodnie w poziome paski, czarny top i krótką białą marynarkę. Widać zatem, że przynajmniej część wiosenno-letniej kolekcji Mango będzie monochromatyczną klasyką w ciekawym jeśli chodzi o krój i deseń wydaniu.
Mirandę Kerr sfotografował duet holenderskich fotografów mody Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin. Para pracowała dla największych magazynów modowych, między innymi dla „Vogue'a” oraz dla takich marek jak Yves Saint Laurent czy Vivienne Westwood. Są również autorami słynnego zdjęcia Bjork z 2000 roku.
Sesja z udziałem Mirandy Kerr odbyła się w Nowym Jorku.
Miranda Kerr jest koleją gwiazdą, która została twarzą hiszpańskiej marki odzieżowej. Przed Kerr i Kate Moss dla Mango pozowały między innymi aktorki Penelope Cruz, Scarlett Johansson a także Naomi Campbell. Marka zawsze stawia na gorące nazwiska. Ideą Mango jest również „mieć swój sklep w każdym mieście”. Jak dotąd na całym świecie jest ponad dwa tysiące salonów marki w ponad stu państwach świata.
(nmk/pho)