PREMIERA KOLEKCJI OKULARÓW ETRO

Źródło zdjęć: © materiały partnera

19.02.2024 12:20

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

ETRO i Grupa Safilo przedstawiają pierwszą kolekcję okularów marki ETRO, będącą częścią najnowszej kampanii "Poza czasem, w innym miejscu". Optyczne i przeciwsłoneczne oprawki tej kolekcji emanują unikalnym estetycznym charakterem marki ETRO, wspaniale reinterpretując jej bogatą historię w nowoczesną opowieść. W skład kolekcji wchodzą różnorodne modele, takie jak ETROSCREEN i ETROMACARON, które po raz pierwszy pojawiły się na wybiegu podczas męskiego pokazu mody ETRO w czerwcu oraz damskiego pokazu mody we wrześniu 2023 roku. Modele te wyróżniają się śmiałymi i futurystycznymi wzorami, wykorzystując nowoczesne materiały oraz charakterystyczne detale marki ETRO.

ETROSCREEN

Model ETROSCREEN prezentuje ekscentryczne i awangardowe wzory o odważnej konstrukcji, unikatowych geometrycznych zausznikach oraz płasko zakończonej oprawce. Logo ETRO zostało precyzyjnie wytłoczone na soczewkach, a charakterystyczne zakończenia zauszników cechuje kubistyczna symetria. Nowe okulary przeciwsłoneczne ETRO dostępne są w czterech odsłonach kolorystycznych: czarno-szarej, burgundowo-beżowej, kremowo-brązowej oraz czarno-brązowej, a wszystkie zwieńczone są kultowym motywem Pegaso umieszczonym w formie detalu na zausznikach.

ETROMACARON

Nowe okulary przeciwsłoneczne ETROMACARON to hołd dla korzeni marki w nowoczesnym wydaniu. Innowacyjne wzornictwo, znakomita sztuka rzemieślnicza oraz charakterystyczne detale, takie jak symboliczny motyw Pegaso, w nowatorski sposób definiują ten styl. Dostępne w czterech wariantach kolorystycznych, okulary przeciwsłoneczne ETROMACARON to absolutny must-have dla każdej entuzjastki mody.

MODEL OPTYCZNY ETRO 0005

Figlarne kształty i trójkątne zauszniki nadają tym kwadratowym, oversize’owym oprawkom vintage'owy, a jednocześnie nowoczesny wygląd. Delikatna i lekka oprawka z acetatu dostępna jest w odcieniach kolorystycznych typu havana, przezroczystych kombinacjach oraz jednolitych kolorach. Logo ETRO w widoczny sposób umieszczono na zausznikach, których geometryzm i symetria harmonijnie współgrają z literowaniem logo.

© materiały partnera

Oprócz modeli prezentowanych w kampanii kolekcja ETRO zawiera dodatkowo propozycje okularów przeciwsłonecznych i oprawek optycznych BOLD PEGASO, PAISLEY, LUXURY METAL i ETRO TAILORING. Pełna gama obejmuje oprawki z acetatu, metalowe konstrukcje, a także doskonale skomponowane połączenia obu tych materiałów. Kolekcja okularów ETRO jest już dostępna w butikach ETRO na całym świecie, online na stronie etro.com oraz w wybranych salonach optycznych.