Parfois - historia marki, oferta, sklepy
Parfois - portugalska marka akcesoriów
Parfois – historia marki
Początki marki Parfois sięgają 1994 roku, gdy jej założycielka, Manuela Madeiros, zdecydowała się otworzyć swój pierwszy sklep z akcesoriami mody damskiej w centrum Porto. Interes okazał się hitem, zwłaszcza dlatego, że właścicielka znalazła niszę – w pobliżu nie było, żadnego sklepu zorientowanego jedynie na dodatki. Marka Parfois popularność zdobyła także dzięki wysokiej jakości wykonania produktów oraz autorskiemu, ciekawemu designowi.
Jeszcze w latach 90. marka Parfois rozrosła się do sieci złożonej z prawie 40 sklepów zlokalizowanych w kilkunastu portugalskich miastach. W 2000 roku przyszedł czas na wprowadzenie marki na rynki zagraniczne. Pierwszym celem ekspansji stała się sąsiednia Hiszpania. Aktualnie Parfois to firma obecna w niemal 50 krajach na świecie.
Dziś firma zatrudnia ponad setkę pracowników w swojej siedzibie w Porto, a także ponad 250 w sklepach krajowych. Rocznie marka przynosi zyski rzędu 25 mln euro.
Parfois – oferta
Parfois oferuje swoim klientkom przede wszystkim wyroby kaletnicze. W sklepach dostać między innymi:
- torebki i kopertówki Parfois,
- plecaki Parfois,
- walizki Parfois,
- portfele Parfois.
Asortyment Parfois to także szeroki wybór biżuterii:
- kolczyków Parfois,
- naszyjników Parfois,
- bransoletek Parfois,
- pierścionków Parfois,
- zegarków Parfois.
Ponadto oferta marki od pewnego czasu rozszerzona jest o ubrania i buty Parfois.
Parfois – sklepy
Do 2017 roku produkty Parfois dostępne były w blisko 760 sklepach firmowych i franczyzowych w 49 krajach na 4 kontynentach: w Europie, Afryce, Azji i Ameryce Południowej. Co ciekawe, marka posiada całkowicie firmowe sieci sklepów jedynie w Portugalii, Hiszpanii, Francji i Polsce. W pozostałych państwach prowadzi sprzedaż poprzez umowy franczyzowe.
Produkty oferowane przez Parfois dostępne są także w sklepie online. Sprzedaż prowadzona jest w 25 krajach.