Obsessive - historia, bielizna, współpraca
Kostium diablicy Obsessive
Obsessive – historia marki
Markę Obsessive założyli Agnieszka i Tomasz Szpilowie w Czańcu na Podbeskidziu w 2006 roku. Agnieszka Szpila jest z wykształcenia ekonomistką ze smykałką do szycia, obecnie prezesem firmy Amocarat (powstałej w 2010 roku po przekształceniu spółki jawnej), produkującej szeroki asortyment bielizny i kostiumów erotycznych Obsessive. Firma powstała z oszczędności pary, która bezskutecznie starała się o dofinansowanie na ten cel z Urzędu Pracy przez Europejski Fundusz Społeczny. Biznesplan Szpilów został odrzucony jako zagrażający lokalnemu rynkowi pracy. Koncepcja od początku zakładała projektowanie oraz branding w Polsce, a szycie bielizny Obsessive za granicą.
Na Targach Bielizny w Paryżu w 2012 roku Obsessive zaprezentowało po raz pierwszy zupełnie nowe, innowacyjne opakowania bielizny – białe. Wraz ze wzrostem sprzedaży z czasem zmieniono również platformę sprzedażową, a sklep internetowy Obsessive wprowadził reformy technologiczne oraz wizualne, m.in. nową szatę graficzną.
Obsessive – bielizna do kochania
Kolekcje Obsessive nie pojawiają się w sprzedaży sezonowo, 2 razy do roku, tak jak ma to miejsce w przypadku znanych marek modowych. Nowe wzory wypuszczane są bowiem co kilka tygodni, do 2 miesięcy, w krótkich seriach. Modele bielizny Obsessive, które zostają najlepiej przyjęte i stają się hitem sprzedaży, goszczą w obszernym katalogu marki na dobre. Sklepy Obsessive znajdziemy obecnie w kilkudziesięciu krajach na całym świecie, w multibrandowych .
Pomysł stworzenia marki Obsessive, zajmującej się projektowaniem i szyciem wyłącznie bielizny, powstał w efekcie niewystarczającego asortymentu tego rodzaju produktów w rodzimych sklepach. Oferowany wybór oraz jakość bielizny czy kostiumów do łóżkowych przebieranek były dla obecnych właścicieli Obsessive wręcz rozczarowujące. I tak powstała damska erotyczna bielizna do kochania Obsessive, stworzona przede wszystkim z myślą o parach i ich potrzebach. 3 podstawowe linie Obsessive to Fun, Sexy oraz Spicy.
Obsessive – bielizna do przebieranek
Obsessive wyróżnia się na rynku nie tylko podejściem do jakości (produkcja w Chinach nie oznacza szycia byle jak i po kosztach) i starannością wykończenia elementów bieliźnianych. Zarząd celuje głównie w stałe związki o dłuższym stażu, pragnące uatrakcyjnić i urozmaicić nieco przygasłe bądź zaniedbane pożycie erotyczne. Z badań konsumenckich przeprowadzonych na zlecenie marki Obsessive wynika, że bielizna ta sprzedaje się najlepiej w całej Europie w grupie wiekowej 25-39 lat. Hitem wśród klientów Obsessive są koszulki nocne, także typu babydoll, bielizna koronkowa, bodystocking, a także przebrania na wyjątkowe okazje, np. kostiumy stewardessy, policjantki, pielęgniarki, kocicy czy Czerwonego Kapturka. Gama produktów Obsessive obejmuje również gorsety, biustonosze, stringi, figi, nasutniki, pasy do pończoch, podwiązki, które rozpalą zmysły i podgrzeją atmosferę w każdej sypialni.
Obsessive - współpraca
Marka Obsessive współpracuje z platformą zakupową Avaro z Białegostoku. Ten sklep internetowy posiada w ofercie kilka marek własnych (Avaro, Avaro Limited, Avaro Man). Ponadto na stronie można zaopatrzyć się w produkty takich marek modowych, jak Cornette, David Jones, Esotiq, Gatta czy Makadamia.