Nowa, luksusowa marka H&M – premiera wiosną
02.10.2012 15:57, aktual.: 03.10.2012 10:07
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Przedstawiciele szwedzkiego giganta odzieżowego poinformowali o premierze zapowiadanej od jakiegoś czasu nowej, luksusowej marki odzieżowej „& Other Stories”. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem pierwsze sklepy zostaną otwarte wiosną przyszłego roku.
Przedstawiciele szwedzkiego giganta odzieżowego poinformowali o premierze zapowiadanej od jakiegoś czasu nowej, luksusowej marki odzieżowej "& Other Stories". Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, pierwsze sklepy zostaną otwarte wiosną przyszłego roku.
Według wiadomości, które obiegły prasę w kwietniu tego roku, H&M planuje otwarcie dziesięciu osobnych sklepów "& Other Stories" w Europie, z czego pierwszy ma prawdopodobnie zostać otwarty w Wielkiej Brytanii. Jak dotąd nie wiadomo, czy na liście nowych inwestycji koncernu znalazła się Polska. Warto jednak przypomnieć, że całkiem niedawno otwarto w Warszawie należący do H&M sklep luksusowej minimalistycznej marki COS (Collecion of Style).
W przeciwieństwie do kierowanej również do mężczyzn oferty COS kolekcja przygotowywana dla "& Other Stories" przez projektantów w Sztokholmie i w Paryżu będzie przeznaczona wyłącznie dla kobiet, każda z sezonowych propozycji ma być wynikiem „inspirujących modowych historii”. Oferta marki ma być zróżnicowana, przygotowana z dbałością o detal, ale jednocześnie – jak zapewnia H&M – ceny nie mają być szczególnie wygórowane, choć należy się raczej spodziewać, że będzie nieco drożej niż we flagowych sklepach szwedzkiej sieciówki, za to taniej niż w COS. W niezależnych od H&M salonach znajdą się nie tylko ubrania, ale także buty, torebki, bielizna i akcesoria.
"Dziś kobieta, która uwielbia modę, kreuje własny styl. Nosi rzeczy, w których dobrze się czuje i które odzwierciedlają jej osobowość. "& Other Stories" zgromadzi w jednym miejscu wszystko, co jest potrzebne do stworzenia pełnej stylizacji. Wierzymy, że buty, torebki, biżuteria, bielizna i kosmetyki są równie ważne dla stylu jak ubrania" - napisali w oświadczeniu przedstawiciele H&M.
"& Other Stories" będzie szóstym dzieckiem drugiego co do wielkości koncernu odzieżowego na świecie. Oprócz popularnych sklepów H&M i luksusowego COS do sieci należą jeszcze niedostępne w Polsce niedrogie i raczej młodzieżowe marki Monki, Weekday i Cheap Monday.
(nmk/pho)