Najciekawsze marki modowe blogerek
Chiara Ferragni Collection
Nikt chyba nie ma wątpliwości, że mieszkająca w Stanach Włoszka to w tym momencie najbardziej znana blogerka na świecie. Właściwie określenie „blogerka” chyba w jej przypadku się nieco zdeaktualizowało, a już na pewno nie oddaje spektrum przedsięwzięć, w jakich uczestniczy. Początki obuwiczej marki Chiara Ferragni Collection sięgają 2013 roku, jednak blogerka już wcześniej miała do czynienia z projektowaniem butów – wspólnie z marką Steven Madden stworzyła dziewięć modeli przeznaczonych na sezon wiosna-lato 2014. Dziś jej marka stanowi około 70 proc. jej rocznych zarobków, które, dla przykładu, tylko w zeszłym roku osiągnęły pułap 8 milionów dolarów. To także już nie tylko buty, ale również akcesoria: etui na iPhone’y, bluzy, t-shirty, plecaki oraz czapki. Obuwie jest wykonywane w 100 proc. we Włoszech, a do współpracy Chiara konsekwentnie zapraszała początkujących projektantów, takich jak Patrizio Vita czy blogerki – Chiarę Capitani i Gildę Ambrosio, która od niedawna także ma własną markę modową.