Miranda Kerr została nową twarzą Mango

Sławna modelka będzie promować ubrania hiszpańskiej marki w sezonie wiosna/lato 2013. Dwudziestodziewięcioletnia Australijka zastąpi na miejscu „twarzy” Mango Kate Moss, którą na rzecz kampanii Mango sfotografował Terry Richardson (ostatnio kojarzony przede wszystkim z Lady Gagą – jej zdjęciami topless z Donatellą Versace oraz plakatem promującym nowe czarne perfumy wokalistki „Fame”).

Obraz
Źródło zdjęć: © AP

Sławna modelka będzie promować ubrania hiszpańskiej marki w sezonie wiosna/lato 2013. Dwudziestodziewięcioletnia Australijka zastąpi na miejscu „twarzy” Mango Kate Moss, którą na rzecz kampanii Mango sfotografował Terry Richardson (ostatnio kojarzony przede wszystkim z Lady Gagą – jej zdjęciami topless z Donatellą Versace oraz plakatem promującym nowe czarne perfumy wokalistki „Fame”).

Miranda Kerr, żona Orlando Blooma i matka ich syna Flynna, na pewno nie narzeka obecnie na brak zleceń. Niedawno szczęśliwcy zaproszeni na coroczny pokaz Victoria's Secret mogli podziwiać ją na wybiegu w najnowszych propozycjach marki. O współpracy z hiszpańską sieciówką mówiła w samych superlatywach:

 Mango to marka, którą kocham. Zawsze możesz tu znaleźć ubranie na każdą okazję.

Na razie firma nie udostępniła jeszcze pełnych efektów sesji zdjęciowej, ale postanowiła zaostrzyć apetyt swoich fanów udostępniając zakulisowe zdjęcia z sesji. Na jednym z nich Miranda Kerr śmieje się przed obiektywem ubrana w biało-czarne spodnie w poziome paski, czarny top i krótką białą marynarkę. Widać zatem, że przynajmniej część wiosenno-letniej kolekcji Mango będzie monochromatyczną klasyką w ciekawym jeśli chodzi o krój i deseń wydaniu.

Mirandę Kerr sfotografował duet holenderskich fotografów mody Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin. Para pracowała dla największych magazynów modowych, między innymi dla „Vogue'a” oraz dla takich marek jak Yves Saint Laurent czy Vivienne Westwood. Są również autorami słynnego zdjęcia Bjork z 2000 roku.

Sesja z udziałem Mirandy Kerr odbyła się w Nowym Jorku.

Miranda Kerr jest koleją gwiazdą, która została twarzą hiszpańskiej marki odzieżowej. Przed Kerr i Kate Moss dla Mango pozowały między innymi aktorki Penelope Cruz, Scarlett Johansson a także Naomi Campbell. Marka zawsze stawia na gorące nazwiska. Ideą Mango jest również „mieć swój sklep w każdym mieście”. Jak dotąd na całym świecie jest ponad dwa tysiące salonów marki w ponad stu państwach świata.

(nmk/pho)

Źródło artykułu: WP Kobieta
Wybrane dla Ciebie
Wachowicz w garniturze. Stylizacja pełna kobiecej energii
Wachowicz w garniturze. Stylizacja pełna kobiecej energii
Wskoczyła w mikroszorty i rajstopy. Trend robi furorę
Wskoczyła w mikroszorty i rajstopy. Trend robi furorę
Chłopiec zostawił list w parafii. Przekazał pieniądze z komunii
Chłopiec zostawił list w parafii. Przekazał pieniądze z komunii
Jest już po operacji. Zabrała głos
Jest już po operacji. Zabrała głos
Mało kto wie, że to przemoc. "Nie odzywa się przez tydzień"
Mało kto wie, że to przemoc. "Nie odzywa się przez tydzień"
Imię ma tylko jedną literę. Noszą je tylko dwie Polki
Imię ma tylko jedną literę. Noszą je tylko dwie Polki
Pochodzenie szlacheckie czy chłopskie? Możesz to sprawdzić
Pochodzenie szlacheckie czy chłopskie? Możesz to sprawdzić
Zmarł Nikodem Marecki. Tak pożegnała go ekipa serialu
Zmarł Nikodem Marecki. Tak pożegnała go ekipa serialu
Spytali ją o ślub. Oto jak odpowiedziała
Spytali ją o ślub. Oto jak odpowiedziała
12-latka zostawiła setki sygnałów. Ekspertka apeluje do rodziców
12-latka zostawiła setki sygnałów. Ekspertka apeluje do rodziców
Kot wyleguje się na grzejniku? Jednoznaczny komunikat
Kot wyleguje się na grzejniku? Jednoznaczny komunikat
Ostatni dzwonek. W święta roślina się odwdzięczy
Ostatni dzwonek. W święta roślina się odwdzięczy
ZANIM WYJDZIESZ... NIE PRZEGAP TEGO, CO CZYTAJĄ INNI! 👇