Ósma seria limitowanej torebki "Tommy Hilfiger" dla Breast Health International prezentowana przez ambasadorkę Naomi Watts w obiektywie Patricka Demarcheliera.
Tommy Hilfiger Group, należąca do PVH Corp. ma zaszczyt ogłosić ponowną współpracę na rzecz wsparcia Breast Health International (BHI), wiodącej fundacji non-profit, która wspiera badania nad rakiem piersi. To już ósmy rok z rzędu, kiedy Tommy Hilfiger zaprojektował limitowaną serię torebki, z której dochód ze sprzedaży zostanie przekazany Funduszowi na Rzecz Życia fundacji BHI. Ambasadorem kampanii BHI 2014 została aktorka Naomi Watts, a autorem zdjęć do kampanii jest Patrick Demarchelier. We wrześniu, 2014 torebka zostanie po raz pierwszy zaprezentowana na stronie tommy.com. W sklepach marki Tommy Hilfiger pojawi się już od 1 października 2014 roku.
Naomi Watts inspiruje
"Jestem dumny z tego, że mogę kontynuować naszą współpracę z Breast Health International" - powiedział Tommy Hilfiger. "Przez ostatnie osiem lat zaprojektowaliśmy limitowaną serię torebek, aby zbudować świadomość, zgromadzić fundusze oraz wpływać w pozytywny sposób na życie kobiet dotkniętych rakiem piersi na całym świecie. Naomi Watts jest od wielu lat zaprzyjaźniona z naszą marką, więc uważam ją za idealną ambasadorkę do tego projektu. Jej zaangażowanie we wspieranie działań podejmowanych przez BHI jest niezwykle inspirujące. Ponadto bardzo cieszymy się z ponownej współpracy z Patrickiem Demarchelierem, który jest autorem zdjęć kampanii z Naomi i torebką w roli głównej."
Naomi Watts inspiruje
"Jestem zaszczycona, że mogę być częścią tej kampanii."- powiedziała Naomi Watts. "Inicjatywa ta przyczynia się do zwiększenia poziomu świadomości na temat zdrowia kobiet oraz gromadzi znaczące fundusze przeznaczane na udzielenie wsparcia dla rodzin, które na co dzień walczą z rakiem piersi. To dla mnie bardzo ważne móc wesprzeć tak wspaniałą akcję. Moim celem jest podkreślać, jak bardzo ważne jest wczesne wykrycie raka. Mając sama dwoje dzieci dobrze wiem, jak zabiegane jesteśmy, warto jednak zwrócić uwagę, że samo badanie zajmuje zaledwie kilka minut."
Naomi Watts inspiruje
"Jesteśmy niezmiernie wdzięczni Hilfigerowi za jego wsparcie dla naszej organizacji" - powiedziała Shelley Schwartz, Prezydent Założyciel Breast Health International. "Współpraca z Tommym, Naomi Watts oraz Patrickiem Demarchelierem podczas tegorocznej kampanii była dla nas wyjątkowym doświadczeniem. Podziwiamy również ich zaangażowanie w działania podejmowane przez naszą organizację. Przychody ze sprzedaży limitowanej serii torebki w dużym stopniu pomagają nam realizować naszą misję: ulepszenie jakości życia kobiet oraz rodzin dotkniętych chorobą raka piersi."
Naomi Watts inspiruje
Tegoroczna torebka wyprodukowana z najlepszych włoskich skór łączy klasyczną, amerykańską estetykę oraz szykowny styl marki Tommy Hilfiger poprzez połączenie granatu, jasnobrązowych akcentów, zakończonych elegancką czerwoną lamówką i asymetrycznych kieszeni oraz frędzla w kolorach czerwonym, białym i niebieskim.
Naomi Watts inspiruje
Torebka z limitowanej serii będzie kosztować €299, z czego €100 z każdej sprzedanej torebki zostanie bezpośrednio przekazane do Funduszu na Rzecz Życia. Inicjatywa BHI wspiera kobiety chore na raka piersi, umożliwiając im pokrycie kosztów, które zazwyczaj nie są objęte przez programy ubezpieczenia zdrowotnego, takie jak np. zawiezienie na wizytę do lekarza lub zapewnienie opieki nad dziećmi podczas leczenia.